Je kunt ook gewoon gaan en even kijken hoe het gaat. Als het meevalt loop je door, als het tegenvalt stop je eerder, maar heb je toch even wat beweging en blijf je in je ritme van lopen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik vanavond ga lopen... schenen zijn nog een beetje gevoelig (pijn kan ik het niet noemen). En ik heb nog een opkomend verkoudheidje. Misschien verstandig om vrijdag pas te gaan (morgen kan helaas niet) aangezien er een heftige les op het programma staat (met voor het eerst 4 en 5 minuten stukken)...
*twijfel*
Als ik loop dan ga ik door, dat weet ik nu af.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon gaan en even kijken hoe het gaat. Als het meevalt loop je door, als het tegenvalt stop je eerder, maar heb je toch even wat beweging en blijf je in je ritme van lopen.
Misschien dan de vorige les een keer herhalen? Zou zonde zijn als je je nu overbelastquote:Op woensdag 14 april 2010 13:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als ik loop dan ga ik door, dat weet ik nu af.. De pijn interesseert me niet zoveel, daar loop ik wel doorheen.
Lopen verhoogt je weerstand, misschien kan je het daarmee nog voor zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Als ik loop dan ga ik door, dat weet ik nu af.. De pijn interesseert me niet zoveel, daar loop ik wel doorheen.
Als je schenen nog gevoelig zijn, zou ik niet gaan lopenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zulke dagen horen erbij, volgende x gaat het vast weer beterquote:Op woensdag 14 april 2010 17:11 schreef LieLie het volgende:
![]()
Pff, slechte dag zeg. 4x3 werd 3-2-1,5-1,5-0,5
Geen pijn qua spieren of gewrichten, wel een zere keel. Die was de hele dag al wat geïrriteerd, dus misschien ligt er een verkoudheidje te wachten ofzo.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:13 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zulke dagen horen erbij, volgende x gaat het vast weer beter![]()
Weet je waarom het zo slecht ging? Te warm? Pijn?
Ik sla vanavond over idd heb ik net besloten. Toch teveel pijntjes en kwaaltjes.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
Als je schenen nog gevoelig zijn, zou ik niet gaan lopen![]()
Echt goed uitkijken daarmee
Daar moet je, zoals eerder gezegd, echt mee uitkijken.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:26 schreef Starlie het volgende:
Mijn vriend en ik zijn vorige week ook begonnen met hardlopen, ik hou het alleen echt nog niet lang vol... maar goed blijven volhouden. Ik krijg alleen continu ontzettende pijn (ik overdrijf niet) in mijn schenen, zijn er meer mensen die daar in het begin last van hadden? En zo ja hebben jullie er een oplossing voor? Het maakt het hardlopen uiteraard een stuk minder prettig...
Bouwen jullie het hardlopen op via een schema?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:26 schreef Starlie het volgende:
Mijn vriend en ik zijn vorige week ook begonnen met hardlopen, ik hou het alleen echt nog niet lang vol... maar goed blijven volhouden. Ik krijg alleen continu ontzettende pijn (ik overdrijf niet) in mijn schenen, zijn er meer mensen die daar in het begin last van hadden? En zo ja hebben jullie er een oplossing voor? Het maakt het hardlopen uiteraard een stuk minder prettig...
Word je chagrijnig van hequote:Op woensdag 14 april 2010 17:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik sla vanavond over idd heb ik net besloten. Toch teveel pijntjes en kwaaltjes.
Nee, zouden we wel moeten doen eigenlijk... het is nu meer, stukje hardlopen, stukje lopen, stukje hardlopen, stukje lopen. Maar het rare is met Zumba en cardio heb ik geen last van mijn schenen (ik klink nu heel sportief maar dat ben ik niet gezien mijn uithoudingsvermogenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:36 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Bouwen jullie het hardlopen op via een schema?
Ik ben nog opzoek naar een sheet voor hartslagtrainingquote:Op woensdag 14 april 2010 17:36 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Bouwen jullie het hardlopen op via een schema?
Nee, maar door het hardlopen komt er veel meer druk op je schenen. Heb je ook goede schoenen? Ik loop nu zelf nog alleen op zachte ondergrond, om die problemen een beetje te vermijden.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee, zouden we wel moeten doen eigenlijk... het is nu meer, stukje hardlopen, stukje lopen, stukje hardlopen, stukje lopen. Maar het rare is met Zumba en cardio heb ik geen last van mijn schenen (ik klink nu heel sportief maar dat ben ik niet gezien mijn uithoudingsvermogen)
Zumba en cardio is ook effe net iets anders dan hardlopenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee, zouden we wel moeten doen eigenlijk... het is nu meer, stukje hardlopen, stukje lopen, stukje hardlopen, stukje lopen. Maar het rare is met Zumba en cardio heb ik geen last van mijn schenen (ik klink nu heel sportief maar dat ben ik niet gezien mijn uithoudingsvermogen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |