Echt, wij zijn hier nog steeds weg van het schilderij.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:35 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hij heeft een geweldig koppie ja![]()
Het worden dus twee schilderijen van 50x50. Ik ben echt benieuwd.![]()
Toen ik het tegen WJ zei, zei hij van jaaaa ik weet niet hoor, ik weet niet hoe goed zij kan schilderen. En toen ik het schilderij van Tashi liet zijn zei hij gelijk: Maar DAT is mooi, dat wil ik wel aan de muur.
Tja.....die weet niet van maat houden!quote:
Zijn bijnaam hier is "het zwarte gat"quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Tja.....die weet niet van maat houden!
Ja, ik ben echt heel benieuwd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Echt, wij zijn hier nog steeds weg van het schilderij.
Pagan had hem voor z'n verjaardag!
Maar leuk, twee!
Z'n zoon zorgt voor de honden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:Voor de biosbon en
voor de oom van DM
![]()
Wie zorgt er nu voor de honden?
Ah mooi.quote:
Ze moeten in de buurt zijn nu. Er waren net 6 katten bij mij boven, maar meestal peren ze hem allemaal als er visite isquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, als de poezen allemaal paraat staan hebben ze zat te knuffen toch?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze moeten in de buurt zijn nu. Er waren net 6 katten bij mij boven, maar meestal peren ze hem allemaal als er visite is
Heb je weer wat nieuws?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:10 schreef Qwea het volgende:
ik heb een maskertje op. Men, mn gezicht komt steeds meer onder de kloten bultjes. En die zalf die ik heb gekregen van de dermatoloog werkt niet. En wegbranden zoals hij opperde doen ik echt nie.
waren ze nou maar eerst bij jou langsgegaanquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Staan ze dr mooi op zometeen, niks te meeten en niks te knuffen
Nee hoor, ik was helemaal niet thuis vandaagquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waren ze nou maar eerst bij jou langsgegaan
werk nou even meequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was helemaal niet thuis vandaag
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is er achter dat het echt onwijs leuk is om mijn papierbak te plunderen en dan te gaan shredden
That's not my style Zwabbiequote:
Nah, komt van mn spiraaltje. Talg bultjes ofzo, weet ik het. Ik had een peel off masker in de hoop dat ik de zooi mee zou trekken. Notquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je weer wat nieuws?
![]()
Met bultjes ed zou ik echt geen maskers op mn bakkes smeren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |