SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps. Ik denk eraan om hem alleen op te laten halen in Rotterdam, graag daar rekening mee te houden.
ps. NOG GEEN LOSSE VERKOOP
ps. Alleen op te halen in Rotterdam
ps. Advertentie staat ook op
marktplaats:
en
xboxworld: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=141221:
[ Bericht 0% gewijzigd door Rick.1986 op 09-04-2010 15:39:53 ]
Wat bedoel je met dan noteer je hem voor me? Dat je mijn bod onthoud of dat hij dan zeker voor mij is?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:59 schreef Rick.1986 het volgende:
Aardig bod, toch net te weinig. VOor 650 euro noteer ik em voor je!
Ik wacht ongeveer een weekje af tot het hoogste bod.
Aha ok, dan wacht ik ook nog even af, zijn ook veel oude spellen natuurlijk en moet dan nog ff naar Rotterdam rijden ook (daar was het toch he:P)quote:Op donderdag 8 april 2010 15:22 schreef Rick.1986 het volgende:
Als je 650 euro biedt dan staat dat genoteerd....
Ik wil tot zondag mensen de kans geven om te kunnen bieden. Als er na zondag geen hoger bod is dan is ie voor jou!
Lol waar heeft hij 650 geboden dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:55 schreef Rick.1986 het volgende:
Dat klopt, ik was eerst heel fanatiek met mijn 360 maar ik speel nu alle nieuwe spellen op de PS3, vandaar weinig recente titels maar heeeel veel oude.
Rotterdam inderdaad;)
Is goed, ik noteer een bod van 650 euro van jou dan!
Zodra er andere biedingen komen hoor je het!
hij zei dat hij het dan nog even afwacht niet dat hij het biedquote:Op donderdag 8 april 2010 16:16 schreef Rick.1986 het volgende:
Dat maakte ik uit zn post op, maar kan ook een voorbarige conclusie geweest zijn XD....
Ik hoor het wel:P
En al wat meer info? Zou dan wel graag dit weekend op willen halen. Maar twijfel soms nog wel, gezien de oude spellen.quote:
Ik heb een serieus bod an ¤700 ontvangen via marktplaats. Als niemand er voor het weekend overheen gaat is hij naar die mevrouw!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:44 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
En al wat meer info? Zou dan wel graag dit weekend op willen halen. Maar twijfel soms nog wel, gezien de oude spellen.
Ik hoor het wel.
Dus hij is nu weg? Of is er nog mogelijkheid te bieden? En wat is je huidige hoogste bod dan mocht ik nog kunnen bieden?quote:
De tering, dat zijn er zelfs meer dan ik er in de kast heb staan... Hier wil ik ook wel eens een pic van zien.quote:
Jezus Christus te paardquote:Op maandag 12 april 2010 13:14 schreef Rick.1986 het volgende:
Haha, ja potverdorrie ik heb alles al in tassen gedaan....
@JupilerXL, hij is idd weg.... Vanavond komen mensen em ophalen, voor ¤700,- bij elkaar...
Foto van alles ingepakt....: [ [url=http://foto-uploaden.nl/imgs/games.jpg]afbeelding ] [/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |