Doe je dan ook de blikjes kattenvoer bovenop in je mandje om de chickies helemaal gek te maken?quote:
Zakjes. En nee, ik verstop ze juist, anders moet ik ze van me afslaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Doe je dan ook de blikjes kattenvoer bovenop in je mandje om de chickies helemaal gek te maken?
Ik hou van trage series. The Wire heeft een kale, troosteloze sfeer en snelle dialogen die vaak bol staan van straattaal en politiejargon. De serie doet geen enkele concessie om dit begrijpelijker te maken. Dat maakt het moeilijk om 'erin' te komen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:48 schreef picodealion het volgende:
Ik heb het twee keer geprobeerd maar ik vind het echt saai.
Dat verklaart een hoop. Het zou zo eens kunnen dat ik een blik campingboter koop vandaag. Om het maar in huis te hebben!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:00 schreef Frollo het volgende:
Er moet hier nodig missiewerk gedaan worden, merk ik alweer.
Welnu, campingboter is een margarineachtig product dat buiten de koelkast bewaard kan worden, wat natuurlijk erg handig is op bijvoorbeeld de camping. Het is geelachtig van kleur en een beetje doorzichtig. Bovendien is het vrijwel geheel geur- en smaakloos, hetgeen de consument dus een enorme keuzevrijheid geeft: je kunt het op je brood smeren en je kunt het ook niet op je brood smeren, het maakt gewoon helemaal niets uit!
Crisco, dus?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:00 schreef Frollo het volgende:
Er moet hier nodig missiewerk gedaan worden, merk ik alweer.
Welnu, campingboter is een margarineachtig product dat buiten de koelkast bewaard kan worden, wat natuurlijk erg handig is op bijvoorbeeld de camping. Het is geelachtig van kleur en een beetje doorzichtig. Bovendien is het vrijwel geheel geur- en smaakloos, hetgeen de consument dus een enorme keuzevrijheid geeft: je kunt het op je brood smeren en je kunt het ook niet op je brood smeren, het maakt gewoon helemaal niets uit!
Nooit van gehoord, maar de derde link op Google is erg verhelderend:quote:
quote:Crisco bij Erotik-Sjop.com
Klassieke Crisco voor het fisten. Dit produkt bevat vet, dus is niet geschikt in combinatie met c... ¤ 5,50. Meer details » · Tray Crisco 12 cans Gl.. ...
Ik niet nee, maar het zit in precies zo'n blikje, is ook gelig en een beetje doorzichtig, en kan buiten de koelkast bewaard worden. En in Amerika wordt het wel gewoon ter vervanging van boter gebruikt om mee te bakken en zo.quote:
Ja, mij hoef je niks te vertellen. I am in the know.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lienekien weet wel wat ik ermee doe.
Klinkt als een vrouwquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:04 schreef zodiakk het volgende:
De serie doet geen enkele concessie om dit begrijpelijker te maken. Dat maakt het moeilijk om 'erin' te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |