Het menu ziet er alvast goed uit. Wij moesten binnenkort maar weer eens met z'n tweetjes uit eten gaan, want we zijn sinds de geboorte van Ivan niet meer zonder hem op pad geweest.quote:Op zondag 11 april 2010 12:19 schreef Z het volgende:
Gister wezen eten in Hotel de Goudfazant in Noord. Lekker en leuk.
quote:Op zondag 11 april 2010 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Houd het basisrecept risotto aan en gooi er tijdens de laatste 5 minuten gehalveerde aarbeien doorheen. Daarna maak je de risotto op de normale manier af en serveer je de risotto met rucola, parmaham en wat rauwe aardbeien. Heel simpel.
Ik:quote:Op zondag 11 april 2010 12:20 schreef Gellius het volgende:
Wat heb je gegeten, z?
We hadden voor de tweede keer de Kriterion oppascentrale ingeschakeld en dat bevalt prima.quote:Op zondag 11 april 2010 12:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het menu ziet er alvast goed uit. Wij moesten binnenkort maar weer eens met z'n tweetjes uit eten gaan, want we zijn sinds de geboorte van Ivan niet meer zonder hem op pad geweest.
* Gellius noteert.quote:Op zondag 11 april 2010 17:06 schreef Z het volgende:
[..]
We hadden voor de tweede keer de Kriterion oppascentrale ingeschakeld en dat bevalt prima.
Ik kijk langzaam Battlestar Galactica en heb net een bingeweekend House achter de rug.quote:Op zondag 11 april 2010 18:23 schreef beeer het volgende:
Dexter en Six Feet Under moet ik nog proberen... nog andere series?
Eigenlijk zeg ik er liever nog niks over. Het is een soort van feuilleton. Meer volgt, dat is wel de bedoeling.quote:Op zondag 11 april 2010 18:42 schreef Gellius het volgende:
Wàt heb je geschreven, Rrrringo?
Die zijn ook waardeloos.quote:Op zondag 11 april 2010 19:14 schreef beeer het volgende:
House en Battleship Galactica lijken me nou echt helemaal niks
Volgens zit Omar Little niet in de eerste episode. Omar is een zwarte, homoseksuele 'rip-and-runner' met een shotgun op zak en hij wil de de brute moord op zijn minnaar wreken. Volgens mij kan een xenofobische absurdist zoals jij daar prima uit de voeten.quote:Op zondag 11 april 2010 18:23 schreef beeer het volgende:
-The Wire: ik heb moeite me met de protagonisten te identificeren
Nou, bedankt voor de spoiler, hè?quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Volgens zit Omar Little niet in de eerste episode. Omar is een zwarte, homoseksuele 'rip-and-runner' met een shotgun op zak en hij wil de de brute moord op zijn minnaar wreken. Volgens mij kan een xenofobische absurdist zoals jij daar prima uit de voeten.
De dvd-box is een aanrader omdat er ook veel achtergrondinformatie bij zit.quote:Op zondag 11 april 2010 21:09 schreef sigme het volgende:
Twin Peaks, tsja, wel eens van gehoord.
Ik zou het nog wel een keer willen herzien, maar dan zou ik vooral de verzamelde Vrij Nederland-nummers uit die tijd erbij willen hebben. Ooit, als ik later groot ben, zal ik dat VN-spul uit een archief opdiepen.
Ketter.quote:Op zondag 11 april 2010 21:05 schreef picodealion het volgende:
ik vond het (t/m halverwege seizoen 2) echt geweldig. In tegenstelling tot de meeste Lynch films overigens.
En dan college gehad hebben van Ankersmit in hetzelfde jaar als mijn liefste, waar ik toen ook al mee optrok. Onbestaanbaar dat onze wegen niet gekruisd hebben. Nicolas Cage, brrrrrrrr. Eigenlijk is de afkeer van Cage het enige dat me bijgebleven is van Wild at Heart.quote:Op zondag 11 april 2010 21:41 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat "Lynch" voor mij begon met Blue Velvet. Dat vond ik - zestien, zeventien - een erg indrukwekkende film. Daarna kwam Wild at Heart, maar ik had toen al een afkeer van Nicholas Cage. En toen kwam Twin Peaks (en de wekelijkse VN analyse, inderdaad). TP keken we altijd met een hele vriendenclub op een studentenkamer, zonder dat we daarbij sterke koffie dronken, zoals door de VN werd voorgeschreven.
Ja, ja, ja, ja, nee, nee (wel twee kommetjes soep halen. Die at ik boven, op de Kemenade, op. En daarna stond ik in het dagcafé koffie te schenken).quote:Op zondag 11 april 2010 21:51 schreef Gellius het volgende:
Die wegen hebben vast wel gekruist. Was je niet toevallig op de Velvet Undergroundnacht in Simplon? Of bij Henry Rollins in Vera? Of één van de talloze Dead Moonoptredens? Of Mudhoney? Of bij een vertoning van A Clockwork Orange in het Oude RKZ? Of gewoon Gado-Gado vretend op donderdag in de de Mensa?
Als er een flikker in een film zit en het te breed uitgemeten wordt haak ik sowieso al af. Maar het gaat me er meer om dat ik het moeilijk vind om de manier van denken en de beweegredenen van agenten om hun werk te doen te begrijpen in dit soort films.quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef zodiakk het volgende:
Volgens zit Omar Little niet in de eerste episode. Omar is een zwarte, homoseksuele 'rip-and-runner' met een shotgun op zak en hij wil de de brute moord op zijn minnaar wreken. Volgens mij kan een xenofobische absurdist zoals jij daar prima uit de voeten.
Acht jaar rondgehangen, vanaf 1994. Eigenlijk nog steeds de beste stad van het land. Ik kwam vrijwel nooit bij verenigingen over de vloer. Veel letterende studievrienden, veel theater gedaan. Echte barhangers waren we, in en om de Kromme Elleboog. Wapen van Brussel, Paard van Troje, de Woldhoorn.quote:Op zondag 11 april 2010 22:08 schreef Gellius het volgende:
Heb jij een Groningse periode, Ringo? Wat leuk, dat wist ik niet. Ik kwam, ondanks mijn zwarte, mottige The-Cure-Trui, kisten en een gescheurde spijkerbroek ook geregeld bij Albertus en een enkele keer bij Vindicat - toch wel het terrein van het rugbyshirt en de brogues - waar ik dan wel een hoop bekijks trok, maar daar kwamen we wel uit.
Wordt daar het woord "hamsterdam" in gebezigd? Ik kreeg net een sms van een vriend dat ik echt even die scene moest kijken namelijk (S1E4, 45e minuut) en dat ik dan toch echt wel compleet om zou zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor de spoiler, hè?![]()
In aflevering 4 zit een scène waarin de hele dialoog bestaat uit 'fuck', 'motherfucker' en 'fuck me'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |