Waarom denk je dat het vannacht zo lang duurde?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef Joene het volgende:
[..]
als ik dan in de rij sta en ik kan het ook goed zien ken je kalm an doen heur !
We hebben nog nooit gemeet,quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och T, dat heb ik ook.
Alleen ben ik nog een kop groter dan Houzert..
Dan had je me gister ff moeten aanspreken op MSN joh!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:21 schreef Joene het volgende:
ik kon het niet goed zien op de cam T. Je hebt geen nightvision zoals thuis ...
Hij was zo klaar met je?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:27 schreef Houzer het volgende:
En JK is na 2 keer stoten al klaar, weet ik uit betrouwbare bronnen.
Nee, maar ik weet gewoon dat jij geen 2 meter de lucht in gaat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef Houzer het volgende:
We hebben nog nooit gemeet,
Ja, is niks aan met H. Geen initiatief, ligt daar maar een beetje lafjes. Bah!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef Tally het volgende:
Hij was zo klaar met je?
Als je weer is over moet werken dan doe ik het ff T !quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan had je me gister ff moeten aanspreken op MSN joh!
Dan had ik ze ff kunnen showen hier. Hier is licht zat!
Ik kan daar ZO slecht tegenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, is niks aan met H. Geen initiatief, ligt daar maar een beetje lafjes. Bah!
Uhm uhm uhm eigenlijk volgende week donderdag. Maar chef was vergeten dat ik dan vrij benquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je weer is over moet werken dan doe ik het ff T !
Moet ik er een live streaming van maken?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:32 schreef Joene het volgende:
ik noteer het ff , *agenda* tieten tally bekijken 17 april !
Dan log ik ook inquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet ik er een live streaming van maken?
*inschrijft*.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:35 schreef Tally het volgende:
Met een active x scriptje zodat we kennen zoomen enzo en de cam besturenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Met mijn brommertje kan ik best een langs komen (wheheheh)quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh. Ok. Wanneer kom je (whehehe) een keer langs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |