Sjiekhendige marketing. Doodzwijgen. Niet aan meedoen. Voortaan definitief links laten liggen die nare rotkrant.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:41 schreef Frollo het volgende:
Ik werd de afgelopen tijd trouwens wel ramgestoord van dat gehijg over het nieuwe formaat van de Volkskrant. Maandenlang werd het aangekondigd, het hoofdredactioneel commentaar ging de laatste weken over vrijwel niets anders, columnisten uit het heden en verleden van de krant mochten/moesten stukjes schrijven waarin ze afscheid van het grote formaat namen, lezers die zich ermee bemoeiden...
En nu ze dan over zijn, komen natuurlijk weer van alle kanten de nodige evaluaties van het nieuwe formaat.
Ja, de krant is kleiner geworden. Handig. Het werd tijd. Wat kun je daar verder nog over zeggen en belangrijker, waarom zou je dat in vredesnaam willen?
Ik ben een NRC-adept. En Tefdé, af en toe.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:52 schreef Frollo het volgende:
Maar in andere kranten kan ik niks vinden.
Halfbloed, ja. Hoezo?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:18 schreef picodealion het volgende:
Lienekien, heb jij Fries bloed in je?
Voor je het weet zijn de hoofddoekjes verboden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:11 schreef ShadyLane het volgende:
De ruk naar rechts is 'n feit: na GL-SP-PvdA krijgt Nijmegen nu een college GL-PvdA-D'66.
Daar betrap ik mezelf ook regelmatig op.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Toen ik in Friesland zat had ik een klasgenoot die in de spreektaal regelmatig totaal ongepast het woord immers gebruikte, dus misschien houden Friezen gewoon van archaïsche woorden.
Fonetisch geschreven ken ik het dan in de uitspraak ' ases'. Stadsfries, hoor. Ken het vooral in de frase ' Ases hewwe bargebieten', als mijn oma de vrees uitsprak dat mijn broers in vechten zouden uitbarsten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
"Aanstonds" hoor ik alleen maar in de Friese kant van mijn familie,.
Ha, mijn andere helft bloed is Zeeuws.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:37 schreef Frollo het volgende:
Ik mag het ook graag zeggen, 'aanstonds'.
Terwijl er geen spoortje Fries in mijn stamboom te bekennen is. Wel Zeeuws en eerder nog zelfs Vlaams.
Denk ook aan ons! Waar moeten we het anders hier over hebben!?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:38 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb daarnet uit zelfbescherming de mail met bezuinigingsvoorstellen op m'n werk ongelezen gedelete. Ik hoor het maandag wel.
Ik denk wel dat de formulering weer hilarisch zal zijn geweest en die wil ik mijn dierbare TTK-ers inderdaad niet onthouden. Ik zal maandag nog even iemand vragen om een forward.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Denk ook aan ons! Waar moeten we het anders hier over hebben!?
Doe je dan ook de blikjes kattenvoer bovenop in je mandje om de chickies helemaal gek te maken?quote:
Zakjes. En nee, ik verstop ze juist, anders moet ik ze van me afslaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Doe je dan ook de blikjes kattenvoer bovenop in je mandje om de chickies helemaal gek te maken?
Ik hou van trage series. The Wire heeft een kale, troosteloze sfeer en snelle dialogen die vaak bol staan van straattaal en politiejargon. De serie doet geen enkele concessie om dit begrijpelijker te maken. Dat maakt het moeilijk om 'erin' te komen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:48 schreef picodealion het volgende:
Ik heb het twee keer geprobeerd maar ik vind het echt saai.
Dat verklaart een hoop. Het zou zo eens kunnen dat ik een blik campingboter koop vandaag. Om het maar in huis te hebben!quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:00 schreef Frollo het volgende:
Er moet hier nodig missiewerk gedaan worden, merk ik alweer.
Welnu, campingboter is een margarineachtig product dat buiten de koelkast bewaard kan worden, wat natuurlijk erg handig is op bijvoorbeeld de camping. Het is geelachtig van kleur en een beetje doorzichtig. Bovendien is het vrijwel geheel geur- en smaakloos, hetgeen de consument dus een enorme keuzevrijheid geeft: je kunt het op je brood smeren en je kunt het ook niet op je brood smeren, het maakt gewoon helemaal niets uit!
Crisco, dus?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:00 schreef Frollo het volgende:
Er moet hier nodig missiewerk gedaan worden, merk ik alweer.
Welnu, campingboter is een margarineachtig product dat buiten de koelkast bewaard kan worden, wat natuurlijk erg handig is op bijvoorbeeld de camping. Het is geelachtig van kleur en een beetje doorzichtig. Bovendien is het vrijwel geheel geur- en smaakloos, hetgeen de consument dus een enorme keuzevrijheid geeft: je kunt het op je brood smeren en je kunt het ook niet op je brood smeren, het maakt gewoon helemaal niets uit!
Nooit van gehoord, maar de derde link op Google is erg verhelderend:quote:
quote:Crisco bij Erotik-Sjop.com
Klassieke Crisco voor het fisten. Dit produkt bevat vet, dus is niet geschikt in combinatie met c... ¤ 5,50. Meer details » · Tray Crisco 12 cans Gl.. ...
Ik niet nee, maar het zit in precies zo'n blikje, is ook gelig en een beetje doorzichtig, en kan buiten de koelkast bewaard worden. En in Amerika wordt het wel gewoon ter vervanging van boter gebruikt om mee te bakken en zo.quote:
Ja, mij hoef je niks te vertellen. I am in the know.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lienekien weet wel wat ik ermee doe.
Klinkt als een vrouwquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:04 schreef zodiakk het volgende:
De serie doet geen enkele concessie om dit begrijpelijker te maken. Dat maakt het moeilijk om 'erin' te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |