Zelfs jouw 'post een foto van jezelf met wegwerp' is leukquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:28 schreef bl0emetjE het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren de foto's laten afdrukken, ik vind het moeilijk om te kiezen!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:34 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Zelfs jouw 'post een foto van jezelf met wegwerp' is leuk.
Ik ga vanmiddag maar eens een groter formaat uploaden en dan het linkje PM'en. Of is het de bedoeling dat ik op een andere manier mijn foto inzend?
Oh die eerste, of die drie geitenkontjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:14 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik ben op de kinderboerderij foto's wezen maken met de wegwerpcamera..
Er zitten een boel schattige foto's tussen, het is echt lastig om er maar 1 uit te kiezen!
Bij elkaar zijn ze nog veeeel leuker
Ik denk dat het eentje van de volgende gaat worden:
[ afbeelding ]
bambies ♥
[ afbeelding ]
varkje lekker luieren ♥
[ afbeelding ]
meneer geit
[ afbeelding ]
nieuwsgierige meneer geit
[ afbeelding ]
lief klein baby geitje ♥
[ afbeelding ]
3 geitenkontjes op een rijtje
[..]
hihi, dankje!
Ik hou ervan om bomen te behangen met ballonnen!
Het weer was alleen niet heel stralend, ik heb ook daar foto's gemaakt met de wegwerpcamera;
[ afbeelding ]
mijn mama en zusje ♥
Maar het ziet er te bewolkt uit vind ik en het huis van de buren aan de zijkant stoort me ook!
Ik heb ook nog foto's van alleen de boom, zonder huis aan de zijkant en zonder mensen, die zijn ook gaaf, behalve het bewolkterige weer dus.. Die van de kinderboerderij vind ik veel vrolijker door het zonnetje!
Oh, die had ik ook veel hoor!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef zquing het volgende:
Ik heb die van mij teveel gebruikt tijdens 't uitgaan
Ja het wordt die van het bevrijdingsfestival. Denk ik, zit het stapeltje nog eens door te kijken en nog een paar kanshebbers gevondenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:48 schreef bl0emetjE het volgende:
btw @Chemiu: Jouw beide foto's vind ik ook erg tof geworden! Heb je al gekozen?
Jup die zijn binnen, zal ze morgen even scannenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, die had ik ook veel hoor!
Heb je onze foto's gehad?
Mooi! Vandaag? Naja doe rustig aan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Jup die zijn binnen, zal ze morgen even scannen
doe dat maarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:02 schreef bl0emetjE het volgende:
Hoe kan ik mijn inzending doen? Gewoon hier posten?
Ah in dat geval, bij deze mijn inzendingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:02 schreef bl0emetjE het volgende:
Hoe kan ik mijn inzending doen? Gewoon hier posten?
Mijn inzending is geworden:quote:
Ahh dat is jammer!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef Miriampje het volgende:
Gadver heb maar een paar afdrukjes meegekregen... blijkbaar de rest mislukt (terwijl ik ze wel spot op mijn negatieven... raar) Via wegwerpcamera schieten is niks voor mij werkt vooral demotiverend
. Zo eens kijken of een favoriet kan spotten en inscannen.
Wow! Die is toch supergaaf? Ik vind de sfeer heel sprookjesachtig (daar hou ik vanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:45 schreef Miriampje het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas had ik kippen zonder kop, wazige kittens en missende foto's waar ik mee dacht te scoren. Dus hier mijn tuintje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |