*proestquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Stomme Carly met dr donald duck strakgetrokken bek.
Ze wist dat Jack een huwelijksaanzoek ging doen aan Janet, die daarvoor in Lakeview verwacht werd. Maar Janet krijgt net op dat moment last van galbulten in haar gezichtquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef Koningin het volgende:
Jack is ook echt te dom om Janet nu al ten huwelijk te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2010 11:37:56 ]
Ik vind ze leuk samenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef Koningin het volgende:
Die zin kun je ook al voor het woord "om" beëindigen en dan heb je nog gelijk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:30 schreef Koningin het volgende:
toen al die aanzoeken voorbij kwamen zag je bij die eerste dat ze nog een lekker rond gezicht had, bij het 2e aanzoek dacht ik al "zo dies afgevallen" maar ze ziet er nu nog magerderder uitquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:46 schreef Ticootje het volgende:
Stomme Carly met dr donald duck strakgetrokken bek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef alors het volgende:
Ik heb nog geen tvp hier
Janet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:34 schreef alors het volgende:
Ik heb nog geen tvp hier
Janet![]()
![]()
En dat is erg omdat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk omdat ze Janet niet zo leuk vindt.quote:
hehe nicequote:Op dinsdag 27 april 2010 09:24 schreef SeaOfLove het volgende:
whehe emily die door dusty wordt gedumpt
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik denk omdat ze Janet niet zo leuk vindt.
Ik ook niet zo trouwens, vind Carly veel cooler!!!
Paul heeft haar ingehuurd denk ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:36 schreef Adelante het volgende:
Waar kwam die dolle waarzegster nou weer ineens vandaan? ;')
met aaron erachteraan, jezus wat een slappe zak zeg....ik zou hem zo graag eens kwaad willen zien!!!!!!!!!!! suflulquote:Op woensdag 28 april 2010 09:28 schreef Moja het volgende:
Jemig, wat een kneus is Paul ook. Van mij mogen hij en Meg samen weg uit de serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |