Dat roep ik dus al een tijdje, want dat is inderdaad zo. Zeker beter dan Dexter.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:08 schreef zodiakk het volgende:
Ik zou zelfs willen zeggen dat ik The Wire beter is dan Mad Men of Dexter.
En laten we niet vergeten wat mijn weeën op gang kwamen door The Wire.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:04 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik hou van trage series. The Wire heeft een kale, troosteloze sfeer en snelle dialogen die vaak bol staan van straattaal en politiejargon. De serie doet geen enkele concessie om dit begrijpelijker te maken. Dat maakt het moeilijk om 'erin' te komen.
Hebben ze daar goede wijn dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:10 schreef Ringo het volgende:
Ik wil op een terras in de zon zitten, met een goed glas wijn. Ik kwam zonet al langs de Grote Markt, het is daar één klonterende mensenmassa. Het Plein idem. Daar ben ik niet dol op.
Vast niet. Op het Plein maak je nog wel kans.quote:
Dat is als je in het bijzijn van de ander stil kan vallen zonder dat de ander in paniek begint over het weer, de dolledwazedagen van de Bijenkorf of het hoe&waarom van je sipkijkerij.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:13 schreef Gellius het volgende:
Wat hebben mensen toch met 'een goed gesprek'?
Ah zo. Een goed gesprek is eigenlijk helemaal geen gesprek. Ik kan dat wel navoelen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is als je in het bijzijn van de ander stil kan vallen zonder dat de ander in paniek begint over het weer, de dolledwazedagen van de Bijenkorf of het hoe&waarom van je sipkijkerij.
Zul je zien dat ze rosé wil. Daar sta je dan met al je goede bedoelingenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:16 schreef Ringo het volgende:
Er was een terras in de herfstmiddagzon, daar ben ik gaan zitten. Heb er pane met prosciutto besteld, en een glas rode wijn.
Lieve god, wat een wijn was dat.
Op dat terras, in die herfstmiddagzon. En het kostte me allemaal nog geen vijf euro. Om eens een Nederlander na te doen.
Nee, ik ga niemand de plek zomaar verraden, al weet ik nog precies waar het is; nodig jezelf maar uit als je vrouw bent en mooi en intelligent genoeg voor een goed gesprek, dan gaan we samen naar Venetië en wijn drinken, op dat terras, in de herfstmiddagzon.
Ik kan daar ook niet zo goed tegen. Maar er zijn in Den Haag nog wel pleintjes waar het rustiger toeven is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:10 schreef Ringo het volgende:
Ik wil op een terras in de zon zitten, met een goed glas wijn. Ik kwam zonet al langs de Grote Markt, het is daar één klonterende mensenmassa. Het Plein idem. Daar ben ik niet dol op.
Nieuwbouwwoning.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:18 schreef Gellius het volgende:
Ik heb motten in de klerenkast. Huismiddeltjes graag.
Die rotvogels.quote:Voorkomen van motten
Verstoor motten zoveel mogelijk door kleding regelmatig te dragen en textiel goed te onderhouden. Zuig tapijten met regelmaat, vooral op plekken waar het donker is. Lucht af en toe de kasten, hang de kleding niet te dicht op elkaar. Zuig ook af en toe in weinig gebruikte kasten en sop de kastbodem.
Vuile kleding bevat voedingsstoffen voor motten. Vooral zweet-, urine- en vetvlekken oefenen een grote aantrekkingskracht uit op motten. Was en reinig kleding als u het voor langere tijd opbergt. Als u textiel voor langere tijd opbergt, verpak het dan in gesloten plastic zakken of koffers. Het kan ook schelen om kieren en spleten in opbergkasten dicht te maken.
Oude vogelnesten op zolder of buiten zijn een bron van motten. Voorkom dat zij door een open raam of deur naar binnen komen. Doe er ’s nachts gordijnen voor of gebruik horren.
Die komt zeker uit het archief van het ANP? Ben 'm al meerdere malen in de gratis treinkrantjes tegengekomen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 05:11 schreef Diverse_Reality het volgende:
Hoer van de dag.
[ afbeelding ]
Ik zou er een paar koken en dan opeten.quote:Doosje echte kwarteleitjes
Een doosje met echte kwarteleitjes, heel en gebroken. Super-landelijke paasdecoratie!
Decoratietip: neem een mooie schaal (of eiermand), leg daar wat stro in, de eitjes daarop en je hebt een super decoratie!
Prijs: ¤4.95
Dwergen bekogelen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:34 schreef Gellius het volgende:
Ik heb sedert de verjaardag van de teerbeminde nog een doos met 18 kwarteleitjes staan, waarvan ik niet meteen een idee heb wat er mee aan te vangen.
Ieder welgemeend ja zou een teken van jaloezie zijn, sigme.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:23 schreef sigme het volgende:
Ik heb de eerste asperges uit eigen tuin gegeten! Met geprakt ei uit eigen kippenhok.
Daarna scharrelkip uit eigen oven, geflankeerd door gebakken aardappeltjes (moestuin 2009), geroerbakken spinazie (vers, kas) en voor mij gemengde salade (vers, kas). Dit alles met zelfgemaakte mayonaise (zie ei voorgerecht).
Toe: yoghurt (aldi) met sleedoornpruimenjam (2009).
Brood voor morgen staat te rijzen. Ben ik nu de topichippie?
Hoe is je dandydag verlopen? Ben je echt úit ontbijten geweest?quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ieder welgemeend ja zou een teken van jaloezie zijn, sigme.
In een salade verwerken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:34 schreef Gellius het volgende:
Ik heb sedert de verjaardag van de teerbeminde nog een doos met 18 kwarteleitjes staan, waarvan ik niet meteen een idee heb wat er mee aan te vangen.
Voorspoedig! Aan het dandyeske van de dag mag worden getwijfeld maar ik voelde mij erg gelukkig, door een zoete weemoed bevangen, die alleen in de lente licht valt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe is je dandydag verlopen? Ben je echt úit ontbijten geweest?
Stadse fratsen, heerlijk (op vakantie).
Daar zou ik graag het recept van weten,quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben vanavond aardbeienrisotto gegeten met parmaham en rucola.
Sterker nog, in het genre vind ik The Wire het beste dat ik de laatste 40 jaar heb gezien.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:08 schreef zodiakk het volgende:
Ik zou zelfs willen zeggen dat ik The Wire beter is dan Mad Men of Dexter.
Ik wilde het al niet zo sterk uitdrukken in het licht van de behoorlijk overtrokken Mad Man verering hier, maar gelukkig doe jij het.quote:Op zondag 11 april 2010 02:37 schreef OllieA het volgende:
[..]
Sterker nog, in het genre vind ik The Wire het beste dat ik de laatste 40 jaar heb gezien.
Houd het basisrecept risotto aan en gooi er tijdens de laatste 5 minuten gehalveerde aarbeien doorheen. Daarna maak je de risotto op de normale manier af en serveer je de risotto met rucola, parmaham en wat rauwe aardbeien. Heel simpel.quote:Op zondag 11 april 2010 01:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar zou ik graag het recept van weten,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |