Nee echt?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef Braamyo het volgende:
Ik dacht aan de linker en rechter tiet van lijn
Foei!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef Braamyo het volgende:
Wees blij dat je deze vrouwelijkheden kunt inzetten als wapen tegen ons mannen.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah.. nadeel van de lente/zomer is dat ik dan ook lente/zomer schoenen wil.. en die vind ik meestal allemaal even lelijkTips zijn welkom!
Goddommequote:Op donderdag 8 april 2010 20:40 schreef Braamyo het volgende:
Van wie moet dat? Mooie grote voile sjaal?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en Kaas is het met zullie eens over het bloemetje. Op de boezem, niet in het haar. Oh en ook zonder hesje-dingetje. Maar ik moet wel iets over de schouders tijdens het diner.
vraag maar aan laydina die heeft leukequote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah.. nadeel van de lente/zomer is dat ik dan ook lente/zomer schoenen wil.. en die vind ik meestal allemaal even lelijkTips zijn welkom!
bolero of gewoon iets van een mooie sjaal//doek?quote:Op donderdag 8 april 2010 20:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en Kaas is het met zullie eens over het bloemetje. Op de boezem, niet in het haar. Oh en ook zonder hesje-dingetje. Maar ik moet wel iets over de schouders tijdens het diner.
ik heb heel erg kekke zilveren teenslippers gekocht bij de Schoenenreus, ze hadden er ook ballerina's.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja. Dan moet ik nog wel op zoek naar een bolero of sjaal/doekquote:Op donderdag 8 april 2010 20:53 schreef Memento-Mori het volgende:
bolero of gewoon iets van een mooie sjaal//doek?
Niet mee eens.. Vind 3/4 broeken in de zomer, in vrije tijdsomgeving, vaak juist erg leuk bij mannenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:53 schreef cybermans het volgende:
openschoenen bij een vrouw mag zeker, net zoals blote benen. Bij mannen echter niet. Mannen benen en voeten zijn lelijk! Bedek ze dan gewoon, (but thats just mine opinion). En op het strand loop ik trouwens ook gewoon in een korte broek maar anders ook niet
Goeie leugen om bestwil! LOL!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh. En ik heb vandaag op zeer slinkse wijze mijn zus whisky voor haar eigen bruiloft laten uitkiezenMet het plausibele leugentje dat het voor de trouwerij van MoBlo was
Zo'n vestje wat je met maar 1 knoopje of strikje vast maakt.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Dan moet ik nog wel op zoek naar een bolero of sjaal/doek
Ik zeg: de markt!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:57 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Dan moet ik nog wel op zoek naar een bolero of sjaal/doek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |