Je mail is gearriveerd jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:36 schreef Houzer het volgende:
[..]
Is mijn mail geariveerd?
Ben jij geariveerd?
Je weet dat ik bi ben?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Je weet dat ik bi ben?
En dat je me nu onwijs zit op te hitsen
Nee dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je weet dat ik bi ben?
En het leuk vind om vrouwen op te hitsen?.
Nee, stuur maar even een PM'etje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet.
Heb jij mijn mailadres al?
Juist. Je moet het ophouden totdat je echt niet meer kan, daar wordt je orgasme heftiger van.quote:
Ligt kunst en kut niet heel dicht bij elkaar?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:06 schreef Joene het volgende:
Ik dacht al dat je ipv de kunstacademie de kutacademie ging volgen !
Liggen Newbies en Oldbies niet mijlenver uitelkaar ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ligt kunst en kut niet heel dicht bij elkaar?
Ach jonge, je kunt zelf ook niet eens in OO.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:23 schreef Joene het volgende:
Liggen Newbies en Oldbies niet mijlenver uitelkaar ?
Zijn mensen die geregistreerd zijn in 2005 nog newbies dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Liggen Newbies en Oldbies niet mijlenver uitelkaar ?
Hulp gevraagd,quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zijn mensen die geregistreerd zijn in 2005 nog newbies dan?.
Ik ben trouwens afgewezen bij de kunstacademie, Joene. Maar dat geeft niet, want nu kan ik dus alsnog naar de kutacademie gaan om later mensen sekstips te kunnen geven.
Dat is immers waar ik het beste in ben.
Geacht zelfverzekerd mannetje,quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:29 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hulp gevraagd,
Volgens velen dames ben ik te goed in bed.
Wat nu?
Groetjes,
Een zelfverzekerd mannetje
Open deur... must resist.....quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:30 schreef Chowi het volgende:
Bedankt voor je medeleven, JK. Maar goed, ik had het ook al wel aan zien komen, omdat ik mij niet echt van mijn beste kant had laten zien op de dag van het praktijkexamen.
Word jij dan de nieuwe Clary Polak, maar dan één waar het wel aangenaam is om naar te kijken?quote:Nu maar eens kijken of ik ingeloot word voor een Journalistieke studie, dat ligt me ook wel aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |