Ansich wel scherp dat wel , maar hij kan in jou echoput wrs alleen om het hoekje kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:58 schreef Chowi het volgende:
Hoe is het nu met de scherpte van jouw paaltje, J?
Een man met zelfkennis, daar hou ik wel van.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Ansich wel scherp dat wel , maar hij kan in jou echoput wrs alleen om het hoekje kijken
Fisten!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:04 schreef Joene het volgende:
Ach weet je alle 13cm's zijn tenminste functioneel he
Waarom zeggen mannen met kleine pikkies altijd zulke flauwekul.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Liever een kleine die steigert, dan een grote die weigert.
Nee, wel als springkussen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben jij ook te huur als evenementenhal, C?
Ik zou best ook 20 cm willen hebben H. Maar ik ben gelukkig geen negert.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
Waarom zeggen mannen met kleine pikkies altijd zulke flauwekul.
Lelijke mensen zeggen ook altijd: Echte schoonheid zit van binnen![]()
Hilarisch....![]()
![]()
wat kost het ?quote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zou best ook 20 cm willen hebben H. Maar ik ben gelukkig geen negert.
20 euro per halfuur voor de eerste 3 uur, daarna wordt het tarief verlaagd met 5 euro.quote:
Bennie jarigquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:42 schreef n00cL30n het volgende:
Gefeli Taly!
Mogen je Jesters nog jaren plezier geven!
Das nie handig! Want dan ga ik de hele tijd in mijn shirtje staren. En zou ik vergeten te bliepen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:51 schreef Joene het volgende:
Grote Jesters in diep uitgesneden t-hemdjes J.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:10 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ben gezegend met een bloedlul.
In slappe houding niet heul bijzonder, maar zodra hij stijf wordt, ontrekt hij bijna al het bloed uit mijn lichaam
doe mij maar een halfuurtje springen dan!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
20 euro per halfuur voor de eerste 3 uur, daarna wordt het tarief verlaagd met 5 euro.
Mits je je schoenen uitdoet, overigens.
Och T, dat heb ik ook.quote:
Rotterdam werk jij toch?quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och T, dat heb ik ook.
Alleen ben ik nog een kop groter dan Houzert..
als ik dan in de rij sta en ik kan het ook goed zien ken je kalm an doen heur !quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Das nie handig! Want dan ga ik de hele tijd in mijn shirtje staren. En zou ik vergeten te bliepen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |