Dat was geen eerlijkheid, dat was onbeschoftheid. Maar praat het vooral goed voor jezelfquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben geen schijnheil![]()
Ik zeg wat ik denk
Tsja, moet je me een paar keer laten vallen, dat is slecht voor een magneetquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:02 schreef Kreator het volgende:
Baby? Kun je niet ff een beetje verdelen? Je bent net een magneet.
De grens van Purmer-Noord naar Purmer-Zuid. Jij?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
al bijna mijn hele leven. In welke buurt?
Nou ja, sommige dingen mag je je wel druk om maken. Maar het belangrijkste is de klik en dat je je niet om elk klein detail druk gaat makenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:06 schreef Anne-Myrthe het volgende:
[..]
Gaat het niet worden, stap 1 is een brug te ver voor mij
Je hebt in dat dorp verschillende buurten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
De grens van Purmer-Noord naar Purmer-Zuid. Jij?
Goed stappenplanquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stap 1) Zolang er een klik is, maakt de rest niet uit. Niet druk maken om evt. vriendjes/vriendinnetjes, leeftijd, wat je vrienden er over zeggen.
Stap 2) verdubbel je kansen, doe het met jongens EN met meiden
Stap 3) Sta er open voor, sletten gaat niet vanzelf
Het is een digitale spiegelreflex, popje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef Samzz het volgende:
Maar daarom heeft de camera die stand nog wel
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt in dat dorp verschillende buurten?
Dan heeft mijn tante een andere camera... die heeft die stand namelijk welquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is een digitale spiegelreflex, popje.. Geen all-in-one wonder.
.
Opgegroeid in noord, nu weidevenne. Jij dus bij tilbury daar ergens.... Grappigquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
De grens van Purmer-Noord naar Purmer-Zuid. Jij?
Nu in Nederland, maar vlieg zondag naar Nice en dan door naar Cannesquote:
waar woonde q ook alweer? :pquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt in dat dorp verschillende buurten?
Heel goed, daar ergens idd..quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Opgegroeid in noord, nu weidevenne. Jij dus bij tilbury daar ergens.... Grappig
Deze ook wel. Maar dan moet je er alsnog een lens bij hebben....quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:10 schreef Samzz het volgende:
Dan heeft mijn tante een andere camera... die heeft die stand namelijk wel
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nu in Nederland, maar vlieg zondag naar Nice en dan door naar CannesWoensdag weer terug
Ik heb stap 2 al een tijdje op mn lijstje staanquote:
Daar woont mijn halve familie ook ja, weidevennequote:Op vrijdag 9 april 2010 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
Opgegroeid in noord, nu weidevenne. Jij dus bij tilbury daar ergens.... Grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |