Tijdens het WK mag hij er zoveel maken als hij wilquote:Op woensdag 7 april 2010 22:39 schreef Splutje het volgende:
Tering lekkere goalJammer voor Edje maar ik ben tevreden.
Volgens mij was de zet van Fergusonquote:Op donderdag 8 april 2010 10:33 schreef Pieter-utd het volgende:
Eerste half uur alleen maar over de 'meesterzet' van Rooney gepraat
Dat klopt, maar toch pas ik de zin niet aan om hem kloppend te makenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:36 schreef Dikkers het volgende:
[..]
Volgens mij was de zet van Ferguson
Was hij ook diegene die paar jaar geleden dat 'spaansachtige commentaar' gaf wanneer iemand scoorde bij Barca Real?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:45 schreef Dikkers het volgende:
Ik had het net over Sierd de Vos...dit weekend staat Real-Barca op het programma. Als je sport 1 hebt moet je kijken. Zo niet betaal eenmalig op de site van sport1. Zelfs bij een dergelijke wedstrijd blijft Sierd in staat om het middelpunt van de irritatie te zijn
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:49 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Was hij ook diegene die paar jaar geleden dat 'spaansachtige commentaar' gaf wanneer iemand scoorde bij Barca Real?
Voorbeeld oooo een goall goal goal goaaaaaallll thhhhiiieryyyy Henrryyyyyyy![]()
![]()
![]()
Dat was echt beschamend
Volgens mij raakte die verdediger hem sowieso bijna nietquote:Op donderdag 8 april 2010 11:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
Of de gemene tackel op Rooney. Want oh dat was gemeen! De verdediger wist precies welk been een blessure had en hij deed het expres. Ja wat moet ie dan? Zijn speler laten lopen?
Ja dat was ook zo in en in triest. Die verdediger kreeg niet eens een kaart volgens mijquote:Op donderdag 8 april 2010 11:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
Of de gemene tackel op Rooney. Want oh dat was gemeen! De verdediger wist precies welk been een blessure had en hij deed het expres. Ja wat moet ie dan? Zijn speler laten lopen?
Boeie dat het wel of niet bewust was. Omdat een trainer een speler opstelt die een blessure heeft gehad, mag je hem niet aanpakken?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:32 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo in en in triest. Die verdediger kreeg niet eens een kaart volgens mij, hij tapte gewoon te laat in, niks bewust. Snoeks = dramaqueen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |