Het menu ziet er alvast goed uit. Wij moesten binnenkort maar weer eens met z'n tweetjes uit eten gaan, want we zijn sinds de geboorte van Ivan niet meer zonder hem op pad geweest.quote:Op zondag 11 april 2010 12:19 schreef Z het volgende:
Gister wezen eten in Hotel de Goudfazant in Noord. Lekker en leuk.
quote:Op zondag 11 april 2010 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Houd het basisrecept risotto aan en gooi er tijdens de laatste 5 minuten gehalveerde aarbeien doorheen. Daarna maak je de risotto op de normale manier af en serveer je de risotto met rucola, parmaham en wat rauwe aardbeien. Heel simpel.
Ik:quote:Op zondag 11 april 2010 12:20 schreef Gellius het volgende:
Wat heb je gegeten, z?
We hadden voor de tweede keer de Kriterion oppascentrale ingeschakeld en dat bevalt prima.quote:Op zondag 11 april 2010 12:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het menu ziet er alvast goed uit. Wij moesten binnenkort maar weer eens met z'n tweetjes uit eten gaan, want we zijn sinds de geboorte van Ivan niet meer zonder hem op pad geweest.
* Gellius noteert.quote:Op zondag 11 april 2010 17:06 schreef Z het volgende:
[..]
We hadden voor de tweede keer de Kriterion oppascentrale ingeschakeld en dat bevalt prima.
Ik kijk langzaam Battlestar Galactica en heb net een bingeweekend House achter de rug.quote:Op zondag 11 april 2010 18:23 schreef beeer het volgende:
Dexter en Six Feet Under moet ik nog proberen... nog andere series?
Eigenlijk zeg ik er liever nog niks over. Het is een soort van feuilleton. Meer volgt, dat is wel de bedoeling.quote:Op zondag 11 april 2010 18:42 schreef Gellius het volgende:
Wàt heb je geschreven, Rrrringo?
Die zijn ook waardeloos.quote:Op zondag 11 april 2010 19:14 schreef beeer het volgende:
House en Battleship Galactica lijken me nou echt helemaal niks
Volgens zit Omar Little niet in de eerste episode. Omar is een zwarte, homoseksuele 'rip-and-runner' met een shotgun op zak en hij wil de de brute moord op zijn minnaar wreken. Volgens mij kan een xenofobische absurdist zoals jij daar prima uit de voeten.quote:Op zondag 11 april 2010 18:23 schreef beeer het volgende:
-The Wire: ik heb moeite me met de protagonisten te identificeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |