abonnement Unibet Coolblue
pi_262153
Tessa moet gewoon rood krijgen

had ze al weken geleden moeten krijgen

Met de stemmingen hebben ze al dusdanig gesjoemeld dat ze er niet uit te stemmen is

Wat kan een normaal mens dan nog doen?

Ze hebben de bank gejat dat moet een persoonsverwisseling zijn geweest. allebei lonp en vormloos

muis
  woensdag 3 mei 2000 @ 18:28:00 #2
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262154
Okee en nu een paar ECHTE argumenten...
pi_262155

Quocy je heb gelijk.
Ik moest even wat krijd en was benieuwd wat anderen en van vinden.

Maar waarom moet Tessa eindelijk uit de Bus.
1) te veel beeld vulling
2) vindt zichzelf geweldig en dat kan geen goede zaak zijn
3) Zelf Iwan is haar eindelijk zat (eindelijk bij zijn positieven gekomen
4) Ik kan geen goede reden bedenken waarom ze wel zou moeten blijven
5) Haar taalgebruik is soms nog triesten als seki en van seki kon ik het nog waarderen
6) Ze voert werkelijk geen reed uit in de bus
(wie heeft haar als eens iets contstructiefs zien doen?)
7) Is continu bezig haar eigen positie te verstevigen ( met als leidendvoorwerp de medepassagiers)
8) dat gekloot met de cameraman
als ik er meer weet zal ik ze plaatsen.

muis
  woensdag 3 mei 2000 @ 21:17:00 #4
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_262156
Nee Tessa moet blijven...
Dat is het ergste wat haar uiteindelijk kan overkomen. Ze wint niet, geen tv-job, geen eigen cd, geen verkering, dik, geen Antonette, geen Peter, geen interviews...

Nog 6 maanden na haar vertrek uit de bus vraagt ze aan haar moeder waarom ze niet populair was. Haar onvervalste valse pogingen om koste wat het kost in de bus te blijven zal haar duur komen te staan. Wat haat ik die muts.

Groet,

Lafayette

  woensdag 3 mei 2000 @ 21:27:00 #5
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262157
Lafayette, je hebt gelijk. Bovendien: dat zit Tessa hier weer eerder in Zwolle, en dat kan ik helemaal niet hebben (ze woont bij mij in de straat )! Please keep Tessa in de Bus!
pi_262158
Tessa moet dus blijven. als was het dan alleen maar om haar buurt te sparen en om de winnaar "the taste of victory" nog zoeter te maken omdat tessa dus niet wint

Ik moet zeggen dit senario kan ik ook waarderen als was het maar om te zien hoe tessa uit haar dak gaat als blijkt dat zij niet win.

muis
  donderdag 4 mei 2000 @ 11:24:00 #7
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_262159
En elke x die teleurstelling op haar gezicht, als ze hoort dat ze nog steeds de enige is die niet bovenaan heeft gestaan.
pi_262160
Goed opgemerkt Rocket Ride. Daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan. Zal toch niet betekenen dat ze dat tot het laatst bewaren net als bij BB. Bart wordt elke keer genomineerd maar wint wel. Eng idee!
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_262161
Hee Quocy, las net dat Tessa bij jou in de straat woont ? Heb je niet wat sappige roddels over haar ?
  donderdag 4 mei 2000 @ 15:08:00 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_262162
quote:
op 05-03-2000 om 06:47 PM schreef muis het volgende:

Quocy je heb gelijk.
Ik moest even wat krijd en was benieuwd wat anderen en van vinden.

Maar waarom moet Tessa eindelijk uit de Bus.
1) te veel beeld vulling
2) vindt zichzelf geweldig en dat kan geen goede zaak zijn
3) Zelf Iwan is haar eindelijk zat (eindelijk bij zijn positieven gekomen
4) Ik kan geen goede reden bedenken waarom ze wel zou moeten blijven
5) Haar taalgebruik is soms nog triesten als seki en van seki kon ik het nog waarderen
6) Ze voert werkelijk geen reed uit in de bus
(wie heeft haar als eens iets contstructiefs zien doen?)
7) Is continu bezig haar eigen positie te verstevigen ( met als leidendvoorwerp de medepassagiers)
8) dat gekloot met de cameraman
als ik er meer weet zal ik ze plaatsen.


Ga eerst een cursus Nederlandse Spelling voor beginners doen..... pffffffff

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_262163
quote:
op 05-04-2000 om 03:08 PM schreef buzzer het volgende:
Ga eerst een cursus Nederlandse Spelling voor beginners doen..... pffffffff



Duh!!!!!
Straks worden mensen nog bang om hier te posten vanwege die spelling-politie!!!!
Ik dacht dat spel en tikfoutjes nu toch wel een geaccepteerd fenomeen waren.....

Zolang er was is, is er leven.
  donderdag 4 mei 2000 @ 18:24:00 #12
2705 cynix
is verdwaald
pi_262164
Spel- en tikfoutje moet kunnen, maar ben wel met Buzzer eens dat sommige stukkies amper te lezen zijn door de errug vele spel- en tikfoutjes.
PS: Nu svp geen hetze beginnen door elkaars fouten te gaan tellen ofzo.
  donderdag 4 mei 2000 @ 18:35:00 #13
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_262165
quote:
op 05-03-2000 om 09:27 PM schreef Quocy het volgende:
Lafayette, je hebt gelijk. Bovendien: dat zit Tessa hier weer eerder in Zwolle, en dat kan ik helemaal niet hebben (ze woont bij mij in de straat )! Please keep Tessa in de Bus!

Quocy, misschien is het toch beter dat Tessa voortijdig de Bus gaat verlaten, want dan sluit ze zich misschien op en laat zich niet meer zien, omdat ze dan hevig teleurgesteld is. Want stel je toch eens voor dat zij wint. Ik zie haar er voor aan dat ze dan als een koningin door de straat gaat lopen en owee, als je dan niet om een handtekening vraagt,dan schreeuwt ze waarschijnlijk zo hard, dat de ramen er van springen. Lijkt mij dat jij hier niet op zit te wachten.

never play games........
  donderdag 4 mei 2000 @ 18:51:00 #14
3542 Gia
User under construction
pi_262166
Nog allemaal flink voor Mike gaan bellen, staat ze straks helemaal onderaan.
Wordt maandag toch wel lachen als Tessa op de bank zit, en Erik niet!
pi_262167
quote:
op 05-04-2000 om 11:28 AM schreef Jolleke het volgende:
Goed opgemerkt Rocket Ride. Daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan. Zal toch niet betekenen dat ze dat tot het laatst bewaren net als bij BB. Bart wordt elke keer genomineerd maar wint wel. Eng idee!


Dat met BB Bart was natuurlijk anders, die lag niet goed in het huis maar wel altijd bij het publiek.
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat Tessa wint. Ik neem aan dat het publiek uiteindelijk de winnaar kiest, net als bij BB

  donderdag 4 mei 2000 @ 22:37:00 #16
2705 cynix
is verdwaald
pi_262168
Tessa in de bus is niet te harden. Tessa uit de bus is dus ook geen goed idee. Maar, wat doen we dan met Tessa?

Ben iig blij dat ik voorlopig niet in Zwolle hoef te zijn, ik heb nu al medelijden met de mensen die daar wonen...

pi_262169
quote:
op 05-04-2000 om 10:37 PM schreef cynix het volgende:
Tessa in de bus is niet te harden. Tessa uit de bus is dus ook geen goed idee. Maar, wat doen we dan met Tessa?




Wat dacht je van gewoon teruggooien!!
SBS heeft connecties met Pieterburen!!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')