Dat ja, je hebt niks fout gedaan, maar hij moet het zelf met zijn vriendin oplossen.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef trovey het volgende:
Je broer de situatie zelf laten oplossen...zijn gezin....zijn vriendin....zijn zorgen.
maar het zijn ook mijn ouders. Probleem is dat mijn ouders nu constant geld moeten uitlenen omdat zijn vriendin weigert een vinger uit te steken. ja In de stad lunchen en koffie drinken, 's avonds op msn hangen, donderdag's de kroeg in. Ondertussen ligt mijn broertje uitgeteld op de bank van al dat harde werk.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:06 schreef trovey het volgende:
Je broer de situatie zelf laten oplossen...zijn gezin....zijn vriendin....zijn zorgen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:08 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
maar het zijn ook mijn ouders. Probleem is dat mijn ouders nu constant geld moeten uitlenen omdat zijn vriendin weigert een vinger uit te steken. In de stad lunchen en koffie drinken, 's avonds op msn hangen, donderdag's de kroeg in. Ondertussen ligt mijn broertje uitgeteld op de bank..
Volgens klopt er dan iets niet
Dan moeten je ouders dus eens met je broer en zijn vriendin praten als ze geen geld meer willen geven. Dat is, hoe frustrerend ook om het aan te zien, niet aan jou aangezien jij er niks mee te maken hebt behalve dat jullie toevallig dezelfde ouders hebben.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:08 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
maar het zijn ook mijn ouders. Probleem is dat mijn ouders nu constant geld moeten uitlenen omdat zijn vriendin weigert een vinger uit te steken. ja In de stad lunchen en koffie drinken, 's avonds op msn hangen, donderdag's de kroeg in. Ondertussen ligt mijn broertje uitgeteld op de bank van al dat harde werk.
Volgens klopt er dan iets niet
het kind was een ongelukje, maar wel gewenst. Beide ouders zijn er gek op en zelf kom ik uit een hecht en stabiel gezin. Mijn ouders zijn ook gek op hun kleinkind en geven het genoeg liefde.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:22 schreef Adames het volgende:
Geen geld meer uitlenen
beetje offtopic, maar het kind wel gewenst? Met die leeftijd en in die levensfase
en met het inkomen van broertje van TS daarbijquote:Op donderdag 8 april 2010 00:22 schreef Adames het volgende:
Geen geld meer uitlenen
beetje offtopic, maar het kind wel gewenst? Met die leeftijd en in die levensfase
Ik ben voorstander van moeders die thuis blijven (als in niet werken) als het kind nog niet naar school gaat.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:16 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
zijn vriendin is 22
Het kind is nu 1 jaar
Dat snappen we onderhand wel. Als je ook zo doordramt bij die vriendin dan zorg je er juist voor dat ze het contact verbreekt.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:26 schreef Leonidas82 het volgende:
terwijl één van de partijen daar wat aan kan doen...
wie zegt dat ik doordram? heb vanavond toevallig het balletje opgegooid en met betreffende vriendin het ter sprake gebracht.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:27 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat snappen we onderhand wel. Als je ook zo doordramt bij die vriendin dan zorg je er juist voor dat ze het contact verbreekt.
Je hebt natuurlijk wel gelijk.
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:26 schreef captainkid het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van moeders die thuis blijven (als in niet werken) als het kind nog niet naar school gaat.
En ze heeft zelfs al een studie.
Al zou in dit geval als de studie niet zwaar is, een bijbaantje van een paar uur in de week wel een oplossing zijn.
Of stoppen met lunchen en koffie drinken buiten de deur en shoppen, dan is die 300,- niet eens nodig. Maarja, niet jouw plaats om er iets van te zeggen tegen haar. En als je dat wel doet is dat natuurlijk vragen om ruzie.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:33 schreef Leonidas82 het volgende:
Punt is, als zij een hele dag kan shoppen en lunchen en haar kind laat oppassen door mijn ouders, dan kan ze dus ook in een winkel staan en 300 euro extra per maand binnenhalen.
Je niet te druk maken om hoe andere mensen hun leven inrichten. Ze lenen toch geen geld bij jou?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:04 schreef Leonidas82 het volgende:
Hoe zouden jullie omgaan met deze situatie?
Jouw ouders zijn volwassen toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:08 schreef Leonidas82 het volgende:
maar het zijn ook mijn ouders. Probleem is dat mijn ouders nu constant geld moeten uitlenen omdat zijn vriendin weigert een vinger uit te steken. ja In de stad lunchen en koffie drinken, 's avonds op msn hangen, donderdag's de kroeg in. Ondertussen ligt mijn broertje uitgeteld op de bank van al dat harde werk.
Volgens mij klopt er dan iets niet
En hoe is dat jouw probleem?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:08 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er dan iets niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |