abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 mei 2000 @ 23:59:00 #1
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262199
Het is vandaag 4 mei 200, vandaag dodenherdenking.

Streamverslagen van 04-05 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken (en voor de anderen trouwens ook).

Post hier alleen verslagen van de streams. Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk. Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

donderdag 4 mei 2000 @ 00:07:00 #2
2543 Quocy
pi_262200
00:00 uur - Esmeralda heeft het op de schommelbank over haar hond. Iwan heeft het over de bril van Mike. Hij vraagt zich af waarom hij er een draagt. "Om mee te lezen", Iwan lacht zich dood.

Iwan lacht nog meer. Es en Eric zingen samen, maar ik weet niet welk nummer. Es begint over Mettalica, "Nothing else Matters" vind ze goed. Ze zingen (krijsen) het.

Ze hebben het weer over honden. Iwan verteld over z'n opa die vroeger aardappelkeurmeester was. Een pittige job, volgens hem. "Afkeuren is paneemeel en levert niets op. Of patat. Hij was een streng maar rechtvaardig man. Ze mochten hem omdat hij eerlijk was."

Hij verteld nog wat over hoe het keuren gaat. Verteld over een collega van z'n opa die samen met hem op pad gingen. Die man was enorm (2,05 meter) bang voor honden. Hij had die boer gewaarschuwd dat die hond niet in de buurt moest komen. De hond kwam en die reus gooit zo die hond dood tegen de muur.

Ze hebben het over opstaan en werken.

[Dit bericht is gewijzigd door Quocy (Datum 04 Mei 2000).]

pi_262201
00.50uur
Even een tussendoortje.
De streamverslaggevers(sters) zijn gepromoveerd tot slagboombewakers, die niets anders te doen hebben dan op de slagboom en de bus-streams te letten. Daarna bellen ze dan Iwan's vrienden om te vertellen wat ze gezien en gehoord hebben en zo komt het op internet.
pi_262202
Eric vertelde dat de laatste keer dat hij bert gesproken had , bert iets over aziz vertelde dat volgens eric echt niet kon.
Eric : "nou , dat vertel ik na de bus nog wel ,dat was echt niet fris."

---------------------
PC eend heeft nu eindelijk het idee dat hij kan vliegen.
PC eend heeft dan ook eeiiiindelijk kabel

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_262203
De heren hebben weer wat gedronken en mike voert in de slaapvertrek weer zijn striptease uit en is heel vervelend.
Tijden deze act trekt eric de broek van z'n reet
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 4 mei 2000 @ 02:26:00 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_262204
02:00 uur
Er wordt iets met Mike z'n broek uitgehaald, mis net ff de clou. Hoop lawaai en commotie.
Tessa: "Ooooh, Mike!".
Mike hangt boven Tessa.
Tessa: "Fantasie van een triootje, en dat het nu echt gebeurd ook!". (Weet niet in welke context dit gezegd wordt).
Eric: "Mike, weet je nog wat je ouders hebben gezegd".
Mike: "Het is alles of niets! Nu doen dan?" (striptease?).
Eric: "Kijk uit joh, er staan allemaal infrarood-camera's en zo".
Mike: "Er kijken maar een miljoen mensen of zo".
Eric: "Of zevenhonderdduizend".

02:10 uur
Eric: "Tessa, slaap je al?". Tessa: "Mjaah".
Eric: "Hoeveelste is het, 4e? Oh,'lang zal m.n broertje leven, lang zal m'n broertje leven in de gloria".
Ant: "Maar als het wordt uitgezonden is het al 5 mei!".
Eric: "Essie?".
Essie: "Ik vind jou helemaal niet lief".
Eric: "Waarom niet?".
Essie: "Als je dat niet weet, dan heb ik er geen woorden meer voor". (quasi grappig bedoeld).
Mike doet alsof hij huilt.
Ant: "Stil maar Mike, ga maar lekker slapen".
Rest van de groep twijfelt toch een beetje... Iedereen zit nu rechtop. Loos alarm.
Ant: "Eric, ik heb zo'n jeuk".
Eric: "Niet doen, Laura".
Ant: "Ik speel met de infraroodcamera's, want het komt in de actueel".
Mike doet weer zijn 'huilact'. Vreemd soort gepiep.
Ant: "Zo erg was ik toch niet?".
Tessa: "Joppie!".
Ant: "Maar dat was in mijn slaap".
Eric: "Hebben we niet van die muggenspray ofzo?".
Mike heeft succes met z'n 'huilact' en weet dan ook van geen ophouden.
Tessa: "En daar lig je dan naast, hee".
Essie: "Mike, wat is er nou?!".
Tessa: "Mike, wil jij 'n lollie? O.k. een hele taart dan!".

02:20 uur
Ant: "Mike, moeten we 'n slaapliedje zingen?". (Nee!, red.)
Ze doet het idd, Tessa valt bij, iets uit de 'slaap-kindje-slaap-categorie'.
Act is weer leuk geweest. Groep keuvelt weer over de gebruikelijke (verdronken) koetjes en kalfjes.

donderdag 4 mei 2000 @ 02:32:00 #7
2705 cynix
is verdwaald
pi_262205
02:30 uur
Stilte in de Bus.
  donderdag 4 mei 2000 @ 02:55:00 #8
2543 Quocy
pi_262206
02:49 - Mike maakt weer geluidjes, maar weet niet of dat als grapje is, of als soort-ofgesnurk.
pi_262207
0.00uur

De hits worden doorgezongen de kwaliteiten van Galactica aangeprezen.
Eric maakt weer opmerking over Séki. Wie ben jij? Ik ben Séki.
Volgens Es zou hij zich vermaakt hebben met de kinderen.
Ant beaamt, dat Séki een echte kinderfreak was, maar dat waren Aziz en Jop ool.

Es heeft snel een bloedneus.
Ze gaat naar binnen.
De heren blijven buiten.

Conversatie is nul en niks. Wordt over Trance, House en weet ik wat voor beat gesproken.
Wat er binnen in de bus besproken wordt tussen de meisjes kan wel eens interessanter zijn.

00.20u
Eric maakt opmerking over wat er vandaag gebeurd is. Voordat echter te vernemen valt wat, valt het geluid weg.

00.24u Geluid terug.

Iwan vertelt, dat de manege in Zandvoort de grootste vrijgezellenclub in Nederland ondanks dat het alleen op zaterdag open is.
Tom van de manege is een hele toffe vent, die door Iwan aangenomen is toen Iwan verantwoordelijk was voor La Plaza. (Hij had maar één baas boven zich). Tom vond sollicitatie-gesprek met Iwan zo fantastisch, dat hij 4 andere aanbiedingen tegen een beter salaris had afgewezen. Tom was net over dertig, maar had zo veel ervaring, dat Iwan heel erg blij was, dat ie bij hem wilde werken, want met hem kon hij vlammen en knallen. Hij kent alles en idereen en hij heeft Iwan gesponserd met het inleggeld.

Gesprek gaat verder over de fans, die handtekeningen willen hebben en soms zelfs staan te huilen. Iwan is Iwan volgens Iwan en niemand anders. Hij geniet van de populariteit en merkt op, dat zijn ouders nooit hadden kunnen vermoeden, dat de naan ooit Iwan zo vaak genoemd zou worden. Eric vraagt zich af, waarom de fans zo doen. Iwan verklaart nog eens, dat ze Hilvarenbeek dag en nacht stonden te schreeuwen.

Mike maakt een opmerking over weten waar je staat en in de bus gaan om beroemd te worden. Iwan ontkent heftig en Eric vindt zich daar te nuchter voor. Doet het om te lachen.
Iwan vindt het fantastisch, dat vrienden en familie zo meeleven. “je komt net zo vaak op TV als, hoe heet ie ook al weer? Arnie”.
Ze zijn het er over eens, dat ze niet meer om de camera geven. Reageren allen maar op het gezoem en Iwan beseft, dat ie niet in z’n blote kont de douche uit kan komen.
Er zitten mensen constant te kijken. (zie tussendoortje hierboven.)

Toen Eric nog niet wist, dat hij ooit in de bus zou komen is hij lid geworden van de Tessa-fanclub.
Iwan zou best als beveiligingsman bij b.v. Madonna willen werken, want da maak je toch alles mee, maar je blijft op de achtergrond.
Mike heeft van de bus nog niet veel geleerd, terwijl Eric opmerkt, dat je niet weet wat er buiten gebeurt.
Iwan vindt, dat ie al twaalf weken zichzelf is, ondanks rustige aanvang.

01.00uur
Eric kan met iedereen opschieten, maar vindt Büllent rustig. Iwan beaamt dit, maar was toch gezellig bij de uitbraak.
Iwan merkt op, dat ie Büllent na zijn vertrek niet meer gezien heeft en dat Bart en Willeke goed zijn voor een feesie. Willeke is er volgens hem te vroeg uitgegaan.
Iwan antwoordt op vraag van Mike, dat tijdens selektie-weekend in groep 1 Ant en Jop nog niets met elkaar hadden.

Iwan vindt, dat je of niets moet zeggen of je mening.
Eric: Dat is wat we al zeiden. Iwan zegt niet veel, maar als ie z’n mening geeft.
Tijdens een kranteninterview n.a.v. het selektieweekend heeft hij gezegd, dat het ideaal zou zijn met Tessa en Iwan de bus te gaan. Mike zegt ook nog het e.e.a., maar het is verdomde moeilijk om enige samenhang in zijn woorden te vinden.
Bij selektie weekend werd Iwan door Hart van Nederland gevraagd wat hij in z’n tas had. Het antwoord van Iwan loog er niet om: “een schone onderbroek”, waarop hij verder liep. Volgens hem, hebben die gedacht, dat hij nooit door de selektie zou heen komen.
Iwan vindt van zichzelf, dat jij een leider is, maar op de achtergrond.

Iwan zegt, dat er bij hem in de selektiegroep zeker 40 van de 90 kandidaten heel goed waren.
Hij vond Gerrit een heel aardige vent.
De selectiecriteria waren volgens Iwan. Een leider, een middenmoter en een volger.
Als Aziz niet op de bank had gezeten, dan was Iwan weggestemd i.p.v. Bart, want Aziz zou op Iwan gestemd hebben.
Mike meldt, dat z’n moeder het wel zag zitten voor hem, want ze vond de leden in de bus aardige gasten.
Iwan meldt, dat hij zich kon ergeren aan Séki.
Volgens Eric hebben Bert, Evert en ook ene Marcel iets gezegd tijdens het afgelopen gesprek, waar hij nu niet over kan praten, maar wel straks na de bus.

01.30uur
Iwan vind zichzelf keihard en het interessert hem niet, dat hij moet stemmen. Je moet nu een maal een beslissing nemen. Hij geeft als voorbeeld een beslissing, die hij eens heeft moeten nemen in afwezigheid van de baas. De beslissing was niet goed, maar de baas was zeer tevreden, omdat hij de moed had gehad om een beslissing te nemen.

Ze willen er alle drie niet uit, maar mocht het gebeuren dan is het jammer, maar het is een les geweest.
Mike heeft ervaring opgedaan in autocoureurtje spelen en het omgaan met gesestelijk gehandicapten.

Eric deelt mede, dat hij Séki van uit de groep kende. Hij vindt, dat hij twee gezichten heeft, waarop mannen anders reageren dan vrouwen.
Mike zegt tegen Iwan, dat Séki hem “pretty boy” noemde.
Iwan baalde er van, dat Séki er niet aan dacht om met de anderen om te gaan. Het interesseerde hem geem geen flikker, dat Séki wegging. “Er gaan er per dag 100.000 dood”. Het is alleen jammer voor die gozer.
Mike meent, dat Séki zich had moeten aanpassen, wat Iwan beaamt.
Iwan zegt, dat hij zich meer op één lijn voelt met Eric en Mike dan met Büllent en Aziz.

01.48uur
Ze gaan naar binnen. Es doet klaarblijkelijk nog de was.
Er wordt het e.e.a. uitgespookt, want Tessa ligt in een deuk. (Helaas geen beeld)

Tessa beschuldigt de heren ervan dronken te zijn. (Wat niet het geval is!)

Iwan ligt op een gegeven moment boven op Tessa. Mike kruipt over hele spul heen en trekt ter hoogte van Ant zijn broek naar beneden. Hilariteit.
Ant waarschuwt Mike, dat er wel een miljoen mensen kijken.
Nu gaat Mike een potje over Tessa en Iwan liggen hijgen, waarop Tessa vraagt, of ie een triootje zoekt.
Mike wil nog eens stoer doen, waarop Ant zegt niet geintresserd te zijn in z’n ding en Kees (Es) ook niet.

Eric begint lang zal ze leven te zingen, wanz zijn broertje is jarig. Zegt, dat ie van hem houdt. Ant merkt op, dat dat pas over twee dagen wordt uitgezonden.

Mike wordt kinds en begint als een jonge hond te huilen. Ant bemoedert hem een beetje en zegt, dat ie nu lief moet gaan slapen. Mike blijft echter doorgaan.
Intussen liggen Tessa en Iwan weer te donderjagen, maar dit keer is het na een aantal minuten uit met de pret. Mike jankt nog steeds

Ant heeft nog wat in er dagboek gezet, waarop Es en Eric antwoorden, dat niet reageren het beste is op dat soort stompzinnige reakties. Ant antwoordt, dat ze er de pest aan heeft, dat ze het niet in je gezicht durven te zeggen, maar op een veilige afstand blijven.
Eric vindt dit een mooie om bij te gaan slapen.
Het is 02.30uur en het spul is stil.

donderdag 4 mei 2000 @ 05:34:00 #10
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_262208
Onze vrienden zijn al uren in diepe slaap.....
Ik ook zo
Ben te zaai voor een signature
  donderdag 4 mei 2000 @ 07:50:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262209
Antoinet en Iwan zijn wakker en gaan uit bed
  donderdag 4 mei 2000 @ 08:12:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262210
Iwan maakt zijn haar nat in de keuken.
Het vullen van de fluitketel gebeurt nu uit een kraantje Onder het aanrecht i.p.v uit de "gewone kraan".Ook Antoinet maakt haar gezicht nat in de keuken.Ze kleden zich razendsnel aan en poetsen hun tanden.
Ant: moej jij ook geen brood?neem je vitamine ofzo?
Iwan(met tandenborstel):mm
Antoinette neemt een glas vruchtensap uit een pak.
Ant: jij weer met je geld, hebben we hier ergens een tasje ofzo?
Ze loopt snel naar buiten op zoek naar een tasje.
Ant: zijn we alle tasjes kwijt ofzo?we hadden gisteren toch ook een tasje?zullen er in die kastjes nog zakjes liggen?of zal ik gewoon een pedaalemmerzak nemen, hihi, die boodschappentas, waar is die dan?
Iwan; O ja...(en hij helpt zoeken, en komt terug met de boodschappentas)
Antoinet: colablikkies, een appeltje...
Iwan; en brood.
Ant: en toen kwam ie binnen met z'n broek half van z'n kont..
Iwan zet Douwe Egberts koffie
Antoinet: hadden we geld over gisteren?
Iwan: ja, 2 tientjes ofzo.

De grote albert heyn tas, word gevuld met eten en drinken.

Ant: moeten we ook nog brood hebben ofzo?
Iwan: neh
Ant: een banaantje?
Iwan: ja
Ant: om mee te nemen of op te eten?
Iwan: gewoon, om mee te nemen.
Ant: gaan we eens lekker gezond doen.

Ant: ik werd wakker om tien over 7 , en toen heb ik de wekker volgens mij uit gezet, ik weet het allemaal niet meer.
Ant: zijn ze er al?
Iwan: nee.
(het is inmiddels 5 over 8)
Ant: gingen we nou vanavond weer bbq-en ofzo?
Iwan: eh, ja...
Ant: heel veel vlees hebben we nog en salades
Iwan; en groente

Antoinet eet staande even snel een broodje (of ontbijtkoek)
Iwan heeft intussen de koffie klaar, en ze gaan naar buiten.
Iwan: zo, klaar!
Ant:zie je wel, het kan best in een kwartiertje..
Ant: hey, wilde iemand de was gaan doen vannacht?
Iwan: eh, ja, dat heb ik gedaan, die is schoon.
Ant: ow!?

de mensen voor/van de werkklus zijn er al, en ze zeggen elkaar "goeiemorgen"en vertrekken om tien over 8.

Iwan en Antoinet gaan vandaag naar het verkeerspark in Assen, alwaar zij de kinderen o.a vanuit de "omroeptoren" de verkeersregels mogen toespreken.
Ze hebben vandaag dus een 'corrigerende taak".

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 04 Mei 2000).]

donderdag 4 mei 2000 @ 08:47:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262211
Buiten de bus klinkt continu een stem van de omroeper (een man die via de luidsprekers de mensen die moeten racen ,dingen verteld)

man; de deelnemers van groep A kunnen zich nu langzamerhand gaan opstellen

De slapende passagiers draaien zich af en toe na zo'n mededeling geirriteerd om, maar slapen gewoon weer verder.

pi_262212
Stream doet het weer eens niet
No. I will not fix your Windows.
pi_262213
11.25 Stream doet het weer.
Eric, Tessa en Mike zitten te eten. Esmeralda is niet in beeld. Esmeralda komt er even later ook bij zitten. Mike vraagt hoe het met haar gaat. Essy mompelt dat het wel gaat. Mike biedt aan wat te eten voor haar te maken. Ze lacht een beetje, maar smeert dan zelf een broodje.

Eric en Tessa: "Gettuppah... Gettuppah... Gettuppah... "
Ze zingen Kids of America van Kim Wilde: Essy kent de hele tekst (het zal niet).
Tessa is van tafel opgestaan.

Esmeralda leest Franse beschrijving op rol beschuit op. Giechelt. Tessa loopt druk heen en weer. Eric doet Duitse zinnetjes.

Mike vraagt iets maar ik heb gemist wat...
Tessa: "Ik denk dat we jou gisteren aardig hebben verwend met al die biertjes die we hebben ingeslagen."
Mike zegt iets terug over wie dat bier heeft gehaald.
Tessa: "Gaat het niet om het gaat om het principe"
Mike: "Nee Tessa. Kom niet aan mijn drank(?)"

Tessa: "O die stem, oo die stem. Ik kon die vent wel schieten!"

Tessa zegt iets over de gele kaart.
Esmeralda: "Ik denk dat ze hem dit keer gewoon op de laptop zetten."
Niemand reageert, alleen Essy schiet zelf in de lach.
Es: "Ben een beetje vaag vandaag."

donderdag 4 mei 2000 @ 11:55:00 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262214
Zoals gewoonlijk is Esmeralda weer "ondergedoken". Bij de verdeling van de huishoudelijke taken, is Tessa de taken aan het uitdelen.
Tessa verteld de mannen dat de badkamer en het toilet ook nog moeten.
Erik; het toilet is al gedaan.
Tessa: en dan mag nu even de badkamer schoongemaakt worden
Mike: ja Tessa.
Ook Esmeralda komt even kijken of alles wel goed gaat .

donderdag 4 mei 2000 @ 11:57:00 #17
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262215
Tessa doet de afwas.(!)en Erik zet alvast koffie .
Mike neemt alvast plaats achter de laptop.
pi_262216
11.40 Tessa loopt in korte broek rond zie ik nu. (*ril*)
Eric heeft het over Doe Maar fans...

Mike is op zijn knieën aan het stofzuigen.
Tessa ruimt tafel af.
Tessa: "Mike doet ook iets in het huishouden."
Mike: "Zooo, mijn moeder is echt blij. Ze wist niet dat ik dit in mij had."

Tessa commandeert: "Zo en dan mag nu de badkamer schoongemaakt worden."
Mike: "Ja Tessa"

Essy doet weer niets, loopt aan haar haar te friemelen en schudden. Tessa droogt af.

Eric: "Hoe heet dat liedje ook alweer van die poppetjes in mijn ogen?"
Mike zingt een regel uit dat liedje, Eric neemt het over een vult het aan met eigen tekst.
Tessa tegen Eric: "Gekkie"

Esmeralda: "Die chemicaliën Mike, die moet je niet opsnuiven."
Mike: "Hé blonde zonnebank!"

Ze zijn nog druk bezig met koffie zetten, stofzuigen en.
Het is bijna 12 uur; tijd voor de chat.

* WebJunk gaat de chat niet verslaan, moet straks weg, maar ben vanavond terug..

Quenda, hoe ziet je haar eruit?

donderdag 4 mei 2000 @ 13:25:00 #19
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262217
WebJunk, KnalRooD!

Esmeralda vergelijkt zichzelf met een plaspop, ze moet ontzettend vaak naar het toilet om te plassen.
Esmeralda: alles wat ik erin gooi , komt er direct weer uit.

Ze hebben het nu over de "harde kern"
Esmeralda heeft veel respect voor Eric en Mike, omdat het haar best moeilijk lijkt om nieuw in een groep te komen, ze vind dat Eric en Mike volledig opgenomen zijn, en zij ziet absoluut geen verschil (gevoelsmatig) in het feit dat zij er veel later bijgekomen zijn.

Om 5 over 1 komen Iwan en Antoinet terug
Iwan; yeah, target 6 he...
Ze moesten eerst de wagentjes schoonmaken en mochten toen de kinderen inderdaad de verkeersregels uitleggen.
Ze vonden het vreselijk leuk om te doen.

Tessa: Bert stond net hier....ah Tessah...
Tessa: jou wekker ging vanmorgen en toen zette ik hem uit
Antoinet: oh, dus jij hebt um uitgezet??
Tessa: ja, sorry, ik wilde Iwan wakker maken, maar ging gewoon weer slapen..

Antoinet deelt mee dat om 14.00 de spullen worden opgehaald, ze moeten die spullen wel klaarzetten.

Antoinet moet ontzettend nodig plassen en terwijl zij naar het toilet gaat, duikt Tessa in de albert heyn tas, en ruimt de boodschappen op.

ze hebben 3 pakjes malboro gehaald
Erik: 3 pakjes, wat een verwennerij!

Als de boodschappen zijn opgeruimd komt ook Esmeralda even kijken of alles wel echt opgeruimd is.

Esmeralda zit nu buiten , ze bladert in een vaag tijdschrift met allemaal foto's.
Esmeralda; oh, Johnny Depp, ohh....scott wolf..wow
Iwan; ach, er staat maar 1 mooie gozer in, de rest is nix
Plotseling begint Esmeralda te gillen.....
(er staat een pagina vullende foto van Iwan in!)
Essie: oh, Daarom zei je"dit is een leuk blad voor jou!"aaaajjjj....
Iwan: ik wist het eerst niet hoor, er kwam een meisje naar me toe, en die vroeg, mag ik een handtekeningvan je, en ik zei, tuurlijk!, en ze schuift zo dat ding onder m'n neus
Tessa verteld nu aan Erik dat er een levensgrote poster van Iwan in de Hitkrant staat.
Erik en Esmeralda vinden het schitterend.

donderdag 4 mei 2000 @ 13:42:00 #20
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262218
Erik: en dan sta je dan, als meisjesidool , in de hitkrant
Iwan; tjah
Erik: en Esmeralda op de uitklapposter
Esmeralda moet erom lachen.
Esmeralda: je staat wel naast club seven hoor!

Buiten joelen weer meisjes.(ze roepen Iwan's naam)
Erik(schreeuwt): Lekker ding he?
Iwan: hou op joh...

Erik : ik vind de playboy beter als de penthouse
Esmeralda: ja, die is meer functioneel.
Erik: ja.

Esmeralda is zichtbaar gelukkig met de Hitkrant.
kreetjes:"hey, dat is hij, van GTST" "hey, wat een stuk".
en ze vraagt om Iwan's handtekening.
Iwan: tuurlijk
Esmeralda; normaal gesproken zou je daar dus nooit achter zijn gekomen, leuk dat dat meisje naar je toe kwam, wie weet waar je nog meer allemaal in hebt gestaan.
ik ga je nu testen
Essie: heb je weleens een condoom gebruikt?
(4 antwoorden mogelijk)
ze neemt de hele test uit de hitkrant door.
(Iwan bewaard zijn condoom's in zijn toilettas)
de uitslag van de condoomtest van Iwan is: hij maakt goede voornemens, maar er komt niet altijd iets van, als hij het moeilijk vind om het condoom aan te kaarten tijdens de sex, word hem geadviseerd, indeze test, om gewoon het condoom te laten zien.

Iwan schreeuwt: hey Jeroen, je staat er ook in.(geluidsman?)
Esmeralda; moet je kijken wat een verschil hé, hier staan de meisjes verschillend opgedoft, deze ziet er wel goed uit.

Om 13.35 moeten Tessa en Antoinet samen naar Bert&Ernie.

Esmeralda leest Iwan's horoscoop (weegschaal) voor.

De Pseudo Psych zegt tegen Tessa:" je mag je zender afdoen hoor".

p.s:WebJunk, hoe was het Doe-Maar concert gisteren?

donderdag 4 mei 2000 @ 14:24:00 #21
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262219
Esmeralda&Erik&Iwan&Mike, zijn de hele tijd bezig met allerlei vage testen uit de tijdschriften.

Tessa en Antoinet zijn nog steeds bij Bert&Ernie

pi_262220
essie leest horoscoop op van iwan(stier)
nu van boogschutter mike,
nu die van essie (tweeling)
nu hebben ze het over hoofdpijn.
iwan:ik kan me niet voorstellen dat mensen koppijn hebben,heeft hij dus nooit...
essie leest de problemen rubriek op;uit een rommelblaadje.
eric is er nu ook bij....
twee meiden ant en tessa niet te zien(zijn die werken?)
verder niet veel bijzonders te melden,
nu gaan ze weer orakelspel spelen...
berney smeert m
(webjunk;berney is ook benieuwd hoe het concert van doe maar was)

donderdag 4 mei 2000 @ 14:42:00 #23
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262221
Mike en Erik zijn rond 5 voor half 3 vertrokken naar B&A

Essie: zie je wel Iwan, wij zijn weer als laatste
Essie: ik heb altijd, als klein kind, al gedacht, dat er op mijn 35e iets gaat gebeuren, dat ik een ziekte krijg ofzo, of doodga, en als het dan echt gebeurt, dan kan ik zeggen, zie je wel, ik ben paranormaal begaaft.
Ik wil lekker gaan studeren tot ik oud en gerimpeld ben, en daarna ga ik misschien wel eens werken.

Tessa en Antoinet komen terug.
Tessa: we hebben op ons kop gekregen joh...
Ant: ja ze vonden het lullig wat we gedaan hebben
Tessa: en dat wij gefluisterd hadden onder de dekens, we zijn heel stout geweest
Ant; als we een beetje geluk hebben word dit niet uitgezonden
Essie: nou.....
Ant; ja, alles was voor ons niet zo helder meer hoor, die avond
Tessa; we krijgen een hele lullige gele kaart
Essie: goh, ben wel benieuwd
essie: volgens het orakel ben ik heel gemakszuchtig dus ik ga wat van die gele kaart segguh...

Volgens Tessa wordt het waarschijnlijk wel een groeps gele kaart (zei Bert)
Tessa: iedereen, ook jij (tegen essie) was erbij betrokken.

Esmeralda begint nu weer met een vaag testje uit de hitkrant/viva of Flair...(die tijdschriften hadden ze vanmiddag gekocht)

donderdag 4 mei 2000 @ 14:42:00 #24
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_262222
Tessa en Ant. zijn terug van Bert en Ernie en waarschijnlijk krijgt de hele groep een gele kaart
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  donderdag 4 mei 2000 @ 14:59:00 #25
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262223
Tessa fluisterd tegen Iwan en Esmeralda

Tessa: en ze zeiden dat er...ruzie enzo....en serieus doen...en meer ruzietjes....*fluister*fluister*
Esmeralda:Zie je, daar ga je al, dat we weer gestuurd gaan worden!
Tessa: ja, en dodenherdenking...
Esmeralda pikt het nieuwe draaiboek meteen op en begint een verhaal (samen met Antoinet) over de oorlog en de dodenherdenking.

een heel verhaal
Volgens Esmeralda hebben mensen die oorlog voeren geen "hersencapiciteit"
En Antoinet verteld 'spontaan"over een yellow bike waarme ze langs het Anne-Frank huis is gevaren.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')