Oh maar ik heb ook nooit beweerd dat een jonkie niet kan neuken. Als dat zo was, waren er geen toyboysquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Toch sta je raar te kijken. Helemaal als je wist hoe hij wasVoor zijn leeftijd kon hij aardig beuken
meer ervaren mannen nemen ipv jonkiesquote:
Dat, en bovendien van twee walletjes wil eten en nu doet alsof hij niet weet wat hij moet doen.quote:
Sjeen is ouder hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
meer ervaren mannen nemen ipv jonkies
maar Sjeen ziet wel jong uitquote:
En ze is lekker zacht. En ruikt lekker. En smaakt lekker.. En....quote:
*fapfapfapfap*quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:44 schreef Tally het volgende:
[..]
En ze is lekker zacht. En ruikt lekker. En smaakt lekker.. En....
Waarheidsgehalte nam al een vlucht bij het zien van de OP.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat een topic!
Als het waar is uiteraard. Waarheidsgehalte nam inderdaad wel een duikvlucht met de webcam & vriend die mee keek
Waarmee? Met de opnames die die meekijkende vriend gemaakt heeft??quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
daarom moet krea dochter ook chanteren, voor zij hem chanteert
Ah mooi ik maakte me al zorgen nav die SMS van je net.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:11 schreef Kreator het volgende:
Ik kwam net aanrijden bij vriendin...staat er een politieauto voor de deur. Vriendin stond voor het raam te wachten, maar toen ik die politie zag, ben ik snel weer weggereden. Ze kwamen nog wel naar buiten rennen, maar ik ben niet achtervolgt.
Kreeg net wel een sms dat ze me aan gaat klagen ofzoiets.. Gelukkig weet ze niet waar ik woon....
Je moet geen dingen gaan verzinnen, newbie. Dat helpt niet echt mee..quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ah mooi ik maakte me al zorgen nav die SMS van je net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |