quote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doe je mond maar open en je ogen dicht....
Ik zit nog te trillen op mijn stoel!!!!quote:Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tjemig Q! Je maakt wat mee zo als arbeider!
Whehe. IRC ftw.quote:Op maandag 12 april 2010 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
* JohnnyKnoxville slaps Tally around a bit with a large trout
Dat stinktquote:Op maandag 12 april 2010 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
* JohnnyKnoxville slaps Tally around a bit with a large trout
Kweenie hoor. Maar een trout is vis.quote:
Ik vind het stinken!quote:Op maandag 12 april 2010 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet per definitie, T.
Als vis vers is, stinkt het niet.
Je hoeft me niet te verrassen JK. Zo moeilijk ben ik nietquote:Op maandag 12 april 2010 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verzin ik een keer iets verrassends......
Nou, okay dan maar weer.quote:Op maandag 12 april 2010 14:37 schreef Tally het volgende:
Je hoeft me niet te verrassen JK. Zo moeilijk ben ik nietGewoon seks
Nee nu hoeft het al niet meerquote:Op maandag 12 april 2010 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, okay dan maar weer.
*wezenloos liggen gaat*
Als jij maar niet wezenloos liggen gaatquote:
Ik neuk je het hele huis door!quote:Op maandag 12 april 2010 14:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Als jij maar niet wezenloos liggen gaat
Hihihihihihquote:Op maandag 12 april 2010 14:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik neuk je het hele huis door!
Oraal/vaginaal en uiteraard anaal!!!!!
Nou, sorry dat ik aan het uitbrakken ben van het weekend.quote:Op maandag 12 april 2010 14:41 schreef Tally het volgende:
Nee nu hoeft het al niet meer
Daar heb ik er al genoeg van gehad
quote:Op maandag 12 april 2010 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou, sorry dat ik aan het uitbrakken ben van het weekend..
Kan je aan die vriend van je vragen oftie me gehoord heeftquote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nu lach je nog, straks schreeuw je heel je woonplaats bij elkaar
Auw mijn buikquote:
Inderdaadquote:Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, fisten, maar als het zo moet, dan hoeft het van mij niet meer.!!!1111
Ik heb nooit gezegd dat ik stoer benquote:Op maandag 12 april 2010 14:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En voor zo een stoere motorchick ben je wel kleinzerig.
Ja dat lijkt me een goed ideequote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan je aan die vriend van je vragen oftie me gehoord heeft
Wel lachen lig ik jouw lekker anaal uit te wonen, heul de buurt buiten in paniek.quote:
Ja nu je dat zo zegt.quote:Op maandag 12 april 2010 15:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, lachen H, want terwijl de politie in allerijl aankomt, blijven elders mensen die 4 km/u te hard rijden onbeboet.
Denk daar maar eens over na!
Ik zou in ieder geval geen vis in haar mond stoppen.quote:Op maandag 12 april 2010 15:02 schreef Houzer het volgende:
Ja nu je dat zo zegt.![]()
Dan stop ik wel een sok in T. dr mond
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 12 april 2010 15:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval geen vis in haar mond stoppen.
Ik heb me laten vertellen dat ze dat vindt stinken.
Ik sla vanavond ff over dus.quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:40 schreef Joene het volgende:
Vanavond weer 1,5 uur mezelf afmatten op de AV.
Ben je opeens economisch ingesteld , of is het een foutje ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:40 schreef KingOfMars het volgende:
Mja. En de Megane staat gewoon voor de deur he!
Mwah de eerste echte training weer na vorige week dinsdag , dus het mag wel weer ff.quote:
Ik heb het stomme idee dat het goed voor me is. Dat, en de benzineprijzen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben je opeens economisch ingesteld , of is het een foutje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |