abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 mei 2000 @ 21:08:00 #1
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262170
Internetstemmen (3 mei 2000 @ 21:00 uur):

Esmeralda: 28%
Iwan: 12%
Antonette: 28%
Tessa: 12%
Eric: 13%
Mike: 7%

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

  woensdag 3 mei 2000 @ 21:24:00 #2
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_262171
Nu maar hopen dat Eric en Tessa op de bank komen. Iwan zal Eric in de bus willen houden.

Iwan en Tessa op de bank? Iwan er uit. Is een te grote concurrent voor Ant en Es. Iwan komt niet op de bank tenzij SBS/JdM genoeg van hem hebben. Het is immers duidelijk dat een strijd tussen Antonette en Es het meeste geld gaat opleveren.

Mike en Tessa? Mike gaat er dus maandag uit.

Groet,
Lafayette

pi_262172
Nah ja, voor wat het waard is, het is gewoon de uitkomst van het softwareprogramma Fuckthemalllangleveonszelfendanmetnamejoopensjon v1.0 uitgevoerd op de NSBS 6 pentium +1 = 6 met 6 gigabait HD persoonlijke opteller(PC vrij vertaald)= Oh mijn God, the number of the BEAST --> 666 of 999. Tering, heb ik dat. Moet ik nou ontdekken dat Satan hier achter zit. Zometeen gaat ie mij... NEE NEE gaat heen OOOOOOOOOOO Sjit ik wil niet naar de HEL (en overigens zeker niet naar de hemel, by the way) Oh jee ik zie Dante, dat wordt nog een klus. Snel knoflook, de bijbel, een crusifix, een mariabeeld, een PTL dominee, een houten staak, zilveren kogels of alle coupletten van het wilhelmus......

AAAARGHHHH, merde (F/B), scheisse (D/CH), stront(NL), poep(B), Bolos (E), Diaretti (I)


I'm gooing down................shift F7 alt F3 conntrol alt deliet (dit is geijl) alt F4 escape printscreen,,,,,, capslock.....windows 1895.... Larry.....read wall.....order drink....fuck girl....pick up key...look at bouncer...order lubbers....go to jail...don't receive $1000....get a life...Get a job...Job a girl..Give up.


*** end of transmission **** ---- 999/666 out

Je weet het vaak soms nooit

  woensdag 3 mei 2000 @ 22:18:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262173
eh, Eric staat nu zelfs beter in the poll als Iwan!

oei oei oei
(kan nog heel leuk worden
eerst Mike weg en dan......
iwan&tessa gezellig op den bank

de drie overblijvers zijn dan...Antoinet&Esmeralda en Iwan?

gaat Essie dan toch winnen als toekomstige VJ?

pi_262174
Iwan moet het niet hebben van de internet stemmen.

Bij de internet percentages van Iwan moet je +/- 7% bijtellen dat is zijn werkelijke percentage.

Bij alle andere passagiers moet je er altijd +/- 4% afhalen.

Iwan krijgt altijd de meeste telefoonstemmen.

  donderdag 4 mei 2000 @ 05:14:00 #6
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_262175
Ik snap het niet zo goed. Heeft SBS weleens uit de doeken gedaan hoe ze die stemmen tellen? Hoe kom je dan aan die mooie 7% erbij = 4% eraf of zoiets? Ze verzinnen die peilingen toch gewoon zelf? Of ben ik nu FOK!-geïndoctrineerd? Ik ga er namelijk helamaal vanuit dat sinds BB televoting gewoon doorgestoken kaart is. Geloof jij nog in de stemmingen bij het eurovisie songfestival? (Ik wel.)
Nou, dan zijn we samen naief!
Ben te zaai voor een signature
pi_262176
Anto en Essie allebei 28%
Eric 13 %
Iwan en Tessa 12 %
Mike 7 %

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 04 Mei 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_262177
quote:
op 05-03-2000 om 10:18 PM schreef Quenda® het volgende:
eh, Eric staat nu zelfs beter in the poll als Iwan!

oei oei oei
(kan nog heel leuk worden
eerst Mike weg en dan......
iwan&tessa gezellig op den bank

de drie overblijvers zijn dan...Antoinet&Esmeralda en Iwan?

gaat Essie dan toch winnen als toekomstige VJ?


Ik denk dat dan eerder de drie overblijvers gevormd worden door Antoinet&Esmeralda en Tessa. Ant stemt Tessa namelijk nooit weg.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 4 mei 2000 @ 09:54:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262178
maar, als Mike weg is blijven Erik&Iwan&Ant&Tes en Es over.

dan weer 2 in de gevarenzone....

wie? Ant en Es dus overduidelijk niet....

Tes wel.....met ? ......?

als Tes met Iwan zit, zal Erik, denk ik, toch Voor Iwan gaan, Essie ook!

als Tes met Erik zit, hangt alles, denk ik, van Iwan af.....

en ik ben er niet helemaal zeker van of Iwan Voor Tessa zal kiezen......


  donderdag 4 mei 2000 @ 10:08:00 #10
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_262179
Dan zou het zelfs nog kunnen betekenen dat Antonette, Essie en Erik overblijven. Hmmm, interessant. Ik weet het eigenlijk niet meer. Ik denk dat het het belangrijkste is wat SBS wil. Willen zij Iwan of Tessa? Tessa: dan eerst Mike en Erik en vervolgens, Iwan en Erik en dan blijft Tessa over.
Iwan: dan eerst Mike en Tessa, vervolgens Erik en Tessa en dan blijft Iwan over.
Dus wat wil SBS?
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_262180
Maak je niet zo druk, die internetstemmen kloppen nooit, dus nu ook niet!
Antonette en Esmeralda staan duidelijk bovenaan, gevolgd door Iwan, Tessa en Mike en Eric in de gevarenzone. Zo zal het waarschijnlijk zijn, of er moeten vreemde dingen gebeurd zijn!
pi_262181
Tessa en Iwan op de bank lijkt me een leuke combi.
Weet sbs echt niet meer welke kant ze de stemmen op moeten buigen.
Tessa heeft een ton betaald om de bus in te gaan en als ze er uitgaat moeten ze die terug betalen (denk ik want door de selectie had ze toch nooit kunnen komen)
Iwan trekt kleine meisjes die van hun moeder mogen bellen ( a ƒ 1,- per minuut) en dat leverd dan wel weer die ton op

Moeilijk, moeilijk
John, Fons en Sylvana gaan er denk ik gewoon een muntje op gooien en hopen op de goede afloop.

muis
  zaterdag 6 mei 2000 @ 02:18:00 #13
3542 Gia
User under construction
pi_262182
8 mei gaat Mike eruit, lijkt me welhaast zeker.
Dan over twee weken had ik graag Iwan en Tes op de bank.
Gevolg: Tes eruit.
Blijven er mooi gelijke aantallen jongens/meisjes over. (dit voor het geval ze toch nog gaan knallen)
Dit lijkt me een goed plan, dus sbs, doe er je voordeel mee.
  zaterdag 6 mei 2000 @ 02:42:00 #14
2705 cynix
is verdwaald
pi_262183
Als je nog wat 'knalwerk' wil zien, moet Tessa er nog even inblijven. Als er iemand knalt, is het wel Tessa, alleen helaas meestal buiten het bereik van de camera's...
maar....binnen het bereik van de cameraman!
pi_262184
quote:
op 05-06-2000 om 02:42 AM schreef cynix het volgende:
Als je nog wat 'knalwerk' wil zien, moet Tessa er nog even inblijven. Als er iemand knalt, is het wel Tessa, alleen helaas meestal buiten het bereik van de camera's...
maar....binnen het bereik van de cameraman!


Helemaal mee eens! Blijf a.j.b. op Tessa stemmen, anders is er voor de "streamverslaggevers" niets meer aan.

No. I will not fix your Windows.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')