Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
Brutal. Fucking. Metal.
Delft is voor de zomervakantie ingehaald, Nijmegen voor 't eind van 't jaarquote:Op woensdag 7 april 2010 23:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Delft #476 & Nijmegen #517
Deze moeten we nog inhalen![]()
Delft over 3 weken graagquote:Op woensdag 7 april 2010 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Delft is voor de zomervakantie ingehaald, Nijmegen voor 't eind van 't jaar
Why not?quote:
Je weet wie de TS is he...quote:
quote:
youtube doet het hier nietquote:
Hoi Nath!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zeg even hoi verkapte tvp en dan gaan we zo slapen. Morgen feesten
die van gister duurde langer als een half uurquote:Op woensdag 7 april 2010 23:28 schreef norich het volgende:
Gaan we deze ook nog even volspammen in no time net als gister?
nou poe wat langquote:Op woensdag 7 april 2010 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die van gister duurde langer als een half uur
joah, dondersquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Automessage: ik ben eten!!!!! Ben er straks wel weer!!
flauwquote:Op woensdag 7 april 2010 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Weg er meer, alleen op msnquote:Op woensdag 7 april 2010 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja hier alles goedquote:
kom je eigenlijk zaterdag ook naar de meet?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:41 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Weg er meer, alleen op msn![]()
[..]
Ja hier alles goed. Alleen nog morgen en overmorgen en dan eindelijk weekend
Ja in elke geval heb bowlen. Voor t eten heb ik wel zin in maar moet ik nog even kijken.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:42 schreef norich het volgende:
[..]
kom je eigenlijk zaterdag ook naar de meet?
oke gezelligquote:Op woensdag 7 april 2010 23:43 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ja in elke geval heb bowlen. Voor t eten heb ik wel zin in maar moet ik nog even kijken.
ook daar heb ik zin aan
hardstikkequote:
preciesquote:Op woensdag 7 april 2010 23:53 schreef STTSJT het volgende:
[..]
laat haar toch, heeft ze tenminste wat te doen en valt ze niet in slaap
Trustequote:Op woensdag 7 april 2010 23:54 schreef Ballantines het volgende:
Meh, ga maar weer eens slapenTrusten!
o? Das balen. Wat deed je dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:12 schreef Incolumis het volgende:
bleh net te horen gekregen dat mijn werkgever failliet verklaard is
Oke, dan heb je tenminste nog inkomen. Als ik het zo hoor is het nu ook niet fijn om werkloos te zijn (elke week solliciteren enz)quote:Op donderdag 8 april 2010 00:19 schreef Incolumis het volgende:
ja gelukkig heb ik laatst al iemand gesproken die eventueel direct werk voor mij had als machinebouwer, iets wat ik 9 jaar lang heb gedaan voordat ik tekenaar werd.
Inderdaad. Nu maar hopen dat je toch nog een mooie baan vindtquote:Op donderdag 8 april 2010 00:22 schreef Incolumis het volgende:
ja da's klote ja, maar ja, kan er niks aan doen, behalve mijn stinkende best
bliksemsquote:Op donderdag 8 april 2010 00:12 schreef Incolumis het volgende:
bleh net te horen gekregen dat mijn werkgever failliet verklaard is
zegt me zo niets, maar wel balen man.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Flunker in Hengelo, aan de Beukweg
ik was d'r om kwart over 5 al uitquote:
Daniëlquote:
Robinquote:
Balletjequote:Op donderdag 8 april 2010 08:27 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Was dat maar waar
Wat een bagger weer zeg
goedemorgen Sanquote:Op donderdag 8 april 2010 08:32 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen vanuit Wageningen
Wat een pestweer. Zin in t weekend.
Goedemorgen Wouterquote:
ja oniequote:Op donderdag 8 april 2010 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goedemorgen Wouter![]()
Wat ben je lid van een leuke club
Jaquote:Op donderdag 8 april 2010 08:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja onie
ik vind dat shirt eigenlijk wel erg gaaf
neuh, doe maar theequote:
Remcoquote:Op donderdag 8 april 2010 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen
gisteravond smsje gekregen van m'n beste kameraad, dat hij zaterdagavond z'n verjaardag houdt voor de hele groep (hij is die dag ook jarig); dus nu heb ik een dilemma
ja, ik baal hard nuquote:
omdat ik nu niet meer kom? of zijn er al meer afhakers?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:00 schreef Robinhoo het volgende:
zullen we de meet dan maar verplaatsen?![]()
Niks ervan. De meet was al eerder afgesproken.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:00 schreef Robinhoo het volgende:
zullen we de meet dan maar verplaatsen?![]()
koffie nog niet op?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niks ervan. De meet was al eerder afgesproken.
@San, reageer eens op mijn post.(vorige pagina)
Huh? Ik vroeg aan San over gisteren toen ze in slaap was gevallen.quote:
maar San heeft in de tussentijd nog niet weer gereageerdquote:Op donderdag 8 april 2010 09:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Huh? Ik vroeg aan San over gisteren toen ze in slaap was gevallen.
Davidquote:
op de eerste ToF-meet was ik de enigstequote:Op donderdag 8 april 2010 09:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uiteindelijk zijn alleen Justin, Henrike en ik op de meet
Mjaquote:Op donderdag 8 april 2010 09:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
op de eerste ToF-meet was ik de enigste
klopt, maar verjaardag van beste kameraad is ook belangrijkquote:Op donderdag 8 april 2010 09:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Selmaquote:Op donderdag 8 april 2010 09:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier Wouter, voor jou..thee![]()
Goedemorgen David
mag ik ook een thee?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom dat ik ook vraag of ze wil reageren. Of zitten wij nu in een misverstand.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar San heeft in de tussentijd nog niet weer gereageerd
dank jequote:Op donderdag 8 april 2010 09:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen David
neuh, maar ik heb het idee dat je d'r een beetje kort op zitquote:Op donderdag 8 april 2010 09:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daarom dat ik ook vraag of ze wil reageren. Of zitten wij nu in een misverstand.
Nee joh, ik ben er ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben dr ook nog welquote:Op donderdag 8 april 2010 09:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ohoo Wouter tochquote:Op donderdag 8 april 2010 09:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dank je
ben je geil of wil je een koekje?
dankjequote:Op donderdag 8 april 2010 09:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij thee Remco.
wat voor koekje?quote:
vies?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ohoo Wouter tochZulks een vieze woorden op de vroege ochtend.
Niet in slaap vallen hequote:Op donderdag 8 april 2010 08:35 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik kom er ook net achter waar Blgg zitAan het spoor bij Arnhem.
Oh ja, boeiend is dat voor jullie niet
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Marko, ik kom zaterdag niet denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar een bedquote:Op donderdag 8 april 2010 09:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen MarkoKoffie of thee?
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Ik kom misschien nog wel dat is het belangrijkst tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
ik heb het woord stront nog niet gebruiktquote:
whahaquote:Op donderdag 8 april 2010 09:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Doe maar een bedMooi verder slapen
![]()
Joa dat magquote:Op donderdag 8 april 2010 09:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whaha
mag ik u complimenteren met deze uitstekende keuze?
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
serieus, kijk maar aan het begin van deze pagina:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen
gisteravond smsje gekregen van m'n beste kameraad, dat hij zaterdagavond z'n verjaardag houdt voor de hele groep (hij is die dag ook jarig); dus nu heb ik een dilemma
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ja dat was een verkapte ik kan niet zonder nicotine.quote:
En ik zette er nog wel 2 smileys bij om te laten blijken dat het een grapje wasquote:Op donderdag 8 april 2010 09:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
@San, reageer eens op mijn post.(vorige pagina)
Okok, jammer!quote:Op donderdag 8 april 2010 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
serieus, kijk maar aan het begin van deze pagina:
[..]
ja, kut man!quote:
hehequote:Op donderdag 8 april 2010 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, kut man!was gewoon gekomen, kameraad had ook al eens laten vallen dat hij het niet op de dag zelf hield; maar dat doet hij nu dus toch
doot henig anquote:
Assiej heeft de groepjes al gemaakt heah, er zit niets anders op dan 4 dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hehedoe je niks an..
15 bowlers over en Mdrop die het nog niet zeker weet![]()
Denk dat 3 banen nu wel genoeg is? of op 4 houden?
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Assiej heeft de groepjes al gemaakt heah, er zit niets anders op dan 4 dus.![]()
scherp, Robin... scherpquote:Op donderdag 8 april 2010 09:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Assiej heeft de groepjes al gemaakt heah, er zit niets anders op dan 4 dus.![]()
Ja hoor, heeft ze dat echt gedaan?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik las wel een keer zoietsquote:Op donderdag 8 april 2010 10:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja hoor, heeft ze dat echt gedaan?
En dat weet ik zaterdag ook nog nietquote:
Als ik zaterdag avond de staatsloterij winquote:Op donderdag 8 april 2010 10:18 schreef haakon het volgende:
[..]
Iedereen krijgt nog wel een Pils Mee ?
Ja vast wel, maar niet herkentquote:Op donderdag 8 april 2010 10:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dat weet ik zaterdag ook nog niet, moet zien wat de uitslag wordt en of er mensen mee willen naar de binnenstad, zo niet dan kom ik direct na Twente, anders zie ik maybe wel iemand in de binnenstad ofzo
.
BTW: Robin had jij mij gezien op die verjaardag of niet?
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
als marko komt ben ik er sowieso (L)
hmm, ik vind dat lelijke velgen met zo'n randquote:Op donderdag 8 april 2010 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had hier laatst gezegd dat ik nog ff foto zou plaatsen van de Polo met de nieuwe wielen
[ afbeelding ]
Valt niet eens op.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had hier laatst gezegd dat ik nog ff foto zou plaatsen van de Polo met de nieuwe wielen
[ afbeelding ]
bedoel je een 'uitstekende' rand of een glimmende rand?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik vind dat lelijke velgen met zo'n rand
wat valt niet op? dat ik nieuwe heb?quote:
die uitstekende randquote:Op donderdag 8 april 2010 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bedoel je een 'uitstekende' rand of een glimmende rand?
[..]
wat valt niet op? dat ik nieuwe heb?
komt omdat de banden 'getrokken' zijnquote:
Mooie velgjes! idd wel uitkijken met parkeren ja, en schoonmaken zal ook wel een bitch zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
voor de kenners: velgen zijn 16 inch, 7.5J breed en banden zijn 195/45/16
elke week ff beetje afspuiten, zodat vuil en remstof eraf isquote:Op donderdag 8 april 2010 10:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mooie velgjes! idd wel uitkijken met parkeren ja, en schoonmaken zal ook wel een bitch zijn
Ik snap alleen dat laatste niet, is dat de bandenspanning ofzo?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
voor de kenners: velgen zijn 16 inch, 7.5J breed en banden zijn 195/45/16
hoge druk reiniger ftw ?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Mooie velgjes! idd wel uitkijken met parkeren ja, en schoonmaken zal ook wel een bitch zijn
-JONGE WAT BEN IK AAN HET KLOTEN-quote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik snap alleen dat laatste niet, is dat de bandenspanning ofzo?
7.5J = 7.5 inch = 19.05 cm breedquote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bandbreedte - Bandhoogtepercentage tov wiel, hoeveelheid inch.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef Robinhoo het volgende:
inderdaad, korte week heb jijquote:Op donderdag 8 april 2010 11:00 schreef Kreator het volgende:
Ik ben er weer trouwens. Unbanned by Danny..
.
moinquote:Op donderdag 8 april 2010 11:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bandbreedte - Bandhoogtepercentage tov wiel, hoeveelheid inch.
kan wel, maar dan moet je oppassen dat je niet te dichtbij staat; anders beschadig je de velgquote:
Kreaquote:Op donderdag 8 april 2010 11:00 schreef Kreator het volgende:
.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:00 schreef Kreator het volgende:
.
ben gewoon zuinig op m'n autoquote:Op donderdag 8 april 2010 11:02 schreef Kreator het volgende:
Oja, en elke week je velgen schoonmaken:![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Danny is heel redelijk als je goede argumentatie hebt en de ban stom was.
Ach, die tijd heb ik ook wel gehad. Ik had ooit 18" inch velgen en heb toen zelfs ooit m'n auto met de hand in de was gezet.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
ben gewoon zuinig op m'n autoen wekelijks hoeft niet persé, maar remstof te lang laten zitten is echt not done als je je velgen mooi wilt houden
2 keer per jaar, dat is wel erg weinigquote:Op donderdag 8 april 2010 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach, die tijd heb ik ook wel gehad. Ik had ooit 18" inch velgen en heb toen zelfs ooit m'n auto met de hand in de was gezet..
Nu was ik em 2 keer per jaar in de wasstraat. Das ruim voldoende.
dus je wilt geen standaard Golf? er moet wel een beetje verfraaid zijn?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef Robinhoo het volgende:
Ik wil echt een mooie golf hé direct als ik het rijbewijs hebMaat van mij heeft ook direct een golf 4 gekocht, al heb ik daar het geld niet voor
inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus je wilt geen standaard Golf? er moet wel een beetje verfraaid zijn?
Ik heb een Golf 3, gti 16v. Maar dan wel fabrieksinstelling, dus zonder petje, uitlaatrommel en dobbelstenen.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:13 schreef Robinhoo het volgende:
Ik wil echt een mooie golf hé direct als ik het rijbewijs hebMaat van mij heeft ook direct een golf 4 gekocht, al heb ik daar het geld niet voor
Iemand uit Fleringen heeft de nieuwste A8 als eerst in Nederlandquote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een Golf 3, gti 16v. Maar dan wel fabrieksinstelling, dus zonder petje, uitlaatrommel en dobbelstenen.
Maar ik heb die bak omdat ik lopend naar m'n werk ga en op een openbare parkeerplaats sta en de auto maar niet stuk gaat, waardoor ik geen nieuwe hoef.
Einde vh jaar komt er een A8.
quote:
als een Golf 4 niet betaalbaar is, dan red je deze Golf 6 GTI ook net niet denk ikquote:
een standaard Golf3 GTI 16V dus?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een Golf 3, gti 16v. Maar dan wel fabrieksinstelling, dus zonder petje, uitlaatrommel en dobbelstenen.
Maar ik heb die bak omdat ik lopend naar m'n werk ga en op een openbare parkeerplaats sta en de auto maar niet stuk gaat, waardoor ik geen nieuwe hoef.
Einde vh jaar komt er een A8.
Zoveel geld heb ik niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:21 schreef Robinhoo het volgende:
Iemand uit Fleringen heeft de nieuwste A8 als eerst in Nederland(Hij heeft hem sinds vorige week)
Yup. 100%. 150pk, rijdt wel lekker. Enige probleem in de afgelopen 5 jaar was een versleten koppeling, die al 5 jaar versleten was. Je krijgt ze niet kapot.quote:
heerlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yup. 100%. 150pk, rijdt wel lekker. Enige probleem in de afgelopen 5 jaar was een versleten koppeling, die al 5 jaar versleten was. Je krijgt ze niet kapot.
elk jaar je auto schoonmakenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, pfew. Ontwenningsverschijnselen kreeg ik wel..
Oja, en elke week je velgen schoonmaken:![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Als ie koud is normaal. Als ie warm is, rij ik door. Soms knal ik. 7200 toeren zonder probleem. 225 op de top. Ik heb em bij aanschaf wel motorisch helemaal gereviseerd, was wel nodig voor de pk's.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:25 schreef ReMcOrE het volgende:
heerlijkrijd je er ook normaal mee, of trap je?
mooi om te horenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ie koud is normaal. Als ie warm is, rij ik door. Soms knal ik. 7200 toeren zonder probleem. 225 op de top. Ik heb em bij aanschaf wel motorisch helemaal gereviseerd, was wel nodig voor de pk's.
je kunt toch best een Golf 5/6 rijden ofzo?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:32 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, ik word te oud voor een golf gti. Vandaar de Audi.
Veel plezier alvast met de onderhoudsbeurtenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:32 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, ik word te oud voor een golf gti. Vandaar de Audi.
R8 !quote:Op donderdag 8 april 2010 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je kunt toch best een Golf 5/6 rijden ofzo?of een iets kleinere Audi, A8 heeft een beste omvang
Hehe zeker niet betaalbaarquote:Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
als een Golf 4 niet betaalbaar is, dan red je deze Golf 6 GTI ook net niet denk ikmaar wel donders geile bak, velgen zijn 1/2 maatje(s) te groot; met kleinere wielen kan hij ook lager
[..]
een standaard Golf3 GTI 16V dus?en A8 zijn ook gruwelijke auto's
wel groot
Mijn pa wou misschien gaan voor de Q7quote:
Laat zien.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:32 schreef haakon het volgende:
OH MY GOD !
foto's van bedrijfsuitje van vrijdag staan op de serverte erg
ja, daar kost zelfs het kleinste onderdeeltje grof geldquote:Op donderdag 8 april 2010 11:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Veel plezier alvast met de onderhoudsbeurten
en een verfraaide Golf 4 kost natuurlijk aardig wat meer dan een standaard Golf 4 van hetzelfde bouwjaar, met dezelfde km-stand etc.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe zeker niet betaalbaarMaar een golf 4 gaat hem wel worden denk ik
Heb nog eventjes om te sparen dus.
heeft hij wel een vaarbrevet dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mijn pa wou misschien gaan voor de Q7
pics!quote:Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef rulerofdeath het volgende:
een VW polo uit 1990 heeft ook wel wat
De vw's die ik heb gehad:quote:Op donderdag 8 april 2010 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
je kunt toch best een Golf 5/6 rijden ofzo?of een iets kleinere Audi, A8 heeft een beste omvang
Valt reuze mee. Heb een beun en ben zelf handig. Alleen grote dingen (aut. versn. bak, koppeling etc) kosten wat meer dan bij een normale auto.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Veel plezier alvast met de onderhoudsbeurten
dat is best wat qua VWquote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
De vw's die ik heb gehad:
Golf 3 gti 16v
Golf 4 SDI
Golf 4 TDI GTI
Golf 4 TDI station
Golf 4 2.0
Polo (zelfde model als jij)
Passat
...dus ik wil wel es wat anders..
en als Robin dezelfde als mij koopt, richten we een VW Polo 6N2 1.4 Trendline club opquote:Op donderdag 8 april 2010 11:50 schreef rulerofdeath het volgende:
als jij een zelfde auto als mij koopt Robin, dan gaan we een VW polo II coupé 1.3 GT club oprichten
Nee mijn pa kan helemaal niet zo goed veurenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, daar kost zelfs het kleinste onderdeeltje grof geld
[..]
en een verfraaide Golf 4 kost natuurlijk aardig wat meer dan een standaard Golf 4 van hetzelfde bouwjaar, met dezelfde km-stand etc.
[..]
heeft hij wel een vaarbrevet dan?anders mag je dat slagschip niet eens besturen gok ik
quote:
Justinquote:
ga dan voor een A6 / A8 of een Phaetonquote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee mijn pa kan helemaal niet zo goed veurenMaar hij vindt dat hij een grote bak moet hebben als bedrijfsleider.. terwijl hij helemaal niet zo van auto's houdt.
ook foto's van de zijkanten/achterkant?quote:
Bijna allemaal lease. Mijn gehele autolijst is nog wat langer.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is best wat qua VWnooit een Mk1 of 2 overwogen?
Koop je nieuw of occasion? geloof dat vanuit Audi namelijk de garantie al vervalt als je je niet aan de periodieke onderhoudsbeurten houdt. Kun je eigenlijk bij die nieuwe modellen nog wel zelf olie peilen?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Heb een beun en ben zelf handig. Alleen grote dingen (aut. versn. bak, koppeling etc) kosten wat meer dan bij een normale auto.
binnenkant:quote:Op donderdag 8 april 2010 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga dan voor een A6 / A8 of een Phaetondie zijn groot genoeg voor meneer de bedrijfsleider
[..]
ook foto's van de zijkanten/achterkant?verder toffe bak, mooie booskijker
damn, wat een lijstquote:Op donderdag 8 april 2010 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bijna allemaal lease. Mijn gehele autolijst is nog wat langer..
Peugeot 106 (eerste lease)
Peugeot 206 (3 stuks)
Peugeot 306
Peugeot 307
Peugeot 309(eerste auto)
renault Laguna
Honda Civic
Volvo s40
Volvo v70
tof interieurquote:Op donderdag 8 april 2010 12:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
binnenkant:
[ afbeelding ]
zijkant:
[ afbeelding ]
Ja ik heb hem ook al gezegd dat Q7 beetje overdreven isquote:Op donderdag 8 april 2010 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga dan voor een A6 / A8 of een Phaetondie zijn groot genoeg voor meneer de bedrijfsleider
[..]
ook foto's van de zijkanten/achterkant?verder toffe bak, mooie booskijker
mits V-hals, zonnebril, petje en schuin achter het stuur hangendquote:Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef Robinhoo het volgende:
Ik mag er ook wel soms in veuren als ik het rijbewijs heb dus dan ben ik wel de stoere boy heur
Props voor die schakelpook, hij is masterquote:Op donderdag 8 april 2010 12:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
binnenkant:
[ afbeelding ]
zijkant:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 8 april 2010 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mits V-hals, zonnebril, petje en schuin achter het stuur hangend![]()
dank, ik heb 'm uit engeland laten komen. de webshop in groningen die 'm ook had was niet veel goedkoper en het zag er niet zo heel erg betrouwbaar uitquote:Op donderdag 8 april 2010 12:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Props voor die schakelpook, hij is master
Oja, kennis van me heeft ook een 8-serie, waar de bak van vastliep, ding is onder garantie vervangen, maar moest 10.000 kostenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:01 schreef Kreator het volgende:
Occasion natuurlijk. Het geld groeit me niet op de rug..
Onderhoud kost ongeveer 500/750 per jaar. (1 grote beurt, meer is niet nodig). Dus valt wel mee.
En nee, dankje..
Keerl mie mazzel !quote:Op donderdag 8 april 2010 12:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha
Naja ik ga hem nog wel proberen over te halen( voor A6 of A8)
En ik zou eigenlijk vanmiddag naar Elst moeten maar dat hoeft niet meerPa is er zo weer van Almere en dan gaan we lekker factureren
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:08 schreef haakon het volgende:
[..]
Keerl mie mazzel !
Factureren, en dan ook nog met je vader !
Assiejquote:
1 keer raden wat zij nu gaat doen..quote:Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Assiej![]()
joah, dat is om te zorgen dat jij niet alles terug gaat lezen
vingeren?quote:
Das gewoon de luie donder uithangenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Ik hoef bijna niets te doen en verdien toch nog redelijk loon, dat is pas mazzel
LÉ PWN !quote:Op donderdag 8 april 2010 12:12 schreef Assiej het volgende:
Goedemorgen allemaal
of naja, middag
pff dikke crisis, ik kon niet meer op mijn tel.
ik had paar keer ' voor de gein ' verkeerde beveiligingscode ingevoerd
toen kon mijn echte ook niet meer
alles geprobeerd, speciale codes enzo
zelfs dat werkte niet
het geheim : 15 min wachten
Heul niet, dat is slimquote:
dramaquote:Op donderdag 8 april 2010 12:12 schreef Assiej het volgende:
Goedemorgen allemaal
of naja, middag
pff dikke crisis, ik kon niet meer op mijn tel.
ik had paar keer ' voor de gein ' verkeerde beveiligingscode ingevoerd
toen kon mijn echte ook niet meer
alles geprobeerd, speciale codes enzo
zelfs dat werkte niet
het geheim : 15 min wachten
zelf een PWN fixenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heul niet want ik heb hem zelf gefixt
Dat je je druk ging maken omdat je dacht dat ie het niet meer deed is heul wel LÉ PWN !quote:Op donderdag 8 april 2010 12:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Heul niet want ik heb hem zelf gefixt
Eh, hij deed het ook niet ?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Dat je je druk ging maken omdat je dacht dat ie het niet meer deed is heul wel LÉ PWN !
Ik over 4,5 uur.quote:
OKÉ, Heb je volgens mij niet eens gezienquote:Op donderdag 8 april 2010 12:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik over 4,5 uur.
Maar jij herkende mij dus ook niet op de verjaardag?Ik had eerst een blauw vest aan later alleen wit shirt
Joa, Utrecht is een rechtstreekse verbinding met Enschede. Alleen vanuit Arnhem was het sneller geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 08:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
SanNog goed thuis gekomen gisteren?
Dan is het heel simpel. Gewoon naar de meet, want die stond eerder en daarbij, als hij heeft gezegd dat het niet op de dag zelf is, is het behoorlijk zot om te verwachten dat iedereen alsnog kan wanneer hij het wel op de dag zelf houd.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, kut man!was gewoon gekomen, kameraad had ook al eens laten vallen dat hij het niet op de dag zelf hield; maar dat doet hij nu dus toch
maar jah, hij wordt 25 (halve abraham) en dat is natuurlijk reden voor een feestjequote:Op donderdag 8 april 2010 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het heel simpel. Gewoon naar de meet, want die stond eerder en daarbij, als hij heeft gezegd dat het niet op de dag zelf is, is het behoorlijk zot om te verwachten dat iedereen alsnog kan wanneer hij het wel op de dag zelf houd.
Dan is het nog makkelijkerquote:Op donderdag 8 april 2010 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar jah, hij wordt 25 (halve abraham) en dat is natuurlijk reden voor een feestjehij heeft gezegd dat hij het waarschijnlijk op een andere dag ging houden, was nog niks zeker... en hij verwacht ook niet dat iedereen kan, hij meldde alleen dat wij dan welkom waren
goed vooruitzichtquote:Op donderdag 8 april 2010 12:34 schreef Robinhoo het volgende:
Mijn kameraad heeft een Toyota Celica gekocht ( al tijdje geleden) hij heeft nog niet eens rijbewijsEn hij is zo onwies hé, en die auto is keihard getuned. Die keal is binnen maand dood denk.
bijna afquote:Op donderdag 8 april 2010 12:46 schreef norich het volgende:
[..]
Wouter![]()
Hoe gaat het met je verslagen en pruttel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |