Ohh.quote:
Reality kicks in.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
Godver, bedenk me net dat ik morgenochtend om 8 uur moet werken!
De kanker.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
Godver, bedenk me net dat ik morgenochtend om 8 uur moet werken!
Hoe ging het?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Reality kicks in.
![]()
Dat dacht ik ook toen ik gisternacht ineens zag dat het half 4 was en ik om half 8 op moest, want tentamen..
Ja ik was het vergeten dinsdag dus toen mocht ik het verplaatsen naar vrijdag maar dan leek het ze wel zo slim dat ik om 8 uur kwamquote:Op donderdag 8 april 2010 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
De kanker.Ik pas om 12 uur gelukkig.
Best goed !quote:
Zal je goed doen; wat discipline.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik was het vergeten dinsdag dus toen mocht ik het verplaatsen naar vrijdag maar dan leek het ze wel zo slim dat ik om 8 uur kwam!
Ahh fijn! Dat heb ik soms ook, ja. Maar meestal voel ik het wel goed aan.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best goed !
Alleen heb ik het idee dat als het goed gaat bij tentamens, het juist niet goed ging![]()
Hoe leer jij eigenlijk voor tentamens of ben je zo'n wonderkind wat enkel naar colleges hoeft te komen?
Ik vond het ook leuk om jou (en je tieten) te zien!quote:Op donderdag 8 april 2010 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal je goed doen; wat discipline.Ik vond het leuk je op de cam te zien trouwens. [ afbeelding ]
[..]
Ahh fijn! Dat heb ik soms ook, ja. Maar meestal voel ik het wel goed aan.
Ik ben zeker geen wonderkind.Ik neem de hoorcolleges en werkgroepen meestal door, lees het boek soms nog wat na en ga dan oefententamens maken. Meestal faal ik dan alsnog maar ja.
Hoe doe jij het dan?
Ja, ik wil jou ook wel graag zien.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil ook een keer mee cammen maar dat is lastig gezien omstandigheden
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:18 schreef Fascination het volgende:
Ahh fijn! Dat heb ik soms ook, ja. Maar meestal voel ik het wel goed aan.
Ik ben zeker geen wonderkind.Ik neem de hoorcolleges en werkgroepen meestal door, lees het boek soms nog wat na en ga dan oefententamens maken. Meestal faal ik dan alsnog maar ja.
Hoe doe jij het dan?
Je hebt een gezichtsaandoening?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil ook een keer mee cammen maar dat is lastig gezien omstandigheden
Welterusten, schatje.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten!![]()
En dan ga ik maar slapen nuwelterusten
!
Een cavia?quote:Op donderdag 8 april 2010 23:45 schreef MiVer het volgende:
klaar mezelf op de cam te tonen
als laatste zag ik een caav met uitgestrekte pootjes
...
bovendien blijft mij die dagdag niet lekker zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |