abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 april 2010 @ 10:02:42 #226
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_80295131
Oeps! Ik ga loop echt te hard van stapel, want nu heb ik een spier verrekt onder mijn rechtervoet. Voorlopig eerst maar baantjes trekken.
Je moeder is een hamster
pi_80295155
Goed bezig hier allemaal!
Ik ga vanmiddag als het goed is
pi_80301516
Ik weet nog steeds niet of ik vanavond ga lopen... schenen zijn nog een beetje gevoelig (pijn kan ik het niet noemen). En ik heb nog een opkomend verkoudheidje. Misschien verstandig om vrijdag pas te gaan (morgen kan helaas niet) aangezien er een heftige les op het programma staat (met voor het eerst 4 en 5 minuten stukken)...

*twijfel*
pi_80301582
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik vanavond ga lopen... schenen zijn nog een beetje gevoelig (pijn kan ik het niet noemen). En ik heb nog een opkomend verkoudheidje. Misschien verstandig om vrijdag pas te gaan (morgen kan helaas niet) aangezien er een heftige les op het programma staat (met voor het eerst 4 en 5 minuten stukken)...

*twijfel*
Je kunt ook gewoon gaan en even kijken hoe het gaat. Als het meevalt loop je door, als het tegenvalt stop je eerder, maar heb je toch even wat beweging en blijf je in je ritme van lopen.
  woensdag 14 april 2010 @ 13:11:11 #230
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_80301613
tvp, ik wil binnenkort ook wel eens gaan beginnen met hardlopen
pi_80301698
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:10 schreef LieLie het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon gaan en even kijken hoe het gaat. Als het meevalt loop je door, als het tegenvalt stop je eerder, maar heb je toch even wat beweging en blijf je in je ritme van lopen.
Als ik loop dan ga ik door, dat weet ik nu af. . De pijn interesseert me niet zoveel, daar loop ik wel doorheen.
pi_80301783
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:13 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Als ik loop dan ga ik door, dat weet ik nu af. . De pijn interesseert me niet zoveel, daar loop ik wel doorheen.
Misschien dan de vorige les een keer herhalen? Zou zonde zijn als je je nu overbelast
Of inderdaad wachten tot vrijdag.
pi_80301793
quote:

[..]

Lopen verhoogt je weerstand, misschien kan je het daarmee nog voor zijn. Ga alleen niet lopen als de verkoudheid al doorgebroken is, dat is 1 ding wat ik dit weekend geleerd heb.

Met pijn zou ik wel uitkijken, in verband met blessures enzo...
pi_80308699
Vandaag les 11, ging prima. Na vrijdag zitten de eerste vier weken er alweer op, dat is een fijn idee. Ik kan me nog steeds niet goed voorstellen dat ik straks een half uur aan één stuk door kan lopen, maar heb hierna natuurlijk ook nog zes weken te gaan
"The problem with common sense is that most people are morons."
  woensdag 14 april 2010 @ 17:00:05 #235
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_80310716
quote:

[..]

Als je schenen nog gevoelig zijn, zou ik niet gaan lopen
Echt goed uitkijken daarmee
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_80311144

Pff, slechte dag zeg. 4x3 werd 3-2-1,5-1,5-0,5
pi_80311185
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:11 schreef LieLie het volgende:

Pff, slechte dag zeg. 4x3 werd 3-2-1,5-1,5-0,5
Zulke dagen horen erbij, volgende x gaat het vast weer beter
Weet je waarom het zo slecht ging? Te warm? Pijn?
pi_80311260
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:13 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Zulke dagen horen erbij, volgende x gaat het vast weer beter
Weet je waarom het zo slecht ging? Te warm? Pijn?
Geen pijn qua spieren of gewrichten, wel een zere keel. Die was de hele dag al wat geïrriteerd, dus misschien ligt er een verkoudheidje te wachten ofzo.
Plus dat ik verder vandaag alleen heb zitten leren. Misschien was de overgang naar rennen wat groot
  woensdag 14 april 2010 @ 17:15:49 #239
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_80311287
Huisarts: "Ja, dat wordt 1 á 2 weken niet hardlopen en zorg voor betere schoenen."

Ik kom hier weer posten wanneer ik verder ga met Evy, vanaf nu ga ik fietsen en zwemmen.
Je moeder is een hamster
pi_80311629
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:00 schreef E.T. het volgende:

[..]

Als je schenen nog gevoelig zijn, zou ik niet gaan lopen
Echt goed uitkijken daarmee
Ik sla vanavond over idd heb ik net besloten. Toch teveel pijntjes en kwaaltjes.
  woensdag 14 april 2010 @ 17:26:38 #241
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_80311649
Mijn vriend en ik zijn vorige week ook begonnen met hardlopen, ik hou het alleen echt nog niet lang vol... maar goed blijven volhouden. Ik krijg alleen continu ontzettende pijn (ik overdrijf niet) in mijn schenen, zijn er meer mensen die daar in het begin last van hadden? En zo ja hebben jullie er een oplossing voor? Het maakt het hardlopen uiteraard een stuk minder prettig...
pi_80311707
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:26 schreef Starlie het volgende:
Mijn vriend en ik zijn vorige week ook begonnen met hardlopen, ik hou het alleen echt nog niet lang vol... maar goed blijven volhouden. Ik krijg alleen continu ontzettende pijn (ik overdrijf niet) in mijn schenen, zijn er meer mensen die daar in het begin last van hadden? En zo ja hebben jullie er een oplossing voor? Het maakt het hardlopen uiteraard een stuk minder prettig...
Daar moet je, zoals eerder gezegd, echt mee uitkijken.
Ik heb het ook een tijdje gehad, maar nu ik deze keer ben begonnen met hardlopen heb ik het nog niet weer gehad. En zodra ik iets merk doe ik een stap terug, want dat kan lang pijn blijven doen.
pi_80311975
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:26 schreef Starlie het volgende:
Bouwen jullie het hardlopen op via een schema?
pi_80313640
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:25 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik sla vanavond over idd heb ik net besloten. Toch teveel pijntjes en kwaaltjes.
Word je chagrijnig van he
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_80315881
quote:
Op woensdag 14 april 2010 18:29 schreef Joene het volgende:

[..]

Word je chagrijnig van he
Niet .
pi_80316820
Oh ok gelukkig je
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 14 april 2010 @ 21:12:29 #247
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_80320720
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:36 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Nee, zouden we wel moeten doen eigenlijk... het is nu meer, stukje hardlopen, stukje lopen, stukje hardlopen, stukje lopen. Maar het rare is met Zumba en cardio heb ik geen last van mijn schenen (ik klink nu heel sportief maar dat ben ik niet gezien mijn uithoudingsvermogen )
pi_80320825
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:36 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Ik ben nog opzoek naar een sheet voor hartslagtraining
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_80320889
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef Starlie het volgende:

[..]

Nee, zouden we wel moeten doen eigenlijk... het is nu meer, stukje hardlopen, stukje lopen, stukje hardlopen, stukje lopen. Maar het rare is met Zumba en cardio heb ik geen last van mijn schenen (ik klink nu heel sportief maar dat ben ik niet gezien mijn uithoudingsvermogen )
Nee, maar door het hardlopen komt er veel meer druk op je schenen. Heb je ook goede schoenen? Ik loop nu zelf nog alleen op zachte ondergrond, om die problemen een beetje te vermijden.
  woensdag 14 april 2010 @ 21:26:55 #250
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80321427
quote:
Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef Starlie het volgende:

[..]

Zumba en cardio is ook effe net iets anders dan hardlopen De klappen die je benen krijgen zijn een stuk groter.
En wat LieLie zegt, goed kijken of je goede schoenen hebt.
Ik heb bv schoenen met extra demping, en daarin nog een zooltje voor nog meer demping (vanwege knieën), en dat gaat goed. Ik loop expres niet op een zachte ondergrond, omdat die overgang naar asfalt dan niet prettig zal zijn

Daarbij, lopen op een loopband: Die geeft wel mee. Asfalt niet .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')