abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 mei 2000 @ 15:10:00 #1
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_262126
Volgens de officiele bus-site heeft Eric op dit moment meer (internet-)stemmers dan Tessa.
Dit zegt toch wel wat, dat iemand die er vanaf het begin bij is gepasseerd wordt door een gezalliche 'newbie' .
Als de uiteindelijke stand hetzelfde beeld geeft, moet onze Tess toch wel eens gaan beseffen dat ze niet zo'n toffe meid is, als ze zelf blijkbaar denkt.
  woensdag 3 mei 2000 @ 15:14:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262127
ik mag toch wel hopen dat ze maandag weer uit die gevarenzone is

logisch gevolg als ze op de bank zit, samen met Mike, dat Mike eruit gaat en Tessa mogelijk nog enger bezig gaat om zichzelf populair te krijgen bij het "Nederlandse kijkerspubliek".

pi_262128
Wat zou Peter daarvan vinden.
  woensdag 3 mei 2000 @ 15:23:00 #4
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_262129
Aan de andere kant wil ik toch wel eens zien wie dan op wie gaat stemmen. Zou Essie het aandurven om op Tessa te stemmen? Lijkt me een reuze interessante ontwikkeling. En wat doen de mannen: liever een man extra in de bus en dan Tessa eruit, of toch loyaliteit?
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_262130
Tegen Tessa maakt Mike geen enkele kans, maar twee weken later wordt het spannend. Eric en Tessa op het zweetbankje. Ant, Es en Iwan stemmen. Ant kiest voor Tessa, Es kiest voor Eric en Iwan??? Kiest Iwan voor de oude garde of voor 2-mannen/2-vrouwen. Ik weet het zo net nog niet en wat belangrijker is, Tessa ook niet.
  woensdag 3 mei 2000 @ 15:41:00 #6
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_262131
Ze is toch ook alweer goed aan het aanpappen met Iwan. Gefriemel in bed enzo. Op wie denken jullie dat Essie stemt als het tussen Tessa en Mike gaat?

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_262132
Ik denk dat Es op Mike stemt, omdat ze weinig keus heeft. De andere 3 (alhoewel ik van Iwan niet zo zeker ben) zullen allemaal op Mike stemmen, als Es dan op Tessa zou stemmen kan ze het wel vergeten bij 'de dames'. Ik denk namelijk niet dat Tessa er begrip voor zal hebben..

Dus als Es het niet al te moeilijk wil krijgen, stemt ze op Mikey

(And) I know life is getting shorter. I can't bring myself to set the scene.
Even when it's approaching torture, I've got my routine.
  woensdag 3 mei 2000 @ 15:59:00 #8
3175 maussss
*tralalalalalala*
pi_262133
Als Essie slim is en als ze Tessa eruit wil hebben moet ze juist met Tessa omgaan, want iedereen met wie ze 'maatjes' is in de bus kan 'moven'...dus als Essie nadenkt gaat ze aanpappen met Tessa en regelt ze zo haar vertrek
--bikkelen--


pi_262134

Ik dacht begrepen te hebben dat zodra er nog vier over zijn, het publiek via de telefoon uitmaakt wie er weg moet. Dat is dan ook gelijk het grote moment voor SBS om via manipulatie zelf te bepalen wie er het haasje is. En zo werken we langzaam naar de bijna van te voren bekend zijnde winnaar toe.

  woensdag 3 mei 2000 @ 16:09:00 #10
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_262135
quote:
op 05-03-2000 om 04:00 PM schreef tanjalies het volgende:

Ik dacht begrepen te hebben dat zodra er nog vier over zijn, het publiek via de telefoon uitmaakt wie er weg moet. Dat is dan ook gelijk het grote moment voor SBS om via manipulatie zelf te bepalen wie er het haasje is. En zo werken we langzaam naar de bijna van te voren bekend zijnde winnaar toe.


Dit is nieuw voor mij. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de spelregels niet helemaal heb gelezen. Dus het spannende moment waarop twee passagiers van de eerste orde op de bank zitten komt helemaal niet als eerst mike en vervolgens erik de bus uitgaat. Balen!

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')