http://www.runinfo.nl/hartslagmeter.htmquote:Op woensdag 14 april 2010 21:14 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik ben nog opzoek naar een sheet voor hartslagtraining
Mmm..als je heup uit de kom was, had je dit niet zo rustig kunnen typenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:28 schreef Cahir het volgende:
Als ik mijn handen tegen mijn heupen hou lijkt het net alsof ik mijn heup in uit de kom voel gaan, is dit safe?
Huisarts? Klinkt wel gek namelijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:54 schreef Cahir het volgende:
Ja maar ik voel het heel erg bewegen, het voelde gewoon niet gezond aan
Dat doe ik nu ook idd. Ding staat de hele tijd naast m'n PC en als -ie leeg is vul ik 'm direct bij.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:45 schreef de_nachtwacht het volgende:
Wat mij heel erg helpt is als ik continu een flesje water naast me heb staan. Dan neem ik automatisch wel af en toe een paar slokken en is een flesje van 0,5L zo leeg.
Check!quote:Op donderdag 15 april 2010 13:47 schreef Flappekz het volgende:
Heee....dat drinken enzo he...da's wel leuk ofzo hoor.....
Maar ik pis mezelf een ongeluk!
Da´s ook waarschijnlijk waar mijn slecht-drinken gewoonte vandaan komt; als klein meisje (kleuters/lagere school) was ik erg verlegen, en tsja in de klas moet je je hand opsteken als je naar de wc wilt... had natuurlijk al snel in de gaten dat minder drinken ook betekende dat ik minder vaak moest. Misschien werd 't zelfs wel eens gezegd, 'dan moet je ook niet zoveel drinken' -we hebben 't wat mij betreft over ruim 30 jaar geleden, toen was volgens mij nog niet zo algemeen bekend dat weinig drinken zo slecht voor je is.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:47 schreef Flappekz het volgende:
Heee....dat drinken enzo he...da's wel leuk ofzo hoor.....
Maar ik pis mezelf een ongeluk!
Welkom stadsgenootquote:Op donderdag 15 april 2010 14:51 schreef JortK het volgende:
Present
Diverse halve marathons al gelopen maar toch nog een beginner
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:53 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz duikt vanavond het Zuiderpark weer in voor de volgende les![]()
[..]
Welkom stadsgenoot
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef Sheriam het volgende:
En het laatste lesje Evy 1 zit er op vandaag! Druk van 't weekend dus het zal Maandag worden om zelf een half uurtje aan 1 stuk lopen. Heb nog niet besloten of ik muziek mee neem (dit oude lesje & dan gewoon die wandel-minuut doorlopen, of de eerste van de 5-10 serie), of het 's zonder muziek ga proberen. De vogeltjes hier in 't bos zijn ook leuk om naar te luisteren, en als ik niet steeds op m'n horloge hoef te kijken hoef ik wat mij betreft niet altijd muziek bij het lopen. Nou ja dat zie ik Maandag wel. Nu ben ik in ieder geval best trots met m'n 27 lesjes Evy, heb geen enkele keer eerder hoeven te wandelen of iets dergelijks!
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:15 schreef Sheriam het volgende:
En het laatste lesje Evy 1 zit er op vandaag! Druk van 't weekend dus het zal Maandag worden om zelf een half uurtje aan 1 stuk lopen. Heb nog niet besloten of ik muziek mee neem (dit oude lesje & dan gewoon die wandel-minuut doorlopen, of de eerste van de 5-10 serie), of het 's zonder muziek ga proberen. De vogeltjes hier in 't bos zijn ook leuk om naar te luisteren, en als ik niet steeds op m'n horloge hoef te kijken hoef ik wat mij betreft niet altijd muziek bij het lopen. Nou ja dat zie ik Maandag wel. Nu ben ik in ieder geval best trots met m'n 27 lesjes Evy, heb geen enkele keer eerder hoeven te wandelen of iets dergelijks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |