Ollie?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef Gellius het volgende:
Ik heb eigenlijk geen tijd even buiten de deur te vertoeven. Ollie met z'n ver-ant-woor-de-lijk-he-den..
Voor jou geldt dan ook het adagium the greatest things in life are not things.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Ringo het volgende:
Kopen is fijn voor de mens die zijn bezit ziet als een teken van onafhankelijkheid. Ik heb dus ik ben. En voor de mens die zijn woonomgeving graag inricht naar zijn hoogstpersoonlijke wensen en eisen.
Beide typen mens ben ik niet. Daarom ben ik ook nog steeds een laagverdiener in een veredelde studentenkamer. Niet iets om per se trots op te zijn, maar het is zo.
Koop je huurhuisquote:Op donderdag 8 april 2010 11:12 schreef Lienekien het volgende:
Het lullige is dat we nu eigenlijk veel te leuk wonen. Met uitzicht op het noorderplantsoen.
Maar ja, huur.
!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:55 schreef Claudia_x het volgende:
Gisteravond De Fabeltjeskrant gezien?
Pro-actief zijn, Pico'tje.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef picodealion het volgende:
Wanneer komt er weer een onderwerp waar ik over mee kan praten?
Het is vooral een nauwelijks nog begaanbare ruimte met overal stapels nog te sorteren administratie geworden. En de boekenkasten zijn ook vol.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:17 schreef Gellius het volgende:
Hoe is je herenbibliotheek gevorderd, IR?
Je kunt ook in F&F een nieuw baasje zoeken voor Jimmy, hoor. Er zijn vast wel mensen die zo'n mooi hondje willen.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
Wij hebben in juni 2 weken vakantie van Jimmy!
Gewoon de volgende dag op dezelfde plek afspreken. En dan laten betalen in cash!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:39 schreef Claudia_x het volgende:
Daar hoef ik niet naar te zoeken. Op straat bieden mensen zelfs geld voor hem.
Niet 'mooie hondje'?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:41 schreef Claudia_x het volgende:
En zojuist riep een opgeschoten Turkse puber vanaf zijn fiets: "MOOI HONDJE HEEFT U MEVROUW!"
Ik woon al sinds vijf jaar op mezelf. Twee jaar samen met een vriendin op kamers gezeten, en daarna alleen maar zelfstandige flatjes gehad. Eerst sloopwoningen (antikraak vanuit de gemeente) en nu een particulier gehuurd flatje. Voor mij nooit meer huisgenoten.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:34 schreef Lienekien het volgende:
Heeft picodealion eigenlijk al een kamer?
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet 'mooie hondje'?
Oh, foei, Lienekien!
Nee, eigenlijk is het enige enigszins begerenswaardige op die kamer (behalve dan de sfeerverpestende racefiets en de inhoud van de kasten) een enorme leestafel, zoals leestafels bedoeld zijn. Het is jammer dat ook die aan het zichtonttrokken is door een vele centimeters hoge laag telefoonrekeningen, verzekeringspapieren, pensioenoverzichten en oude kladblokken.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:30 schreef Z het volgende:
Staat er ook een Chesterfield?
Geen kloon van Erik dus.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik woon al sinds vijf jaar op mezelf. Twee jaar samen met een vriendin op kamers gezeten, en daarna alleen maar zelfstandige flatjes gehad. Eerst sloopwoningen (antikraak vanuit de gemeente) en nu een particulier gehuurd flatje. Voor mij nooit meer huisgenoten.
Zeg als we allochtonen gaan bashen ben ik hier snel weer weg.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet 'mooie hondje'?
Oh, foei, Lienekien!
'Een vriendin', ja, ja.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik woon al sinds vijf jaar op mezelf. Twee jaar samen met een vriendin op kamers gezeten, en daarna alleen maar zelfstandige flatjes gehad. Eerst sloopwoningen (antikraak vanuit de gemeente) en nu een particulier gehuurd flatje. Voor mij nooit meer huisgenoten.
Vertel.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef picodealion het volgende:
Dat telt niet als huisgenoten. Zijn we wel aan het bespreken, maar ligt wegens externe factoren nog even wat ongemakkelijk. Onder andere dat haar ouders nog niet van mijn bestaan weten.
Het laatste wat ik me herinner is dat hij de 'wanneer bevalt Claudia_x'-poll gewonnen heeft.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef Frollo het volgende:
Waar is Erik eigenlijk, heb ik iets gemist, is er ruzie gemaakt?
Hij gaat naar m'n moeder in Valkenburg.quote:
Da's al een aardig tijdje geleden.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het laatste wat ik me herinner is dat hij de 'wanneer bevalt Claudia_x'-poll gewonnen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |