quote:Op woensdag 7 april 2010 21:39 schreef Patrijz het volgende:
[..]
valsspelen!en nog steeds duur haha... man had ik maar meer tijd en geld... had ik het wel geweten
haha! suggesties voor nieuwe?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:46 schreef TeleluvR het volgende:
Kan die schijtgitaar niet een keer uit de OP?
quote:
Ja van wie is dat bestand dan? Als die link nou even eruit wordt gehaald, dan doen mijn ogen niet zo'n pijn bij elk nieuw deelquote:Op woensdag 7 april 2010 21:46 schreef TeleluvR het volgende:
Kan die schijtgitaar niet een keer uit de OP?
Succes man!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef Muchachooo het volgende:
zo, mijn aanmelding voor de Rockacademie is de deur uit. het zweet staat zo'n beetje op m'n voorhoofd...
dankuquote:
Ik heb ook aangemeld maar toen kwam ik er achter dat het 100 euro per discipline kost...... Wordt dus 200 euro alleen voor een auditie...........quote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef Muchachooo het volgende:
zo, mijn aanmelding voor de Rockacademie is de deur uit. het zweet staat zo'n beetje op m'n voorhoofd...
Whut?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb ook aangemeld maar toen kwam ik er achter dat het 100 euro per discipline kost...... Wordt dus 200 euro alleen voor een auditie...........
Wat heb je gemaakt voor iets ?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:56 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
danku![]()
nu wordt het afwachten... en zorgen dat als ik op auditie kom ik die mensen kwijlend achterlaat...
http://www.myspace.com/localnlquote:Op woensdag 7 april 2010 22:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt voor iets ?Of hoef je daarvoor niks op te sturen en gaat het puur om die audities ?
Tja maar als het een opstapje in de muziekwereld isquote:Op woensdag 7 april 2010 22:00 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nog steeds een beetje moeite met het idee van die gediplomeerde rocksterren.
Dat is zo niet rock&roll...
het gaat niet zozeer om het diploma, maar je bouwt een enorm netwerk op, waar je ontzettend veel profijt van kan hebben..quote:Op woensdag 7 april 2010 22:00 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nog steeds een beetje moeite met het idee van die gediplomeerde rocksterren.
Ja inderdaad, ik zit nu in 5 vwo en mij lijkt het wel leuk om de muziek in te gaan (niet volledig, geldproblemen enzoquote:Op woensdag 7 april 2010 22:00 schreef Cynic het volgende:
het ligt eraan wat je wilt. Als je je instrument wilt leren beheersen moet je sowieso niet naar de Rockacademie, ga dan naar het conservatorium inderdaad.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:29 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zit nu in 5 vwo en mij lijkt het wel leuk om de muziek in te gaan (niet volledig, geldproblemen enzo), maar rockacademie lijkt me eigenlijk een beetje suf (nofi, Muchachooo). Conservatorium klassiek lijkt me dan nuttiger/leuker.
Lijkt me wel gaaf om conservatorium in Maastricht te doen naast een rechtenstudie, volgens mijn gitaarleraar kan ik conservatorium ook aan (die eisen op die site zijn niet echt hoog, heb het meeste wel eens gespeeld).
Ohja ok. Lijkt me ook dat je via de RA makkelijker een band kunt vinden! Met een band kun je jezelf ook goed ontwikkelen (lijkt me).quote:Op woensdag 7 april 2010 22:34 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
het ligt eraan wat je wilt. Als je je instrument wilt leren beheersen moet je sowieso niet naar de Rockacademie, ga dan naar het conservatorium inderdaad.
RA geeft je zeg maar de mogelijkheid om binnen de musicbusiness jezelf te ontwikkelen.
ja klopt. Als ik terugkijk wat ik de afgelopen jaren allemaal heb ontwikkeld komt dat bijna allemaal door het samenspelen met anderen. Dan leer je zo veel over stijlen, samenspel, performance etc wat je op je slaapkamertje nooit zou kunnen...quote:Op woensdag 7 april 2010 22:37 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ohja ok. Lijkt me ook dat je via de RA makkelijker een band kunt vinden! Met een band kun je jezelf ook goed ontwikkelen (lijkt me).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |