Mooi, ik hoor het welquote:Op donderdag 8 april 2010 11:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
mijn broertje heeft hier thuis nog color en advance pokemon spellen liggen.
kan eens vragen of hij die wilt verkopen..
Ok, ik heb even gekeken.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef Prowl het volgende:
[TK] Nintendo opruim topic NES SNES Gameboy
Pokemon Red heb ik
nee die heeft hij er niet meer bij zitten..quote:Op donderdag 8 april 2010 12:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mooi, ik hoor het wel
Ohja, het liefst met doosje en boekje.
Als dit er niet bij zit is het geen ramp
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:23 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee die heeft hij er niet meer bij zitten..
Ok, dan hoor ik het ook nog van je?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:49 schreef Twizu het volgende:
Misschien heb ik nog Pokémon red en blue.
Weet niet zeker of ik ze weg heb gegeven. Tvp dus.
Hoeveel vraag je ervoor inclusief verzenden?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:24 schreef Crientj het volgende:
Heb hier Yellow liggen. Doe er verder niets mee. Met doosje en boekje erbij.
Ook nog een (gekopieerd) boek met uitleg over alles in dat spel.
Met of zonder dat boek erbij?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je ervoor inclusief verzenden?
@Koenie95 je bedoelt silver en gold voor de gameboy color?
Hoeveel vraag je voor silver? ben er namelijk achter gekomen dat gold nog in mijn gameboy color zat
Geef de prijs maar met en zonder dat boek.quote:
Voor 8,50 incl mag je het overnemen. Boek krijg je er dan gratis bij. Het is een zwart/wit kopie ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geef de prijs maar met en zonder dat boek.
Want ik denk dat verzenden dan meer kost?
En met gekopieerd bedoel je zwart-wit onder een kopieerapparaat?
En zonder boek?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:07 schreef Crientj het volgende:
[..]
Voor 8,50 incl mag je het overnemen. Boek krijg je er dan gratis bij. Het is een zwart/wit kopie ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |