Neuh. Jij wel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:39 schreef Netsplitter het volgende:
wil je niet weten hoeveel onzin er al weggetypt is dan?
Mooi zo, bijkomend voordeel is dat je nu gewoon kan studeren, zonder dat je nieuwe speeltje naar je lonktquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Lekker studeren in het weekend![]()
Maar het probleem met de webshop/post is opgelostze sturen een nieuwe op
Alleen vervelend dat er nog steeds Fok! is....quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Mooi zo, bijkomend voordeel is dat je nu gewoon kan studeren, zonder dat je nieuwe speeltje naar je lonkt
Doe eens rustig rotjong, er proberen hier mensen te werkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh. Jij wel?Nog 1 uur en 20 minuten en dan ga ik de 5D halen
* PdeHoog rent rondjes door de SC
Ga nou maar lekker studeren of de weg onveilig maken daaro in Valkenswaardquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
Doe eens rustig rotjong, er proberen hier mensen te werken.
Werken??quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe eens rustig rotjong, er proberen hier mensen te werken.
Wie weet ik niet.
Is dat hoge ISO geneuzel nu alleen de reden dat je dat ding koopt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neuh. Jij wel?Nog 1 uur en 20 minuten en dan ga ik de 5D halen
* PdeHoog rent rondjes door de SC
Die filmmeuk hadden van mij er ook uit mogen laten, scheelt weer in de prijs.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is dat hoge ISO geneuzel nu alleen de reden dat je dat ding koopt?Zonde van het geld. Ik ben al helemaal niet kapot van die film functies die ze op de 7D, 5D mkII en 1D mkIV hebben gepropt.
Ik zal wel blijven hangen bij de 1D mkIII versies als werk camera.
Dat hoge ISO geneuzel en het full frame verhaal. De film-optie is grappig, maar had weg mogen blijven. En ik wilde perse een nieuwe cam. Nieuw is de Mk III nog steeds 2600 EUR en de Mk IV 4600. Dat vind ik echt teveel geldquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is dat hoge ISO geneuzel nu alleen de reden dat je dat ding koopt?Zonde van het geld. Ik ben al helemaal niet kapot van die film functies die ze op de 7D, 5D mkII en 1D mkIV hebben gepropt.
Ik zal wel blijven hangen bij de 1D mkIII versies als werk camera.
40quote:
En gaat er 2 min daarvoor iets fout....quote:
Dan heb ik nog 3 collega's en een teamleider die dat maar fixenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En gaat er 2 min daarvoor iets fout....
Zal voor je duimen dat dat niet gebeurd.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef infp2009 het volgende:
Ik mag niet meer slowchatten in andere topics, dus dan kom ik hier maar...
[broken record-modus]Voor landschapsfotografie is medium of large format film pas echt master, en die kosten geen zak meer tegenwoordig[/broken record-modus]quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:35 schreef Kremers het volgende:
Fullframe is wel master voor landschapsfotografie he
Helaas liggen die dingen ver buiten mijn budget...
Thnxquote:
Op zich welquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:35 schreef Kremers het volgende:
Fullframe is wel master voor landschapsfotografie he
Ik zou wel willen, maar dan moet ik ook weer een scanner gaan kopen en zo. Veel te lastig allemaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:39 schreef infp2009 het volgende:
[..]
[broken record-modus]Voor landschapsfotografie is medium of large format film pas echt master, en die kosten geen zak meer tegenwoordig[/broken record-modus]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |