hey die is al thuis he, weer zo goed als de oudequote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef Braamyo het volgende:
cybermans heeft zijn moeder <--- indirecte bleseure
Coldfeet is idd vrijgesproken(luckey you)
Ah, fijn zo. Wat is het plan van aanpak betreffende de verloren kilo's? En hoe komt het dat je nog steeds draaierig bent, ijzertekort?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:49 schreef freecell het volgende:
Hier zo goed als beter. TARA is beter, maar wat dunner, ik ben 's avonds nog wat draaierig, maar overdag gaat het goed en de kleine ventjes doen het goed
Nee, bloed gecheckt, was prima. De ha vermoed toch een virusje id. Even aankijken dusquote:Op donderdag 8 april 2010 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, fijn zo. Wat is het plan van aanpak betreffende de verloren kilo's? En hoe komt het dat je nog steeds draaierig bent, ijzertekort?
Ik heb juist enorme honger, maar ik hou het maar bij een half bakje yoghurt... Eens zien of ik dat binnenhoudquote:Op donderdag 8 april 2010 12:57 schreef DarkElf het volgende:
tvp
ga ipv warm eten maar aan de yoghurt en appelmoes want warm eten gaat nooit passen
hoop het voor je, je gaat je zo gammel voelen van alles kwijtraken steeds.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb juist enorme honger, maar ik hou het maar bij een half bakje yoghurt... Eens zien of ik dat binnenhoud
Die had het echt maar een klein beetje. Gelukkig maarquote:Op donderdag 8 april 2010 13:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoop het voor je, je gaat je zo gammel voelen van alles kwijtraken steeds.
de mr geen last?
Sorry CFquote:Op donderdag 8 april 2010 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
Wat leuk, SoLwaar aan de TU precies?
borisz, wrijf het er nog maar eens in*neemt nog een hapje yoghurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |