abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 mei 2000 @ 10:42:00 #1
2932 droppie
is er gek op
pi_262308
iedere keer als ik even kom kijken op de BUS-site hier (elke dag wel een paar keer), er bijna geen nieuwe topics meer geopend worden over bijvoorbeeld de uitzending van de avond ervoor, leuke discussies etc. Ik kan me herinneren dat BB hier op Fok veel meer leefde en de discussies veel levendiger waren. Het ligt volgens mij aan het programma zelf. De laatste weken kijk ik gewoon niet meer of met een half oog, terwijl ik iets anders aan het doen ben. Er gebeurt gewoon helemaal niets meer in die bus. Soms lijkt het alsof je naar een uitzending kijk van de Vakantieman (oh wat is het hier gezellig!). Zijn jullie het daar ook mee eens?
pi_262309
Totaal mee eens. Ik vind het op het forum en op het net in het algemeen leuker om de bus te volgen dan op de tv. Ik heb de telivisie wanneer mogelijk wel aanstaan onder bustijd, maar ben ondertussen ook altijd iets anders aan het doen omdat het gewoon te saai is om alleen tv te kijken.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 4 mei 2000 @ 11:03:00 #3
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_262310
Ik vind het altijd een mooi moment om eens een lekkere pot koffie te zetten.
En mocht er dan toch iets gebeuren, hoor ik dat wel op de achtergrond.
Zoals gisteren die geile trio van Eric met Tess en Ant., tjonge dat was nog eens opwindend.
pi_262311
quote:
op 05-04-2000 om 11:03 AM schreef Rocket Ride het volgende:
Ik vind het altijd een mooi moment om eens een lekkere pot koffie te zetten.
En mocht er dan toch iets gebeuren, hoor ik dat wel op de achtergrond.
Zoals gisteren die geile trio van Eric met Tess en Ant., tjonge dat was nog eens opwindend.


Tja, die reacties krijg je dan als je alleen maar luisterd en niet kijkt. Je hoort bij gehijg en Oh jaaaaa...... en je trekt je conclusies.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 4 mei 2000 @ 11:22:00 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_262312
Ja, ik sta blijkbaar 'op scherp' Jolleke.
pi_262313
quote:
op 05-04-2000 om 11:22 AM schreef Rocket Ride het volgende:
Ja, ik sta blijkbaar 'op scherp' Jolleke.

Da's letterlijk en figuurlijk lullig voor je

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 4 mei 2000 @ 11:31:00 #7
2705 cynix
is verdwaald
pi_262314
Droppie, je hebt gelijk. Het wordt een bijna onmogelijke opgave om nog een beetje boeiend over de Bus te discussieėren, daar de gebeurtenissen hiertoe absoluut niet of nauwelijks aanleiding toe geven.

Een van de interessantere onderwerpen was nog het achterhalen waar en in welke mate het programma 'gemanipuleerd' wordt, maar inmiddels hebben we kunnen constateren dat hieraan geen grenzen zijn, oftewel dit steeds weer aan te snijden heeft dan ook niet zoveel zin meer.

We wachten eigenlijk alleen nog op echte (bij voorkeur door de programmaleiding niet voorziene, noch voor-geregisseerde) spectaculaire gebeurtenissen, als ruzies, sex, opstappen van 1 of meer kandidaten, etc.
We hoeven geen bloed te zien, maar een beetje spanning is nooit weg. Totdat hier idd iets van plaatsvindt, kunnen de Fok!kers de ondankbare taak om het Forum desondanks toch interessant te houden, nauwelijks volbrengen. Al amuseer ik me hier op het Forum toch nog prima, hoor.


------------------
Wanneer gaan we nou knalle??

[Dit bericht is gewijzigd door cynix (Datum 04 Mei 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')