quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
een tigra past wel helemaal bij mij
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:52 schreef Samzz het volgende:
Zullen we het over koetjes en kalfjes hebben? Die zijn schattig
ik vind deze schattigquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:52 schreef Samzz het volgende:
Afgezien van het veilig of niet, overdreven als je weinig bedpartners hebt, maar niet overdreven als je bij wijze van spreken elke week een ander in bed hebtquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik begrijp dat je het doet om niemand anders te willen infecteren maar als er geen enkele reden is om het vermoeden te hebben dat je iets hebt blijf ik het overdreven vinden om je 2 keer per jaar te testen en dat is gewoon mijn mening.
Ik heb net ff met de D70 gespeeld en het is een leuk ding. Die kan zondag wel mee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:52 schreef Samzz het volgende:
En de bloemetjes en de bijtjes dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:52 schreef Samzz het volgende:
Heel simpel gezegd, als ik 2 keer per jaar test, en ik heb wel wat, hoef ik een stuk minder mensen te bellen dan bij 1 keer per jaar, of 1 keer per 3 jaar. Ik heb veel, zoals ze dat noemen, wisselende contacten. Pijpen doe ik niet veilig (ook ik de handeling doen), beffen doe ik niet veilig, een condoom is niet veilig. Ik hoef liever niet al te veel mensen bellen if you get my drift.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik begrijp dat je het doet om niemand anders te willen infecteren maar als er geen enkele reden is om het vermoeden te hebben dat je iets hebt blijf ik het overdreven vinden om je 2 keer per jaar te testen en dat is gewoon mijn mening.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Veilig bestaat niet, ook dat is al aangegeven.
Is dat een Nikon of een Canon... Ik weet t niet meerquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb net ff met de D70 gespeeld en het is een leuk ding. Die kan zondag wel mee..
ik vind je heel slimquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd, als ik 2 keer per jaar test, en ik heb wel wat, hoef ik een stuk minder mensen te bellen dan bij 1 keer per jaar, of 1 keer per 3 jaar. Ik heb veel, zoals ze dat noemen, wisselende contacten. Pijpen doe ik niet veilig (ook ik de handeling doen), beffen doe ik niet veilig, een condoom is niet veilig. Ik hoef liever niet al te veel mensen bellen if you get my drift.
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom laat jij je dan niet 2x per jaar testen?
Ik wil ook veel wisselende contacten. Kun je mij daar het een en ander over leren?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd, als ik 2 keer per jaar test, en ik heb wel wat, hoef ik een stuk minder mensen te bellen dan bij 1 keer per jaar, of 1 keer per 3 jaar. Ik heb veel, zoals ze dat noemen, wisselende contacten. Pijpen doe ik niet veilig (ook ik de handeling doen), beffen doe ik niet veilig, een condoom is niet veilig. Ik hoef liever niet al te veel mensen bellen if you get my drift.
Bij elke nieuwe sekspartner laat ik me testen, ja.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:56 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik wil ook veel wisselende contacten. Kun je mij daar het een en ander over leren?
Ah, maar daar heb ik niet mee gesekst. Waar ik mee seks vergeet ik niet zomaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind je heel slim
zeker omdat ik wet dat er namen in je telefoon zijn waarvan je geen idee hebt wie t zijn
stel je vergeet er een paar te bellen dan
Nikon. Met 50mm lichtgevoelige lens voor 's avonds en een zoomlens 18/70.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:54 schreef Samzz het volgende:
Is dat een Nikon of een Canon... Ik weet t niet meerMaar dat zijn fijne camera's, mijn tante heeft er twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |