1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | In mijn team lopen [b]...[/b] spelers rond met een lekker gladde kuif! [b][*] De Jeffrey Bruma- award!! [/b] De speler die het meest opleverde na een verkoop een week na promotie, leverde [b]...[/b] op! [b][*] De Wouter Bos- award!! [/b] De gemiddelde leeftijd van mij team is [b]...[/b]! Verkiesbaar: [b][*] De Koei- award!! [/b] Ik verkies [b]...[/b] [b][*] De Louis van Gaal- award!! [/b] Ik verkies [b]...[/b] [b][*] De PIEMEL- award!! [/b] Ik verkies [b]...[/b] [b][*] De Hans Kraaij jr.- award!! [/b] Ik verkies [b]...[/b] |
Das idd wel een beetje jammer ja maar goed dan hebben jou Gotc en Vullie ook eens plezier!quote:
Ik heb geen spelers met een kuifquote:De Wilfred Genee- award!!
Voor het team met de meeste spelers in het bezit van een mooie gladde kuif! (Bij een gelijke stand bepaald de jury en alleen de jury wat de definitie van een mooie gladde kuif is en wie dus wint!)
quote:De Jeffrey Bruma- award!!
Voor de duurste transfer van een speler direct uit eigen opleiding! (Dat betekent dat ie hooguit een week na promotie is verkocht!)
De gemiddelde leeftijd van mijn team is 24.quote:De Wouter Bos- award!!
Voor het team met de meeste spelers die waarschijnlijk snel meer tijd met hun gezin door zullen gaan brengen! (Hoogste gemiddelde leeftijd)
Die hou ik nog open want ik weet niemand met een cruciale fout.quote:De Koei- award!!
Voor de manager met de meest cruciale/memorabele fout van het seizoen!
Gijs_ , Hij was gedoemd voor een degradatie plaats na zn promotie naar de V. Om dan netjes 2e te eindigen en zelfs een tijdje in de race te zijn voor t kampioenschap vind ik een dikke nominatie waard!quote:De Louis van Gaal- award!!
(Na woensdag ook dit seizoen weer gepast!) Voor de beste manager van afgelopen seizoen!
Dat kan er maar 1 zijn : Vulliequote:De PIEMEL- award!!
Voor degene die hem gewoon het meest verdiend!
Ook dit kan er imo maar 1 zijn wederom Vullie.quote:De Hans Kraaij jr.- award!!
Voor de fokhattricker die het meest 'gezocht' wordt met flauwe, hilarische en lollige grappen. (doch liefdevol natuurlijk!)
Ik ook wel maar als ik dan denk aan t hoofd van Wilfred Genee dan denk ik dat dat niet bedoeld word. Volgens mij bedoelt ie zo een kuif als in Greace.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:59 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb een aantal spelers waarvan ik twijfel of ze een kuif hebben...
Jean Couty heeft zeker een kuif en ook Sébastien Guérin en Nasi Bernat bijvoorbeeld hebben een kuif! En Wilson Abastoflor heeft een topkuif!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:59 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb een aantal spelers waarvan ik twijfel of ze een kuif hebben...
quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jean Couty heeft zeker een kuif en ook Sébastien Guérin en Nasi Bernat bijvoorbeeld hebben een kuif! En Wilson Abastoflor heeft een topkuif!
Ik dacht ik kauw niet alles voorquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Ik voeg daar zelf Kamil Votapek nog aan toe
wat dacht je van glansrijk degraderen en glansrijk met 5-2 verliezen van een bot-team, terwijl ik zelf uiteraard met 11 man speel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:53 schreef Robar het volgende:
...
Halverwege het seizoen invallen en direct promoveren is natuurlijk wel een Louis award waard
Maar ff serieus, ga nog niet lang genoeg mee om nu iemand hiervoor aan te wijzen. Wie is er het meest glansrijk gepromoveerd in een lastige competitie? Dat wordt hem wat mij betreft.
Met stip genomineerd voor de koei-awardquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat dacht je van glansrijk degraderen en glansrijk met 5-2 verliezen van een bot-team, terwijl ik zelf uiteraard met 11 man speel?
Nehh.....hij maakte toch nog 2 goals. Beetje jammerquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Met stip genomineerd voor de koei-award
Dat is op zich al een koei-award waardquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz weet een ander....maar die is niet meer op dit forum
Dat sowiesoquote:
Degraderen door verlies van een BOT team vind ik eigenlijk ergerquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat sowieso
Maar Nico is dit seizoen 1 keer zn opstelling vergeten te maken, waardoor hij geen kampioen is geworden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |