abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80074308
Eens! Ook de hele tijd Bender ipv Bendtner. Op een gegeven moment zei 'ie zoiets van "Lahm is een ervaren speler, ook een prutser'. Dat zeg je toch niet als commentator
pi_80074468
Je kunt je irritatie tov Snoeks wel relativeren door af en toe naar Sierd de Vos te luisteren
pi_80074586
Eerste half uur alleen maar over de 'meesterzet' van Rooney gepraat
pi_80074604
Of Leo Driessen
pi_80074657
quote:
Op woensdag 7 april 2010 22:39 schreef Splutje het volgende:
Tering lekkere goal Jammer voor Edje maar ik ben tevreden.
Tijdens het WK mag hij er zoveel maken als hij wil
Brutal. Fucking. Metal.
pi_80074672
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:33 schreef Pieter-utd het volgende:
Eerste half uur alleen maar over de 'meesterzet' van Rooney gepraat
Volgens mij was de zet van Ferguson
pi_80074701
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:36 schreef Dikkers het volgende:

[..]

Volgens mij was de zet van Ferguson
Dat klopt, maar toch pas ik de zin niet aan om hem kloppend te maken
pi_80074904
Ik had het net over Sierd de Vos...dit weekend staat Real-Barca op het programma. Als je sport 1 hebt moet je kijken. Zo niet betaal eenmalig op de site van sport1. Zelfs bij een dergelijke wedstrijd blijft Sierd in staat om het middelpunt van de irritatie te zijn
pi_80075004
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:45 schreef Dikkers het volgende:
Ik had het net over Sierd de Vos...dit weekend staat Real-Barca op het programma. Als je sport 1 hebt moet je kijken. Zo niet betaal eenmalig op de site van sport1. Zelfs bij een dergelijke wedstrijd blijft Sierd in staat om het middelpunt van de irritatie te zijn
Was hij ook diegene die paar jaar geleden dat 'spaansachtige commentaar' gaf wanneer iemand scoorde bij Barca Real?

Voorbeeld oooo een goall goal goal goaaaaaallll thhhhiiieryyyy Henrryyyyyyy
Dat was echt beschamend
pi_80075039
Theo Reitsma vind ik ook irritant. Als ik eens nadenk is Evert eigenlijk de enige goede die we hebben
pi_80075120
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:49 schreef Pieter-utd het volgende:

[..]

Was hij ook diegene die paar jaar geleden dat 'spaansachtige commentaar' gaf wanneer iemand scoorde bij Barca Real?

Voorbeeld oooo een goall goal goal goaaaaaallll thhhhiiieryyyy Henrryyyyyyy
Dat was echt beschamend
pi_80075136
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef Dikkers het volgende:

[..]

Oei dan ga ik zeker kijken
pi_80075613
Of de gemene tackel op Rooney. Want oh dat was gemeen! De verdediger wist precies welk been een blessure had en hij deed het expres. Ja wat moet ie dan? Zijn speler laten lopen?
pi_80075764
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
Of de gemene tackel op Rooney. Want oh dat was gemeen! De verdediger wist precies welk been een blessure had en hij deed het expres. Ja wat moet ie dan? Zijn speler laten lopen?
Volgens mij raakte die verdediger hem sowieso bijna niet
pi_80076595
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ja dat was ook zo in en in triest. Die verdediger kreeg niet eens een kaart volgens mij , hij tapte gewoon te laat in, niks bewust. Snoeks = dramaqueen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_80077013
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:32 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ja dat was ook zo in en in triest. Die verdediger kreeg niet eens een kaart volgens mij , hij tapte gewoon te laat in, niks bewust. Snoeks = dramaqueen.
Boeie dat het wel of niet bewust was. Omdat een trainer een speler opstelt die een blessure heeft gehad, mag je hem niet aanpakken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')