Het bereik is prima, maar de rest zuigtquote:Op woensdag 7 april 2010 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb echt altijd prima bereik met mijn iPhone.via T-Mobile.
Zoals? Ik heb echt totaal geen klachten. Duidelijke dienstverlening, goed bereik, redelijke prijzen. Whate else is there to bitch about?quote:
Yes!quote:Op woensdag 7 april 2010 15:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw!Jjelukt hoojj. Vort naar de McD, jwz. Feest, TerG!
Ik heb Teemobiel en zowel in de "grote stad" in de Randstad als in mijn dorp op de Veluwe is het bereik uitstekend, vroeger zelfs beter dan Vodafonequote:Op woensdag 7 april 2010 16:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bereik van T-Mobile is in de stad schijnbaar prima, maar daarbuiten 3x bagger.
Horen van hoor, want KPN.
Het feit dat ze mij met voicemails blijven spemmen terwijl ik het al 3 keer permanent heb uitgeschakeldquote:Op woensdag 7 april 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb echt totaal geen klachten. Duidelijke dienstverlening, goed bereik, redelijke prijzen. Whate else is there to bitch about?
Waarom krijg ik nooit voicemail van T-Mobile? Ik moet het met een makkelijk wisbaar sms-je doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:32 schreef D. het volgende:
Het feit dat ze mij met voicemails blijven spemmen terwijl ik het al 3 keer permanent heb uitgeschakeld
En dat de gebruiksaanwijzing daarvoor niet eens op de site staat.
En dat ze mij een nieuwe iPhone aan wilde smeren, en, en, en..
Ik krijg ook nooit voicemails van T-mobile, staat uitquote:Op woensdag 7 april 2010 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit voicemail van T-Mobile? Ik moet het met een makkelijk wisbaar sms-je doen.
Ik krijg een sms dat ik voicemail hebquote:Op woensdag 7 april 2010 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit voicemail van T-Mobile? Ik moet het met een makkelijk wisbaar sms-je doen.
Dat kan best, maar daar ligt het niet aanquote:Op woensdag 7 april 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat D. niet zo technisch onderlegd is als wij zijn, Leandra.
Ik denk dat dat idd het probleem is.... plus dat wij kennelijk communicatief sowieso helder genoeg zijn om te voorkomen dat we spam krijgenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat D. niet zo technisch onderlegd is als wij zijn, Leandra.
Ja? Hier heeft iedereen die ik ken met Theemobiel amper of geen ontvangst hier in de buurt.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb Teemobiel en zowel in de "grote stad" in de Randstad als in mijn dorp op de Veluwe is het bereik uitstekend, vroeger zelfs beter dan Vodafone
Huh?quote:
Is dat hetzelfde als memory lane?quote:
Dáárvoor heul nietquote:Op woensdag 7 april 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huh?
Wat heb je met je instellingen gedaan?
Twee dorpen verderop is het ook minder hoor, maar daar ben ik niet zo vaak, en bij mij in het dorp is het super..... het kan dus idd nogal verschillen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja? Hier heeft iedereen die ik ken met Theemobiel amper of geen ontvangst hier in de buurt.![]()
Mijn broertje was zelfs speciaal overgestapt vanwege de iPhone, en kon er toen haast niets mee want geen ontvangst.
Duhquote:
Ondertussen de grens overgeweest??quote:Op woensdag 7 april 2010 16:45 schreef D. het volgende:
[..]
Duh
Ik vertrouwde T-M toen ze mij zeiden dat de voicemail permanent was uitgeschakeld en ik 'm opnieuw zou moeten activeren wilde ik in de toekomst weer vloicemail ontvangen
Nooit geweten dat die lane zo smal wasquote:Op woensdag 7 april 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:
Memory road is wat groter. Dus ook voor jou ruimte om mee te lopen!
Gaan we hierna door naar remembrance avenue.
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ondertussen de grens overgeweest??
Volgens mij gaat het daardoor wel eens mis..... en dat is natuurlijk vet cashen die voicemailberichten als je in het buitenland zit.
Ik heb volgens mij ooit ergens opgevangen dat je net zo groot als breed was?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:46 schreef D. het volgende:
Nooit geweten dat die lane zo smal was
Of denk je dat ik zo breed ben?
Nouja, ik ben niet eens 'over de grens' geweest, ik ben er in de buurt geweest, en dan pikt ie de Duitse provider al opquote:Op woensdag 7 april 2010 16:49 schreef Leandra het volgende:
Ik meen me te herinneren dat ik het ook wel eens heb gehad als ik naar het buitenland ging, en de voicemail staat bij mij permanent uit.... anders gaat m'n moeder m weer inspreken enzo, moet ik dat nog afluisteren ook, terwijl ik zo ook wel zie dat ze gebeld heeft
Ja.... altijd gezeik door die Duitsers hèquote:Op woensdag 7 april 2010 16:51 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ik ben niet eens 'over de grens' geweest, ik ben er in de buurt geweest, en dan pikt ie de Duitse provider al op
Ik weet niet waar je het hebt opgevangen, dus mogelijk heb je het niet verzonnen, maar van mij komt het nietquote:Op woensdag 7 april 2010 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ooit ergens opgevangen dat je net zo groot als breed was?
Of heb ik dat verzonnen?
Ik geloof niet dat ik die optie hebquote:Op woensdag 7 april 2010 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... altijd gezeik door die Duitsers hè![]()
Maar ik zou je telefoon dan op handmatig provider instellen zetten, ipv automatisch, dan pikt ie in de buurt van de grens ook niet per ongeluk een buitenlandse provider op.
Had ik ook altijd, lekker pre-paid en niet geregistreed enzo, maar ik moest zo nodig een iPhonequote:Op woensdag 7 april 2010 16:59 schreef Leandra het volgende:
En daar zijn ook geen andere opties?![]()
Oh das natuurlijk omdat Teemobiel in NL zo ongeveer het alleenrecht heeft op het verkopen van iPhones met abo natuurlijk![]()
Misschien dat die optie vrijkomt met het simlockvrij maken van de telefoon.....
Ik weet eigenlijk niet hoe dat werkt qua beperkingen, ik heb altijd simlockvrije telefoons.
Daar reken ik dus opquote:Op woensdag 7 april 2010 17:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Als het goed is komt er dit jaar een einde aan het alleenrecht van T-Mobile op de iPhone met abo.![]()
Kan ik er straks ook eindelijk eentje krijgen![]()
Dan had je natuurlijk gewoon een iPhone moeten kopen en daar een willekeurig abo bij moeten nemen... lijkt me sterk dan je in NL met geen enkele andere provider met een iPhone kunt bellen, het is alleen de combinatie die het met T-mobile goedkoop maakt....quote:Op woensdag 7 april 2010 17:03 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik ook altijd, lekker pre-paid en niet geregistreed enzo, maar ik moest zo nodig een iPhone
Dat was niet echt een optie aangezien je 'm zonder abo niet meekreegquote:Op woensdag 7 april 2010 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had je natuurlijk gewoon een iPhone moeten kopen en daar een willekeurig abo bij moeten nemen... lijkt me sterk dan je in NL met geen enkele andere provider met een iPhone kunt bellen, het is alleen de combinatie die het met T-mobile goedkoop maakt....
Nah, ik had Vodafone, daarna (2001) Benquote:
Hij was niet los te koop??quote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was niet echt een optie aangezien je 'm zonder abo niet meekreeg
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was niet los te koop??![]()
Gewoon nergens in NL??
Hi is een ander merk dan KPN Mobile hèquote:Op woensdag 7 april 2010 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik had Vodafone, daarna (2001) Ben, Ben werd T-mobile en toen werd in 2005 een Hi abo aantrekkelijker want daarbij was alles toen al wel uit één bundel, en daarna (2007) weer overgestapt op T-mobile want Hi is niet erg klantvriendelijk als het gaat om de verlenging van een bestaand contract, en bij T-mobile is (of was) daar geen verschil in, wat me meer keuzevrijheid qua telefoon opleverde.
Eén pot nat, HIquote:Op woensdag 7 april 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Hi is een ander merk dan KPN Mobile hè
Hi en KPN Mobile zijn allebei van KPN en gebruiken hetzelfde netwerk. Maar ze hanteren andere voorwaarden.quote:
Ja ik ken 'mquote:Leuke foto van jou en Sugar Lee Hooper
Heeejjjjjquote:Op woensdag 7 april 2010 17:56 schreef Kally het volgende:
Middag![]()
![]()
Mijn schoenen zijn er eindelijk![]()
killerheels
Die ik al weken terug had besteld die bruinequote:
Hey Bong gezelliequote:
Scouting, dat is toch waar je je kinderen op doet als je wil dat ze voor hun 10e worden ontmaagd?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:04 schreef Kally het volgende:
O ik zie net dat er weer klussendag is voor de ouders bij scouting op 24 april,
laat ik dan net de verjaardag van jongste vieren, wat jammer nou
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Scouting, dat is toch waar je je kinderen op doet als je wil dat ze voor hun 10e worden ontmaagd?
Omg...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik deed hem er niet op, hij wilde er op
![]()
Voor zolang als het duurtquote:
Koude pasta salade met tonijnquote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
What's up for dinner? Macaroni hier
Tortellini con prosciutto hierquote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
kip met gemengde groenten, flink wat verse koriander en wat spaghettisaus er doorheen. Met rijst uiteraard.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laat zien!!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:56 schreef Kally het volgende:
Middag![]()
![]()
Mijn schoenen zijn er eindelijk![]()
killerheels
Spitskool met een tartaartjequote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
Oe spitskoolquote:
Dank je, ben er blij meequote:
Waren jij of de buren eindelijk eens thuis?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Die ik al weken terug had besteld die bruine
De burenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:47 schreef D. het volgende:
[..]
Waren jij of de buren eindelijk eens thuis?
Ik doe ze wel aan met het F1 etentjequote:
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Copycat het volgende:
Paniek!
SV is er heel abrupt mee gestopt.
Paniek en bezorgchinees!
Eetzequote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Hi en KPN Mobile zijn allebei van KPN en gebruiken hetzelfde netwerk. Maar ze hanteren andere voorwaarden.
[..]
Ja ik ken 'm
Voor origineel zie m'n fobo.
Nicequote:
Er was toch een poll opgezet wanneer het zou stoppen?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Copycat het volgende:
Paniek!
SV is er heel abrupt mee gestopt.
Paniek en bezorgchinees!
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice![]()
En in geval van nood kan je er iemand mee neersteken
Maanvis vindt dat hij heeft gewonnen. Eeuwige roem, vind ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:12 schreef Deisyy het volgende:
Er was toch een poll opgezet wanneer het zou stoppen?
Wie heeft er gewonnen?
En belangrijker nog, wat hebben zij gewonnen
Maanvis is dus met recht de winnaarquote:Op woensdag 7 april 2010 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maanvis vindt dat hij heeft gewonnen. Eeuwige roem, vind ik.
Voorspel *HIER* Hoe Lang SV Nog Loopt!
Goulashsoep en stokbrood met kruidenboter en nu lekker koffiequote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
Reldeldeldeldeldeldelquote:Op woensdag 7 april 2010 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
En de HEERE sprak tot hen *tudeledeluuuuuu* anders zult Gij *tudeledeluuuuuu*
Er zit altijd wel iemand in de kerk wiens foon afgaat tijdens de dienst
want?quote:
Hard werken.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe lukt het je dan op niet te posten?
Dus kan je net zo goed meepostenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hard werken.
En dan is het nog niet hard genoeg.
Sport zequote:Op woensdag 7 april 2010 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus kan je net zo goed meeposten![]()
Ik ga ook nog even hard werken, in de sportschool
Oja ik was een kloon van Juud79.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het overtuigender als je onder je eigen account post
De opnames van Jaap zijn gewist.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:03 schreef Leandra het volgende:
Maar kan iemand me vertellen wat er met SV aan de hand is dat het zo out of the blue gestopt is, of moet ik daarvoor de COS gaan lezen??
Neehee........ dat God hier gewoon zelf postquote:Op woensdag 7 april 2010 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oja ik was een kloon van Juud79.
Of die user was een kloon van mij.
Namen ze teveel bandbreedte in beslag?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
De opnames van Jaap zijn gewist.
Jaap vertrok en Johan over de zeik.
De schijven werden te zwaar.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Namen ze teveel bandbreedte in beslag?
Die had ik dus ook kunnen kopenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:05 schreef Leandra het volgende:
God is wel een oldbie trouwens.... jammer dat ie nooit post
Thnxquote:Op woensdag 7 april 2010 20:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
De schijven werden te zwaar.
Hebben we dat grapje ook weer gehad.
Nog gefeliciteerd he!
Waarom doe je dat dan ookquote:
Dan is het goedquote:
Aktielijst?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
Ik vind aktielijst trouwens heul geen leuk woord kwam ik vandaag achter
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Aktielijst?
Nee, ik vind er ook weinig aan
Stuur 'm maar door hoor als ie moeilijk doetquote:Op woensdag 7 april 2010 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Fijn dat het niet aan mij ligt, zal het morgen even tegen de manager zeggen
Het is een vrouwquote:Op woensdag 7 april 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Stuur 'm maar door hoor als ie moeilijk doet
Ik moet dan altijd aan The Omen denkenquote:
Via het fobo.... daar kun je ook op naam zoeken, dus ik haal in de url van m'n eigen fobo gewoon het usernummer weg en dan vul ik de naam in die ik hebben wil....quote:
Ook van mensen die geen fotoboek hebben?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Via het fobo.... daar kun je ook op naam zoeken, dus ik haal in de url van m'n eigen fobo gewoon het usernummer weg en dan vul ik de naam in die ik hebben wil....
Zo kan ik ook snel controleren of een naam al bestaat, altijd handig als je een kloon wilt aanmaken
Nou dat weet ik zo net nog nietquote:
Iedereen heeft een fobo, alleen niet iedereen heeft m geactiveerd, maar ook een niet-geactiveerd fobo bestaat gewoonquote:
Ah, weer wat geleerdquote:Op woensdag 7 april 2010 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen heeft een fobo, alleen niet iedereen heeft m geactiveerd, maar ook een niet-geactiveerd fobo bestaat gewoon
quote:
Ja, en omdat t soms handig is, en soms alleen maar omdat het kan....quote:Op woensdag 7 april 2010 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jaja, beetje zitten klonen, omdat 't kan.
Ik kies toch voor een vrouwquote:Op woensdag 7 april 2010 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks zeg alleen dat het niet altijd beter is om of een vrouw of een man als manager te hebben
Je had ook als eerste account je eigen naam kunnen gebruiken hequote:Op woensdag 7 april 2010 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en omdat t soms handig is, en soms alleen maar omdat het kan....
Of omdat je eigen naam nog vrij blijkt te zijn terwijl FOK! al tegen de 200.000 accounts aanzit, en dan wil je niet het risico lopen dat je opeens een ander met jouw naam ziet posten![]()
Stel nou dat het iemand was geweest die constant "is" ipv "eens" schrijft en "me" als het "mijn" moet zijn... of een type Viswijfje.. dat wil je toch niet meemaken
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of omdat je eigen naam nog vrij blijkt te zijn terwijl FOK! al tegen de 200.000 accounts aanzit, en dan wil je niet het risico lopen dat je opeens een ander met jouw naam ziet posten![]()
Stel nou dat het iemand was geweest die constant "is" ipv "eens" schrijft en "me" als het "mijn" moet zijn... of een type Viswijfje.. dat wil je toch niet meemaken
Heb ik ook gedaanquote:
Natuurljk niet want dan zou ze weleens herkend kunnen worden door de buurmanquote:Op woensdag 7 april 2010 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Je had ook als eerste account je eigen naam kunnen gebruiken he
Nope, ik gebruik deze naam al zo'n..... 15 jaar, en mijn eigen naam vond ik destijds online een te groot risico: ik woonde in Schubbekutteveen, als alleenstaande moeder van een klein knulletje, en heb een naam die zo apart is dat hij op FOK! ruim na deze account nog niet voorkwam.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Je had ook als eerste account je eigen naam kunnen gebruiken he
Niks veranderdquote:Op woensdag 7 april 2010 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heet eigenlijk Janneke, studeer rechten en werk in de horeca.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik gebruik deze naam al zo'n..... 15 jaar online, en mijn eigen naam vond ik destijds een te groot risico: ik woonde in Schubbekutteveen, als alleenstaande moeder van een klein knulletje, en heb een naam die zo apart is dat hij op FOK! ruim na deze account nog niet voorkwam.
Als alleenstaande moeder lijkt het me ronduit dom zo makkelijk te vinden te zijn, en het risico wat je daarmee voor jezelf en je kind neemt vind ik onaanvaardbaar groot.
Vandaar dat ik mijn eigen naam in principe niet gebruik, en dat ik zogenaamd nog jaren in Amersfoort gewoond heb terwijl ik daar al 12 jaar niet meer woon.
Het internet zit vol met debielen, en niet alleen nu, 10 jaar geleden ook al.
Ik werkte eerst in Den Haag, daar was de manager een man, maar toen die plek in Schiedam vrijkwam heb ik intern gesolliciteerd, omdat het dicht bij huis was en ook voor de manager ja. Zij is wel de baas maar laat je erg vrij in je werk en geeft je heel erg de ruimte om te groeienquote:
LOL... ja, daarom heb ik ook foto's van de buurvrouw in m'n fobo gezetquote:Op woensdag 7 april 2010 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurljk niet want dan zou ze weleens herkend kunnen worden door de buurman
Heb je msn?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heet eigenlijk Janneke, studeer rechten en werk in de horeca.
Sssssssssssssssst zeg nou nietquote:Op woensdag 7 april 2010 21:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heet eigenlijk Janneke, studeer rechten en werk in de horeca.
Nou ja, daar heb jij een heel goed puntquote:Op woensdag 7 april 2010 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik gebruik deze naam al zo'n..... 15 jaar, en mijn eigen naam vond ik destijds online een te groot risico: ik woonde in Schubbekutteveen, als alleenstaande moeder van een klein knulletje, en heb een naam die zo apart is dat hij op FOK! ruim na deze account nog niet voorkwam.
Als alleenstaande moeder lijkt het me ronduit dom zo makkelijk te vinden te zijn, en het risico wat je daarmee voor jezelf en je kind neemt vind ik onaanvaardbaar groot.
Vandaar dat ik mijn eigen naam in principe niet gebruik, en dat ik zogenaamd nog jaren in Amersfoort gewoond heb terwijl ik daar al 12 jaar niet meer woon.
Dat zou serieus cool zijn, als ik dan iemand tegenkom die op je fobo-foto's lijk, "ey ben jij Leandra", "nee, maar dat is toevallig wel m'n buurvrouw, hoezo?"quote:Op woensdag 7 april 2010 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... ja, daarom heb ik ook foto's van de buurvrouw in m'n fobo gezet
En heeft De Buuv foto's van jouw in haar foboquote:Op woensdag 7 april 2010 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... ja, daarom heb ik ook foto's van de buurvrouw in m'n fobo gezet
Ik ken de nickname van m'n buurvrouw nietquote:Op woensdag 7 april 2010 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En heeft De Buuv foto's van jouw in haar fobo
Ik bedoelde deze buurvrouwquote:Op woensdag 7 april 2010 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ken de nickname van m'n buurvrouw niet![]()
![]()
Ik werd altijd heel agessief van de crazy frog, wilde hem ook doodtrappen enzoquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd altijd heel agessief van de crazy frog, wilde hem ook doodtrappen enzo
Zit die hier ook?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurljk niet want dan zou ze weleens herkend kunnen worden door de buurman
Ditoquote:Op woensdag 7 april 2010 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nah, ik erger me ook echt aan die complete blogs van moeders, waarop ze niet alleen vermelden dat Priscilla 4 is geworden, maar ook naar welke school ze nu gaat, en 's zomers nog foto's van Priscilla in het badje in de achtertuin post ook...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, daar heb jij een heel goed puntKan het niet meer met je eens zijn
Ik ook...kutkikkerquote:Op woensdag 7 april 2010 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 7 april 2010 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze buurvrouw![]()
debuurvrouw
Totdat Ome karel de plaatselijke pedo pastoor blijkt te zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je dan Priscilla gewoon naar de verjaardag van ome Karel brengt, is er in principe niks aan de hand.
Ik heb the evil bad guy niet voor niets Martijn genoemd hèquote:Op woensdag 7 april 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je dan Priscilla gewoon naar de verjaardag van ome Karel brengt, is er in principe niks aan de hand.
Ik heb vorig jaar toen ik mijn naam veranderde even mijn eigen naam overwogen, maar toch maar niet gedaanquote:Op woensdag 7 april 2010 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik gebruik deze naam al zo'n..... 15 jaar, en mijn eigen naam vond ik destijds online een te groot risico: ik woonde in Schubbekutteveen, als alleenstaande moeder van een klein knulletje, en heb een naam die zo apart is dat hij op FOK! ruim na deze account nog niet voorkwam.
Oh ja 3 personages, toen werd 't lastigquote:Op woensdag 7 april 2010 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb the evil bad guy niet voor niets Martijn genoemd hè
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik erger me ook echt aan die complete blogs van moeders, waarop ze niet alleen vermelden dat Priscilla 4 is geworden, maar ook naar welke school ze nu gaat, en 's zomers nog foto's van Priscilla in het badje in de achtertuin post ook...
Er hoeft maar 1 debiel te denken van "oeh, dat is een leuk meisje" en dankzij het blog van mama weet hij zelfs wat Priscilla gisteravond gegeten heeft.
Hoe moeilijk is het dan om het kind onder valse voorwendselen van het schoolplein mee te krijgen?
"Hai Priscilla, ik ben Martijn, mama had gevraagd of ik je even op wilde halen, want vanmiddag gaan jullie naar de verjaardag van oom Karel en ze moest nog even naar de kapper...."
Als het tegenzit dan weten zowel Priscilla als Martijn idd dat ze vanmiddag naar de verjaardag van oom Karel gaan en mama vanmorgen naar de kapper zou gaan.... en is Priscilla daardoor vol vertrouwen en gaat ze mee
Da's dan weer het andere uiterste, maar ik snap je puntquote:Op woensdag 7 april 2010 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik erger me ook echt aan die complete blogs van moeders, waarop ze niet alleen vermelden dat Priscilla 4 is geworden, maar ook naar welke school ze nu gaat, en 's zomers nog foto's van Priscilla in het badje in de achtertuin post ook...
Er hoeft maar 1 debiel te denken van "oeh, dat is een leuk meisje" en dankzij het blog van mama weet hij zelfs wat Priscilla gisteravond gegeten heeft.
Hoe moeilijk is het dan om het kind onder valse voorwendselen van het schoolplein mee te krijgen?
"Hai Priscilla, ik ben Martijn, mama had gevraagd of ik je even op wilde halen, want vanmiddag gaan jullie naar de verjaardag van oom Karel en ze moest nog even naar de kapper...."
Als het tegenzit dan weten zowel Priscilla als Martijn idd dat ze vanmiddag naar de verjaardag van oom Karel gaan en mama vanmorgen naar de kapper zou gaan.... en is Priscilla daardoor vol vertrouwen en gaat ze mee
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Totdat Ome karel de plaatselijke pedo pastoor blijkt te zijn
Doen alle ouders dat zo? Het lijkt mij wat 'overprotective'quote:Op woensdag 7 april 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn oudste wilde hyves want alle kindjes hadden dat in de klas, ik zwaar in dubio, ja wat moet ik nu, uiteindelijk toegestaan maar ik heb een wachtwoord verzonnen die hij niet kent, hij staat volledig afgeschermd en ik kijk mee als hij er op zit, en ik kijk altijd als hij gevraagd wordt wie het is en of we die kennen voor ik iemand als zijn vriend accepteer
Misschien wel, misschien komt het ook wel doordat ik ook alleenstaand ben maar ik heb er liever zicht op, hij is pas 8 he dat vind ik toch nog wel erg jong. Ik weet ook wel dat ik ook dat moet loslaten voor hij 18 isquote:Op woensdag 7 april 2010 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Doen alle ouders dat zo? Het lijkt mij wat 'overprotective'
Het feit dat je alleenstaand bent maakt 'm natuurlijk niet kwetsbaarder dan anders, lijkt mequote:Op woensdag 7 april 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien komt het ook wel doordat ik ook alleenstaand ben maar ik heb er liever zicht op, hij is pas 8 he dat vind ik toch nog wel erg jong. Ik weet ook wel dat ik ook dat moet loslaten voor hij 18 ismaar nog heel even niet
Nee maar mij welquote:Op woensdag 7 april 2010 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Het feit dat je alleenstaand bent maakt 'm natuurlijk niet kwetsbaarder dan anders, lijkt me
Toen die van mij klein was heb ik het ook heel erg in de gaten gehouden, hij heeft pas een paar jaar een PC op zijn kamer, en de gewone PC staat in de woonkamer....quote:Op woensdag 7 april 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien komt het ook wel doordat ik ook alleenstaand ben maar ik heb er liever zicht op, hij is pas 8 he dat vind ik toch nog wel erg jong. Ik weet ook wel dat ik ook dat moet loslaten voor hij 18 ismaar nog heel even niet
Dat dus, en hem ook trouwens...... stel dat iemand met de verkeerde bedoelingen met jou aanpapt??quote:
Ja dat scheelt idd. hij begon ook al over msn, dat heb ik echt nog even verboden dat komt straks wel op de middelbare school, internet is leuk maar het heeft echt enorme nadelenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen die van mij klein was heb ik het ook heel erg in de gaten gehouden, hij heeft pas een paar jaar een PC op zijn kamer, en de gewone PC staat in de woonkamer....
En alle MSN-gesprekken werden automatisch opgeslagen, ook de zijne.
Dan scheelt het nog dat die van mij inmiddels 18 is, en dat het hebben van internet nog geen must was toen hij op de lagere school zat.
Kinderen zijn heel snel, heel veel slimmer dan ouders op pc-gebiedquote:Op woensdag 7 april 2010 22:00 schreef Leandra het volgende:
En alle MSN-gesprekken werden automatisch opgeslagen, ook de zijne.
Ja maar zijn vriendjes hebben oudere broers of zussen die dan wel hyves hebben, dus willen die dat ook enz. Ik wil niet de mama zijn waar hij nooit wat van mag, maar idd dan wel onder begeleidingquote:Op woensdag 7 april 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vond 't ook overprotective, tot ik bij de leeftijd 8 aankwam. Dat is wel heul jong voor hyves, dat ze 't uberhaupt willen
. Dan is 't begeleiden wel een oplossing ja
.
Ik had al een PC thuis voor hij naar de kleuterschool ging, en hij is van 1991.... ik ben geen total n00bquote:Op woensdag 7 april 2010 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kinderen zijn heel snel, heel veel slimmer dan ouders op pc-gebied.
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kinderen zijn heel snel, heel veel slimmer dan ouders op pc-gebied.
Powerpointenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van mij moet een spreekbeurt, zegt hij wel met een powerpoint presentatie
![]()
ik stamelen nou waarom? Krijg ik een beter cijfer . Ik naar de juf doen ze het idd bijna allemaal
quote:
Ik zou het ook niet weten hoe da moetquote:Op woensdag 7 april 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach kan mama weer haar geheugen trainen hoe dat ook al weer ging
Sowieso nuttig, zowel voor kiddo als voor jouquote:Op woensdag 7 april 2010 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach kan mama weer haar geheugen trainen hoe dat ook al weer ging
Hey knulleke hoor jij al niet op je bedje te liggenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon even een .ppt met je windows mobile naar de beamer streamen, ouwe!
OMG.... zie je nou hoe snel het gaat?!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Die van mij moet een spreekbeurt, zegt hij wel met een powerpoint presentatie
![]()
ik stamelen nou waarom? Krijg ik een beter cijfer . Ik naar de juf doen ze het idd bijna allemaal
quote:
Ja dat dan weer welquote:Op woensdag 7 april 2010 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sowieso nuttig, zowel voor kiddo als voor jou.
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... zie je nou hoe snel het gaat?!
Toen die van mij 8 was, was hij nog helemaal the man omdat hij zijn hele werkstuk op de PC gemaakt had
Ga dat dan eens doenquote:
Dat zei Laysa vandaag ook 23222xquote:
ja....en ben daar inmiddels mee gestoptquote:Op woensdag 7 april 2010 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zei Laysa vandaag ook 23222x
* Zo Laysa wel even gaat bellen dat ze je toch wat harder aan moet pakkenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zei Laysa vandaag ook 23222x
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....en ben daar inmiddels mee gestopt
Nah, zie het als een manier om je eigen CV ook op te leuken.... zeer vaardig met PowerPointquote:Op woensdag 7 april 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het is vreselijk, vooral omdat ik moet helpen
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, zie het als een manier om je eigen CV ook op te leuken.... zeer vaardig met PowerPoint
Lieve schat das niet nodigquote:Op woensdag 7 april 2010 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
* Zo Laysa wel even gaat bellen dat ze je toch wat harder aan moet pakken
Hier idem, op wat programma-specifieke dingen na waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 april 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
De tijd dat ik mijn kinderen iets bij kon brengen wat computers betreft heb ik inmiddels ook achter me gelaten
Morgenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Trusten Laysa![]()
Wanneer ga je weer overblijven?
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:25 schreef Deisyy het volgende:
O en Kally, niets overprotective hoor. ik heb het met mijn kinderen net zo aangepakt, ze mochten alleen bekenden acfpteren en ik wilde weten wie ze als vrienden accepteerde. Nooit een adres of telefoonnummer geven en nog meer van dat soort voorzorgsmaatregelen.
Helaas struinen er op internet viespeuken rond die er via deze manier op uit zijn
Dat zijn dat vaak van die weetjes, daar wil ik ze dan nog weleens mee om hun oren slaan.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier waarschijnlijk idem, op wat programma-specifieke dingen na waarschijnlijk
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 april 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Morgen...vandaar dat ik braaf ga slapen zo meteen
![]()
Jajaquote:Op woensdag 7 april 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
quote:
Je moet dadelijk nog oppassen?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ja... of dat je kind geduldiger is met de PC dan jij....quote:Op woensdag 7 april 2010 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn dat vaak van die weetjes, daar wil ik ze dan nog weleens mee om hun oren slaan.
Om hem de volgende dag weer terug te krijgen met hun weetje
Nog 2 weekjes zie je jouw katertjes weerquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... of dat je kind geduldiger is met de PC dan jij....
Ik ooit (in het pre-pentium-tijdperk) heel ongeduldig me ergeren aan de sloomheid van de PC, staat de kid naast me, kijkt naar onderin de kast waar de PC staat, ziet welke lampjes branden en zegt:
"Mam... hij moet nog even denken"
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ooit (in het pre-pentium-tijdperk) heel ongeduldig me ergeren aan de sloomheid van de PC, staat de kid naast me, kijkt naar onderin de kast waar de PC staat, ziet welke lampjes branden en zegt:
Of "Doe je dat zo?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
Die van mij is erg goed in rekenen, krijgt extra taken erbij, had hij tegen de juf gezegd, deze sommen zijn wel wat moeilijker, ik voel mijn hersens groeien
Die van mij is erg goed in rekenen, krijgt extra taken erbij, had hij tegen de juf gezegd, deze sommen zijn wel wat moeilijker, ik voel mijn hersens groeien
Vooral die smiley op hun gezichtquote:Op woensdag 7 april 2010 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of "Doe je dat zo?" (incl de smiley op hun gezicht), "Dat kan je beter zo doen
"
En ik dan![]()
Die van mij doet het compleet metquote:Op woensdag 7 april 2010 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of "Doe je dat zo?" (incl de smiley op hun gezicht), "Dat kan je beter zo doen
"
En ik dan![]()
quote:
Heb ik al gedaan heb zo gelachen toen de juf dat zei, echt kinderen hebben de beste uitspraken, die heerlijke kinderlogicaquote:
Dat zijn van die leuke dingen voor laterquote:Op woensdag 7 april 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan heb zo gelachen toen de juf dat zei, echt kinderen hebben de beste uitspraken, die heerlijke kinderlogica
Ja, samen dezelfde muis proberen te bedienen werkt idd nietquote:Op woensdag 7 april 2010 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
En het is best lastig want ik moet de strijd eigenlijk gewoon opgeven, maar ik heb toch graag de muis in mijn handen als we samen iets achter de pc moeten doen, maar kan het beter loslaten
Ik ga met je meequote:Op woensdag 7 april 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook richting slaapkamer, slaap lekker allemaal![]()
Slaap Lekker Kallyquote:Op woensdag 7 april 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook richting slaapkamer, slaap lekker allemaal![]()
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, samen dezelfde muis proberen te bedienen werkt idd niet
Pas nog wel een nieuw woord geleerd trouwens....
Zoonlief vertelde dat iemand helemaal zat te "glunsteren"....
Dusen ik helemaal dubbel om zo'n mooi woord, was meneer ervan overtuigd dat het een bestaand woord was, ik nog roepen dat het wel dialect zal zijn, maar nee hoor, het was gewoon ABN, erger nog; een paar minuten later komt er een vriendje binnen dat ook niet oorspronkelijk uit Schubbekutteveen komt maar gewoon uit het Gooi, en die is ook overtuigd dat het een bestaand NL woord is
![]()
Anyway, ik heb het nog opgezocht in het streekdialectboek maar daar staat het ook niet in.
"Glunsteren" is ondertussen natuurlijk wel een woord geworden wat we gebruiken, ik vind het een prachtige combinatie van glunderen en glinsteren
Wat doe die dan? Wat doet die dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 08:13 schreef Gert het volgende:
Morning![]()
De hele solide bodem onder ons bestaan zomaar weg, mjn SV wat doe je!![]()
Ook in het Sun City van het noordelijk halfrond is het grijs.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:20 schreef Noek het volgende:
Het regent. Ook dat nog!
TerG! Heb jij al wel een zon-uur deze ochtend?
Dikke ogen hier. De hele nacht wakker gelegen, woelen, draaien, mezelf constant afvragend: Waarom Johan, waarom??? Waarom niet nog één nieuwe, frisse start om het af te leren? Het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:25 schreef Noek het volgende:
Studio Vlemmix stopt ermee. RIP aan ons
Afschuwelijk! Alle 6 fans helemaal over de jank natuurlijk.
Ik heb zo het gevoel dat er nog wel wat hopeloze projecten gaan volgen.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:20 schreef Copycat het volgende:
Waarom niet nog één nieuwe, frisse start om het af te leren?
*zich een voorstelling probeert te maken van een fietsende appelquote:Op donderdag 8 april 2010 09:20 schreef Copycat het volgende:
En dan moest ik ook nog door de regen fietsen. Als een groen appeltje.
Maar zullen we er ook met onze neus bovenop zitten? Of moeten we het hebben van de magere media-aandacht die Johan al jaren als een dunne deken omarmt?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:23 schreef Gert het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat er nog wel wat hopeloze projecten gaan volgen.
En ik krijg net een mailtje dat er warme verjaardagsworstenbroodjes zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 09:37 schreef Leandra het volgende:
Arme Cc toch.... gaat het inmiddels alweer een beetje??![]()
Ik neem aan dat je ondertussen tenminste koffie gehad hebt
Op een of andere manier staan warme (verjaardags)worstenbroodjes me nu een beetje tegenquote:Op donderdag 8 april 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik krijg net een mailtje dat er warme verjaardagsworstenbroodjes zijn.
De koffietafel is ten einde. Konning Kannix is dood, lang leve de kundige koning!
Life goes on zei Corky altijd.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dikke ogen hier. De hele nacht wakker gelegen, woelen, draaien, mezelf constant afvragend: Waarom Johan, waarom??? Waarom niet nog één nieuwe, frisse start om het af te leren? Het had zo mooi kunnen zijn.
De verrekte mongol moet zijn bek houden. Alsof hij iets van het harde leven weet, die suburb-kwijlerd.quote:
Neen. Van hot naar her en weer terug maar wel zonder jas.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook in het Sun City van het noordelijk halfrond is het grijs.
Maar de lente was mooi dit jaar, gisteren gewoon een uur buiten gezeten zonder jas!
Jij je nog laten omarmen door Jaap?
Altijd blijven lachen zei Bassie altijd dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
De verrekte mongol moet zijn bek houden. Alsof hij iets van het harde leven weet, die suburb-kwijlerd.
Daar zat ik al weken niet meer.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:59 schreef Leandra het volgende:
Cc.....
Misschien moet je toch wat minder vaak op die SV-chat zitten.... je raakt ermee besmet
Ja, Albert in de Villa die van Jaap had moeten zijn maar het niet isquote:Op donderdag 8 april 2010 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
OMG
Terwijl ie normaal altijd de media schuwt
Kwam er toen een enorme gierlucht vrij?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:
Oh, en op een of andere manier moest hij erdoor terugdenken aan het moment dat Jos Brink overleed....
Het was altijd gieren met Josquote:Op donderdag 8 april 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kwam er toen een enorme gierlucht vrij?
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kwam er toen een enorme gierlucht vrij?
Gisteravond. Nog voordat wij ons verbaasden over de vaginanus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |