dat ligt eraan waar je sterke punten liggen.. als je muzikaal en creatief bent zit je in ieder geval goed. waar je veel aan hebt is een muzikaal gehoor, samenspeelervaring... hoe goed je gitaarspeelt is echt niet van het grootste belang, je krijgt daar verder maar een half uur in de week écht gitaarles...quote:Op donderdag 8 april 2010 00:13 schreef Fredmeister het volgende:
Ik wil volgend jaar mezelf ook aanmelden bij de rockacademie, maar ik heb echt geen idee hoe goed je daar moet zijn als gitarist
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:04 schreef Witchfynder het volgende:
Ik werd gister beticht van shredden. Ik!
Dat vind ik best wel een grove belediging eigenlijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En een week terug al van 'klinkt als Yngwie'. Maaaaaaaaaaan!.
Haha wat een naamquote:
Ik haal ze meestal bij Nederland Muziek in Almere.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Haha wat een naam![]()
Nu even iets heel anders, waar kopenjullie je snaren? Ik moet er weer wat nieuwe opzetten maar eigenlijk zoek ik een mogelijkheid om gelijk 5 setjes te kopen (of meer) zodat het hopelijk wat goedkoper uitkomt. Nu betaal ik 10euro per setje en dit mag toch wel wat goedkoper.
Ik hier idd 10 setjes voor 35e, normaal 4e per stuk maar als je gelijk zo'n doos neemt willen ze wel wat van de prijs afdoenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik haal ze meestal bij Nederland Muziek in Almere.
10 setjes voor 40 euro.
Veel te duur!!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Haha wat een naam![]()
Nu even iets heel anders, waar kopenjullie je snaren? Ik moet er weer wat nieuwe opzetten maar eigenlijk zoek ik een mogelijkheid om gelijk 5 setjes te kopen (of meer) zodat het hopelijk wat goedkoper uitkomt. Nu betaal ik 10euro per setje en dit mag toch wel wat goedkoper.
Ja dat vond ik ook te veel, vandaar dat ik nu zoek naar wat alternatieven maar dit krijg je nou eenmaal met kleine lokale zaakjes die anders amper winst makenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Veel te duur!!
Rond de 5-6 per losse set
Gisteren nog snaren gekocht bij Feedback, Ernie Ball Regular Slinky:quote:Op donderdag 8 april 2010 15:23 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Haha wat een naam![]()
Ja, maar nooit van Ernie Ballsquote:Op donderdag 8 april 2010 17:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Feedback heeft af en toe van die opruimingsaanbiedingen dat zo'n 10 set voor 20-25e weggaat ofzo
stainless steel of nickel, dat proef je wel hoor!quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:07 schreef brother52 het volgende:
Volgens mijn collega's ben ik vandaag irritant vrolijk.
Maar wat wil je ook als je naar dit luistert.
Je post is stuk. Other than that:quote:Op donderdag 8 april 2010 17:54 schreef TeleluvR het volgende:
Ik geloof niet dat deze verkoper zijn bas serieus kwijt wil!
http://link.marktplaats.nl/337145497SPOILERclass="spoiler"> http://tinyurl.com/y966xwy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |