Beieren, of ben je een mofquote:Op woensdag 7 april 2010 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
Ook constant BayRen Munchen zeggen hè.
Het is bayERn, mongool
quote:
Daar erger ik me serieus echt erg aan, doet hij niet alleen volgens mij.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
Het is bayERn, mongool
Elke NOS commentator heeft daar last van. Meest irritante BayRUN uitspraak wordt gedaan door Genee. Vreselijk irritant.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:04 schreef Splutje het volgende:
[..]
Daar erger ik me serieus echt erg aan, doet hij niet alleen volgens mij.
Viel mij dus ook op, meer aandacht voor de keeper dan voor de doelpuntenmaker.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:34 schreef Roi het volgende:
Bij de goal van Robben: "Van der Sar, dat is zijn klasse, duikt nog naar de bal"
Idd, masterfailquote:Op woensdag 7 april 2010 22:34 schreef Roi het volgende:
Bij de goal van Robben: "Van der Sar, dat is zijn klasse, duikt nog naar de bal"
Eindelijk eens iemand die dat ook opvalt, ik dacht al dat ik de enige was!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Elke NOS commentator heeft daar last van. Meest irritante BayRUN uitspraak wordt gedaan door Genee. Vreselijk irritant.
Dat schijnt nog wel een reden te hebben, geloof dat het te maken heeft met hoe de naam van de regio in het plaatselijke dialect wordt uitgesproken. Maar daar kan ik ook naast zitten. Dat verslaggevers het hier gebruiken is iig ontiegelijk irritant. Ze apen elkaar volgens mij gewoon na.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:58 schreef kikoooooo het volgende:
Het is bayERn, mongool
Als je Bayern zegt, lijkt het net alsof je 'Bayeren' inslikt. Maar GVD, het staat er toch gewoon? Dus spreek het ook zo uit, vooral als je interessant wil doen als notabene commentator bij een CL-wedstrijdquote:Op woensdag 7 april 2010 23:44 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dat schijnt nog wel een reden te hebben, geloof dat het te maken heeft met hoe de naam van de regio in het plaatselijke dialect wordt uitgesproken. Maar daar kan ik ook naast zitten. Dat verslaggevers het hier gebruiken is iig ontiegelijk irritant. Ze apen elkaar volgens mij gewoon na.
Dat ben ik met je eens. Het is een beetje interessant doen denk ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:47 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je Bayern zegt, lijkt het net alsof je 'Bayeren' inslikt. Maar GVD, het staat er toch gewoon? Dus spreek het ook zo uit, vooral als je interessant wil doen als notabene commentator bij een CL-wedstrijd
Je zegt toch ook geen Mansjester (behalve als je Koeman heet)?
Haha. Nee hij zei 'Het is zo'n arm jochie' en daarna 'Ach ja arm? Als je daar voetbalt ben je niet arm' En begon over het hele verhaal dat ie geen auto had maar een scooter.. BOEIEND?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:19 schreef Steeven het volgende:
Op den duur gooit Schweinsteiger de bal naar zijn keeper, terwijl het duidelijk een corner is. Zegt Snoeks: dat werkt bij de amateurs, maar dit is de CHAMPIONS LEAGUE. Oke. Vijf minuten later zie je die jonge Braziliaan die later rood kreeg opstomen met een man meer situatie en hij verpest de kans. Maar dat mag van Frank, want het is nog maar een jochie. Oh ja Frank? Zojuist zei je nog dat dit de CHAMPIONS LEAGUE is, en geen amateurvoetbal. Allemachtige kneus die je er bent.
Ik was toen inmiddels zo woest aan het schreeuwen naar de televisie dat ik dat niet meer hoordequote:Op donderdag 8 april 2010 09:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Haha. Nee hij zei 'Het is zo'n arm jochie' en daarna 'Ach ja arm? Als je daar voetbalt ben je niet arm' En begon over het hele verhaal dat ie geen auto had maar een scooter.. BOEIEND?_!
Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:27 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik was toen inmiddels zo woest aan het schreeuwen naar de televisie dat ik dat niet meer hoorde.
Serieus, toen hij deze opmerking maakte ging ik echt helemaal stuk van het lachen.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:22 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
'Rafael is nog een jonge jongen. Die heeft nog geen auto van de club, alleen een brommer. Dit kun je hem niet kwalijk nemen'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |