You will notice. Waar je nu bent kom je niet meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:52 schreef NutKees het volgende:
Net Brynhildr verslagen met 20 uur op de klok, volgens mij ben ik net over de helft. Kan ik straks nog backtracken of hoe krijgen jullie in hemelsnaam +80 uur op de klok?
Gewoon alle twee.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:17 schreef Fipotje het volgende:
Zal ik FFI of FFII halen voor me ipod ?
Die zijn allebei erg goed dus gewoon beide. Zullen niet al te duur zijn denk ik??quote:Op donderdag 22 april 2010 09:17 schreef Fipotje het volgende:
Ja kosten maar 6 dollar ofzoquote:Op donderdag 22 april 2010 09:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Die zijn allebei erg goed dus gewoon beide. Zullen niet al te duur zijn denk ik??
NM. ff13 kost 38 euro bij Bart Smit
Ja probleem is dat me psp stuk isquote:Op donderdag 22 april 2010 10:07 schreef Marble het volgende:
Lijkt me wel kut spelen op de eifeun of -pot. Kun je beter de PSP-versies halen, zijn het mooiste ook.
Sentinel ?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Jesse_ het volgende:
Damn, hoe krijg je die adamantoirtoise dood, een keer stampen en 2 van de 3 zijn dood
Say whut?quote:
Ik zat er aan te denken voor de iPhone jaquote:Op donderdag 22 april 2010 09:17 schreef Fipotje het volgende:
Die aanval raakt iedereen dus dan heb je daar toch niks aan?quote:
Marble hebben ze jou geraakt afgelopen week? Je spelling is een beetje vertieft zo nu en dan.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:07 schreef Marble het volgende:
Lijkt me wel kut spelen op de eifeun of -pot. Kun je beter de PSP-versies halen, zijn het mooiste ook.
Altijd geweest. Ze hebben op sommige plekken 54,95 staan maar de prijs zou 38 euro moeten zijn bij BS (filiaal in Roermond had 2 prijzen staan: 38 op de schap met alle games waar ff13 tussen stond en 54,95 op een extra schap met ff13. Heb toen van een filiaalmanager te horen gekregen dat het 38 moet zijn maar als het voor 55 verkocht kon worden zouden ze niet moeilijk doenquote:
FFI is een beter spel. Wel is het belangrijk wat voor jobs je kiest in het begin.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:17 schreef Fipotje het volgende:
Mijn manier nu:quote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Jesse_ het volgende:
Damn, hoe krijg je die adamantoirtoise dood, een keer stampen en 2 van de 3 zijn dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
Ik heb in al die tijd die van Hope en Sasz nooit gebruikt....Hmm, toch nog maar een keer opstarten om ze te zienquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:20 schreef SuperFruitig het volgende:loller
Daar moest ik ook al aan denken toen ik die van Hope zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |