abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:34:34 #251
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_80387278
Overname van vloer, gordijnen en vaatwasser (en wat andere kleine dingen) is ook geregeld. Maandag de makelaar vertellen dat ik wil tekenen.
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:30 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja
Heel fijn, waarschijnlijk dus zeer geringe stijging, want niet-geliberaliseerde huur.

Mijn weekend begint goed. Al is er van het voornemen te studeren weinig terecht gekomen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_80387414
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Overname van vloer, gordijnen en vaatwasser (en wat andere kleine dingen) is ook geregeld. Maandag de makelaar vertellen dat ik wil tekenen.
[..]

Heel fijn, waarschijnlijk dus zeer geringe stijging, want niet-geliberaliseerde huur.

Mijn weekend begint goed. Al is er van het voornemen te studeren weinig terecht gekomen.


Ben net terug van werk. Kreeg zostraks ook een telefoontje dat ik misschien toch een hoger cijfer heb op een tentamen omdat er dingen fout zijn gerekend die fout waren verteld tijdens college, dus eigenlijk goed hadden moeten worden gerekend omdat mensen kennelijk (waaronder ik) wel aan het opletten waren tijdens dat college .

Ik zal vandaag een klein stukje aan m'n scriptie werken denk ik. Ik merk dat ik er eerder zin in heb als ik gewoon een halve pagina per dag schrijf ofzo
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:45:07 #253
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_80387747
Hogere cijfers, mits verdiend, zijn altijd fijn. Alleen jammer dat de colleges blijkbaar gewoon niet kloppen. Daar heb ik ook wel de nodige ervaring mee, begon me soms toch wel af te vragen waarom sommige docenten voor de klas staan.

Sommige vakken deed ik dan ook maar gewoon volledig met zelfstudie, zonder colleges. Bij eenvoudige vakken (en die heb je op hbo Bedrijfseconomie genoeg) kan dat prima.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 15:45:53 #254
45833 crew  Fogel
pi_80387788
Naar zomerbanden wisselen vorig weekend was misschien toch niet zo'n goed idee... het sneeuwt al de hele dag.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:46:45 #255
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_80387814
Zelfs hier heeft het van de week gevroren, hoorde dat mijn vader van de week nog wat heeft staan krabben.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:54:58 #256
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80388153
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Overname van vloer, gordijnen en vaatwasser (en wat andere kleine dingen) is ook geregeld. Maandag de makelaar vertellen dat ik wil tekenen.
[..]

Heel fijn, waarschijnlijk dus zeer geringe stijging, want niet-geliberaliseerde huur.

Mijn weekend begint goed. Al is er van het voornemen te studeren weinig terecht gekomen.
Wat studeer je eigenlijk?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_80388212
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hogere cijfers, mits verdiend, zijn altijd fijn. Alleen jammer dat de colleges blijkbaar gewoon niet kloppen. Daar heb ik ook wel de nodige ervaring mee, begon me soms toch wel af te vragen waarom sommige docenten voor de klas staan.

Sommige vakken deed ik dan ook maar gewoon volledig met zelfstudie, zonder colleges. Bij eenvoudige vakken (en die heb je op hbo Bedrijfseconomie genoeg) kan dat prima.
Een docent had gewoon een klein foutje gemaakt over welk beginsel het belangrijkst was. Hij zei beginsel A, terwijl het beginsel B was. Op het tentamen stelde hij dus die vraag waarop o.a. ik uiteraard beginsel A antwoordde. Hij had nagekeken met beginsel B in z'n achterhoofd, totdat hij er aan herinnerd werd dat hij A had gezegd. Ik vind dus dat ik het heb verdiend

Ging om 7 v/d 95 punten
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:04:18 #258
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_80388571
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:54 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat studeer je eigenlijk?
Niks. Ik ben bezig met interne toetsen van mijn werkgever. Daarna ga ik WFT Leven doen, maar moet eerst even wat interne dingen leren die vrij specifiek over producten van de werkgever gaan (wel ook m.b.t. belastingwetgeving enzo).
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:06:13 #259
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_80388654
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:56 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Een docent had gewoon een klein foutje gemaakt over welk beginsel het belangrijkst was. Hij zei beginsel A, terwijl het beginsel B was. Op het tentamen stelde hij dus die vraag waarop o.a. ik uiteraard beginsel A antwoordde. Hij had nagekeken met beginsel B in z'n achterhoofd, totdat hij er aan herinnerd werd dat hij A had gezegd. Ik vind dus dat ik het heb verdiend

Ging om 7 v/d 95 punten
Ja, ik vind het dan ook wel verdiend.

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat er extra punten werden gegeven omdat uit resultaten zou blijken dat het tentamen te moeilijk was. Dat vind ik onzin (vooral omdat de tentamens helemaal niet moeilijk waren).
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_80388717
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ja, ik vind het dan ook wel verdiend.

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat er extra punten werden gegeven omdat uit resultaten zou blijken dat het tentamen te moeilijk was. Dat vind ik onzin (vooral omdat de tentamens helemaal niet moeilijk waren).
Zoiets had ik in januari. Men heeft de normering schijnbaar aangepast, omdat anders 18% het gehaald zou hebben ofzo (dit is niet bevestigd, maar heb ik gehoord).

Ik ging van een 6 naar een 7, dus vond het wel best

Toch leuk dat je dan bij die 18% hoort die het sowieso wel hebben gehaald
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:10:21 #261
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_80388822
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:07 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Zoiets had ik in januari. Men heeft de normering schijnbaar aangepast, omdat anders 18% het gehaald zou hebben ofzo (dit is niet bevestigd, maar heb ik gehoord).

Ik ging van een 6 naar een 7, dus vond het wel best

Toch leuk dat je dan bij die 18% hoort die het sowieso wel hebben gehaald
Ja, dat soort gevallen inderdaad.

Ik hoorde ook bij het kleine deel dat het gehaald had, ik ging door het extra punt van een 8 naar een 9. Dan zie je mensen die met extra punt een 2 hebben toch wel even beteuterd kijken.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_80388890
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 16:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ja, dat soort gevallen inderdaad.

Ik hoorde ook bij het kleine deel dat het gehaald had, ik ging door het extra punt van een 8 naar een 9. Dan zie je mensen die met extra punt een 2 hebben toch wel even beteuterd kijken.


Ik voelde me wel eens "schuldig" als ik naar een nabespreking ging om van een 8 naar een 9 te gaan als er ook mensen waren die er kwamen om van een 5 naar een 6 te gaan
  vrijdag 16 april 2010 @ 17:09:11 #263
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80391217
Op het afgelopen tentamen werden er 3 punten cadeau gedaan bij iedereen behalve ik

Ik was dus de enige die de vraag goed gelezen/geinterpreteerd had Omdat hij achteraf wat onduidelijk werd gevonden kreeg iedereen de 3 punten (van de 100) cadeau
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:14:06 #264
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_80395172
Potverdorie, vrijdagmiddag geweest en weer niet geneukt...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_80396873
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:14 schreef Lotusss het volgende:
Potverdorie, vrijdagmiddag geweest en weer niet geneukt...
Ja
Waar was je nou?
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:26:41 #266
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_80397898
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 19:58 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja
Waar was je nou?
Verhuizen naar moeders waar ik tijdelijk zit terwijl mijn huurappartement in 5 weken tijd grondig wordt verbouwd.... ben aardig gaar nu...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_80404065
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:45 schreef Fogel het volgende:
Naar zomerbanden wisselen vorig weekend was misschien toch niet zo'n goed idee... het sneeuwt al de hele dag.
Teruggekomen in Noorwegen?
En je kunt toch gewoon weer banden wisselen? Het houdt je van de straat
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 22:47:32 #268
45833 crew  Fogel
pi_80404203
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:43 schreef Light het volgende:

[..]

Teruggekomen in Noorwegen?
En je kunt toch gewoon weer banden wisselen? Het houdt je van de straat
Ja, maar het vliegtuig waarmee ik het land binnen kwam staat nu nog steeds aan de grond vanwege de as. Ik had dus mazzel

De sneeuw blijft niet op de weg liggen, maar het zou dit weekend nog meer gaan sneeuwen en vriezen, dus misschien ga ik dan inderdaad weer wisselen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_80405142
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:47 schreef Fogel het volgende:

Ja, maar het vliegtuig waarmee ik het land binnen kwam staat nu nog steeds aan de grond vanwege de as. Ik had dus mazzel
En dat vliegtuig zal nog wel even blijven staan. Ik verwacht dat het nog wel even duurt voor het luchtruim in Nederland weer wordt vrijgegeven.
Hoop gedoe om niets, ik heb helemaal geen as gezien
pi_80410639
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:26 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Verhuizen naar moeders waar ik tijdelijk zit terwijl mijn huurappartement in 5 weken tijd grondig wordt verbouwd.... ben aardig gaar nu...
En over 5 weken de hele santekraam weer terug?! Maar dan krijg je er ook wat moois voor terug
pi_80410646
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:07 schreef Light het volgende:

[..]

En dat vliegtuig zal nog wel even blijven staan. Ik verwacht dat het nog wel even duurt voor het luchtruim in Nederland weer wordt vrijgegeven.
Hoop gedoe om niets, ik heb helemaal geen as gezien
Jij verkeert dan ook niet op 10 kilometer hoogte

Trouwens, wel mooie zonsondergang (eer)gisteravond door de as
  zaterdag 17 april 2010 @ 15:43:01 #272
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_80420927
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 03:45 schreef r_one het volgende:

[..]

En over 5 weken de hele santekraam weer terug?! Maar dan krijg je er ook wat moois voor terug
En over 5 à 6 weken weer terug ja. Krijg er een compleet gerenoveerd appartement voor terug wat me geen cent gekost heeft. Hell, ik krijg zelfs geld toe ivm de "overlast"

Lang leve de woningbouw!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zondag 18 april 2010 @ 13:47:34 #273
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_80443948
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 03:47 schreef r_one het volgende:

[..]

Jij verkeert dan ook niet op 10 kilometer hoogte

Trouwens, wel mooie zonsondergang (eer)gisteravond door de as
Donderdag ook een mooie zonsopkomst gezien, mooie rode zon. Al had ik toen meer genoten van doorslapen, maar dat zat er helaas even niet in.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_80444363
Ik begin 'm nu enigszins te knijpen.

Als die vliegtuigen vrijdag niet vliegen........
  Moderator zondag 18 april 2010 @ 14:14:52 #275
45833 crew  Fogel
pi_80444631
Waar ben je van plan heen te vliegen?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')