Ok, dan betaal je 3 personen en dan mogen er 4 binnen?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef SpookY22 het volgende:
Ik heb wel eventuele een kortingsbon van 4 = 3 voor na juli voor jeis ook al interessant denk ik ik ga zaterdag weer dus neem er weer een zwikkie mee
Ok.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:57 schreef SpookY22 het volgende:
Wat jij zegt
Ze delen ze uit bij de uitgang als je weggaat dus had er afgelopen weekend al 5we gaan nu waarschijnlijk weer met zijn 3en dus weer 3 coupons
Maak je mij er toch wel blij meequote:Op maandag 12 april 2010 15:02 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
Ik zeg altijd ''nee'' tegen die spaarpunten omdat ik hoogstwaarschijnlijk toch niet naar de efteling ga, maar ik zal ze in ontvangst nemen de volgende keer.
Maak ik er nog iemand blij mee ook
quote:Op maandag 12 april 2010 23:14 schreef NotYou het volgende:
Ik heb er nog wel wat voor je ts, maar ik wil dan wel dat je als tegenprestatie in dit topic een foto van jezelf post, met allebei je schoenen op je hoofd.
quote:Op maandag 12 april 2010 23:14 schreef NotYou het volgende:
Ik heb er nog wel wat voor je ts, maar ik wil dan wel dat je als tegenprestatie in dit topic een foto van jezelf post, met allebei je schoenen op je hoofd.
Je krijgt een zegel bij ¤5,- aan boodschappen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:02 schreef Sjeen het volgende:
Als je maar met z'n drie bent, dan is het 1 keer boodschappen doen bij AH en je hebt de handel bijelkaar...
Die berekening had ik zelf ook al gemaakt, 1 keer boodschappen doen dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je krijgt een zegel bij ¤5,- aan boodschappen.
4 zegels moet je hebben voor 1 volle kaart.
Dat maal 3 is ¤60,- aan boodschappen.
Bij AH doen we nooit boodschappen en ligt hier ook niet echt in de buurt, vandaar.
Het probleem is dat AH te duur isquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die berekening had ik zelf ook al gemaakt, 1 keer boodschappen doen dus(als je uitgaat van weekboodschappen)
Geen AH in de buurt, dan ben je een van de weinige volgens recent onderzoek
Maar goed, succes met je zoektocht!
PMquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:07 schreef WupWup het volgende:
Ik heb ook 10 volle kaarten voor je als je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |