Kan me herinneren dat er hier een trein met Ajacieden was gestrand een paar jaar geledenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:55 schreef Winner_Taco het volgende:
Gaan ze die treinen dan ook pantseren ?
Zou me niks verbazen als er een groep bij Nieuwekerk of Barendrecht gaat staan ofzo met stenen
Inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2010 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De laatste jaren is Feyenoord keer op keer in de pan gehakt in eigen huis.
Ik denk ook dat dat het beste is. Stel dat de supporters wel bij elkaar proberen te komen kan het echt lelijk uit de hand gaan lopen. Sommige supporters moeten ze ook in een inrichting plaatsen maar goed, die zijn er dan ook gewoon bij.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:53 schreef MrX1982 het volgende:
Dat belooft een leuke voetbalmiddag te worden.
Het idee om er twee wedstrijden van te maken lijkt me vanuit veiligheidsoogpunt de beste oplossing maar dat ziet Feyenoord begrijpelijkerwijs niet zitten. Als er 10000 Ajacieden naar de Kuip komen kan je de omgeving verklaren tot oorlogsgebied. De haat die je ziet in de ogen van sommige Feyenoord supporters in de Kuip als er tegen Ajax gespeeld wordt is buitengewoon schokkend.
Als het fout gaat op 25 april kan Aboutaleb direct vertrekken als burgemeester.
Jij bent ook lekker op de hoogte, laatste drie wedstrijden op eigen bodem een gelijkspel.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De laatste jaren is Feyenoord keer op keer in de pan gehakt in eigen huis.
Ach ze spreken met dr mobieltjes af en trekken ze gezellig aan de noodrem om op het spoor te gaan rellenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat er hier een trein met Ajacieden was gestrand een paar jaar geleden.
Of ze zorgen dat ze een stel kloten krijgen en volwassen worden.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef Chadi het volgende:
Ajax zou er goed aan doen om die finale niet te spelen. Dan heeft de KNVB volgend jaar een enorm probleem omdat geen enkele TV station interesse zal hebben in die bekerwedstrijden.
Of uit protest de A1 sturen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:30 schreef Red_85 het volgende:
Wat nu bij mij op komt.
Waarom kan er in Engeland wel een bekerfinale gespeeld worden tussen Liverpool en Manchester United terwijl beide kampen komen met 35.000 man en er geen enkele wanklank is?
Hier lopen we te janken om 2x 10.000.Omdat het in Engeland verplaatst is vanuit de stadions naar de steden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er in Engeland niets meer gebeurd is een illusie.
Wat heeft dat ermee te maken? Ajax moet opeens binnen 4 uur 10.000 man op de trein zetten. Dat is gekkenwerk. Dat lukte de neonazi's niet eens en die gebruikten goederenwagons.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of ze zorgen dat ze een stel kloten krijgen en volwassen worden.
Neonazi's die mensen op de trein hebben gezet?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Ajax moet opeens binnen 4 uur 10.000 man op de trein zetten. Dat is gekkenwerk. Dat lukte de neonazi's niet eens en die gebruikten goederenwagons.
Als ze dat niet lukt óf ze willen het niet, dan komen ze maar met minder supporters richting Rotterdam.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Ajax moet opeens binnen 4 uur 10.000 man op de trein zetten. Dat is gekkenwerk. Dat lukte de neonazi's niet eens en die gebruikten goederenwagons.
zoals in welk ander stadion?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:01 schreef DeParo het volgende:
Ik ben absoluut geen Ajax-fan maar ik vind het belachelijk dat er telkens in de Kuip moet worden gespeeld.
Er zijn genoeg stadions in Nederland die een dergelijke taak ook kunnen voldoen, een beetje afwisseling, aub.
Arena, Philips Stadion, Grolsch Veste (zeker na de uitbreiding)quote:Op donderdag 8 april 2010 15:06 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
zoals in welk ander stadion?
Arena heeft JC schaal. Andere stadions zijn te klein.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Arena, Philips Stadion, Grolsch Veste (zeker na de uitbreiding)
en tevens het Gelderdrome.
Ja, waarom zouden we in godsnaam een bekerfinale spelen in het mooiste stadion van Nederland op een mooie zonnige lentedag?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:01 schreef DeParo het volgende:
Ik ben absoluut geen Ajax-fan maar ik vind het belachelijk dat er telkens in de Kuip moet worden gespeeld.
Er zijn genoeg stadions in Nederland die een dergelijke taak ook kunnen voldoen, een beetje afwisseling, aub.
En dat ook iddquote:Op donderdag 8 april 2010 15:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, waarom zouden we in godsnaam een bekerfinale spelen in het mooiste stadion van Nederland op een mooie zonnige lentedag?
De Grolsch Veste, het Gelredome en de Arena zijn stuk voor stuk sfeerloze kille betonnen bakken.
Ehm, waarom zou dat niet kunnen? Er is niet maar 1 station in Amsterdam, ik zie niet in waarom er niet binnen 4 uur 4 treinen van verschillende locaties kunnen vertrekken.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Weer zo'n eentje die zich op zijn pik getrapt voeltquote:Op donderdag 8 april 2010 11:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja probeer je maar te verdedigen ja.
Lekker belangrijk welke "erger" is, supporters die zich niet kunnen gedragen zijn gewoon klapmongolen. Ongeacht voor welke club ze zijn.quote:Daarnaast, hoezo omdat de achterban van Ajax zich niet kan gedragen. Die van Feyenoord is minstens zo erg. En daar komt ook nog eens bovenop dat er geen 10.000 Feyenoord fans daar zijn, maar echt stukken meer rond het stadion om de Ajax-supporters op te wachten
Wel live uitzenden dan he?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef afdak het volgende:
Waarom laten we niet gewoon na de wedstrijd al die hooligans elkaar lekker doodslaan, ben je mooi van het probleem af.
Het Gelredomequote:Op donderdag 8 april 2010 15:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Arena, Philips Stadion, Grolsch Veste (zeker na de uitbreiding)
en tevens het Gelderdrome.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |