Viel daar nog iets aan te vermoorden dan?quote:Op zondag 11 april 2010 02:26 schreef n00cL30n het volgende:
Ook hier even de boodschap dat Daniel en ik vannacht Drum&Bass hebben vermoord: soundcloudje
Oorzaak <-> Gevolg?quote:Op maandag 12 april 2010 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Prrrrt, ik heb echt heul slecht geslapen. Zelfs 10 bakken koggie drinken helpt niet.
Maar als dinsdag maandag was, was je morgen vrij ?quote:Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef KingOfMars het volgende:
Nee, want dinsdag moet ik werken. En maandag niet.
Ehm. Denkje?quote:Op maandag 12 april 2010 11:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar als dinsdag maandag was, was je morgen vrij ?
Hey. Ik zit thuis met de tuindeuren open te wachten tot m'n verse broodjes uit de oven warm zijn. Het voelt best okay moet ik zeggen!quote:Op maandag 12 april 2010 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daarnaast is dinsdag sowieso al een kutdag, maar als het óok nog eens je maandag is, bent je dus minstens dubbel genaaid.
Is de webert al aan ?quote:Op maandag 12 april 2010 11:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hey. Ik zit thuis met de tuindeuren open te wachten tot m'n verse broodjes uit de oven warm zijn. Het voelt best okay moet ik zeggen!.
Ja, J, blijf jij maar lekker muf op je broodjes wachten, dan trekken wij de economie wel uit het slop.quote:Op maandag 12 april 2010 11:54 schreef KingOfMars het volgende:
Hey. Ik zit thuis met de tuindeuren open te wachten tot m'n verse broodjes uit de oven warm zijn. Het voelt best okay moet ik zeggen!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |