had hem gezien vind hem eerlijk gezegd niet zo mooiquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:19 schreef TeleluvR het volgende:
Poe, zo'n melodymaker blijft ook zo'n GAS-ding!
[TK] Gibson Melody Maker & Marshall MG15DFX versterker.
Tsja, dat is deze ook natuurlijk.... beetje in de vergetelheid geraakt met de jaren ook!quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:31 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
mwoa, vind het geen interessant gitaartje. wel erg basic in zijn kunnen
Dankjewel!quote:
nooit echt blaren gehad... wat doe ik verkeerd?quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:46 schreef genakt het volgende:
ben bezig met tappingbest vet
met metronome binnen een dag bijna 2 keer zo snel geworden
alleen nu echt te dikke blaar op me ringvinger
Pas sinds ik m'n nieuwe gitaar heb, speel ik m'n wijs- en ringvinger helemaal kapotquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:51 schreef Patrijz het volgende:
[..]
nooit echt blaren gehad... wat doe ik verkeerd?haha!
ja was ongeveer uur lang hammeron pull of aan het doen met me ringvingerquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:51 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Je speelt te weinig achter elkaarquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:51 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Met welke vinger tap je trouwens? Op zich is het misschien wel handig om je nu al aan te leren je middelvinger te gebruiken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:46 schreef genakt het volgende:
ben bezig met tappingbest vet
met metronome binnen een dag bijna 2 keer zo snel geworden
alleen nu echt te dikke blaar op me ringvinger
middelvinger jahquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met welke vinger tap je trouwens? Op zich is het misschien wel handig om je nu al aan te leren je middelvinger te gebruiken.
Ja dat had ik ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met welke vinger tap je trouwens? Op zich is het misschien wel handig om je nu al aan te leren je middelvinger te gebruiken.
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat had ik ookgeleerd met m'n wijsvinger en er dan niet aan denken waar je je plectrum moet laten
als ik tap (oefen het nog niet veel... komt nog wel hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ook.
Omdat je wijsvinger in het begin ook vaak sterker is en je daarmee beter kan tappen. Maar ik ben later toch maar geswitched naar mijn middelvinger. Vooral als je even tussendoor wil tappen is dat wel zo makkelijk.
inderdaad daarom oefen ik met metronomequote:Op zaterdag 10 april 2010 12:27 schreef Patrijz het volgende:
[..]
als ik tap (oefen het nog niet veel... komt nog wel hoor) dan gebruik ik idd ook me wijsvinger haha maar met mn middelvinger gaat het opzich ook prima
vind timing alleen nog wel moeilijk in combinatie met de linkerhand (pull-offs/hammerons)... maar oefening baart kunst
Succes!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:50 schreef The_Dean het volgende:
Zo, auto is klaar
Nu even een pizza, dan de rommel inpakken en bij de oefenruimte de rest inladen en dan eens even mijn onkunde op de plaat zetten
ik doe dat wel eens voor de gein, maar gebruik dan gewoon me plectrum. of is dat ontzettend verkeerd? klinkt wel goed iigquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ook.
Omdat je wijsvinger in het begin ook vaak sterker is en je daarmee beter kan tappen. Maar ik ben later toch maar geswitched naar mijn middelvinger. Vooral als je even tussendoor wil tappen is dat wel zo makkelijk.
Haha.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat had ik ookgeleerd met m'n wijsvinger en er dan niet aan denken waar je je plectrum moet laten
Hoor jij nu niet druk bezig te zijn in de studio?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |