Het bereik is prima, maar de rest zuigtquote:Op woensdag 7 april 2010 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb echt altijd prima bereik met mijn iPhone.via T-Mobile.
Zoals? Ik heb echt totaal geen klachten. Duidelijke dienstverlening, goed bereik, redelijke prijzen. Whate else is there to bitch about?quote:
Yes!quote:Op woensdag 7 april 2010 15:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw!Jjelukt hoojj. Vort naar de McD, jwz. Feest, TerG!
Ik heb Teemobiel en zowel in de "grote stad" in de Randstad als in mijn dorp op de Veluwe is het bereik uitstekend, vroeger zelfs beter dan Vodafonequote:Op woensdag 7 april 2010 16:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bereik van T-Mobile is in de stad schijnbaar prima, maar daarbuiten 3x bagger.
Horen van hoor, want KPN.
Het feit dat ze mij met voicemails blijven spemmen terwijl ik het al 3 keer permanent heb uitgeschakeldquote:Op woensdag 7 april 2010 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals? Ik heb echt totaal geen klachten. Duidelijke dienstverlening, goed bereik, redelijke prijzen. Whate else is there to bitch about?
Waarom krijg ik nooit voicemail van T-Mobile? Ik moet het met een makkelijk wisbaar sms-je doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:32 schreef D. het volgende:
Het feit dat ze mij met voicemails blijven spemmen terwijl ik het al 3 keer permanent heb uitgeschakeld
En dat de gebruiksaanwijzing daarvoor niet eens op de site staat.
En dat ze mij een nieuwe iPhone aan wilde smeren, en, en, en..
Ik krijg ook nooit voicemails van T-mobile, staat uitquote:Op woensdag 7 april 2010 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit voicemail van T-Mobile? Ik moet het met een makkelijk wisbaar sms-je doen.
Ik krijg een sms dat ik voicemail hebquote:Op woensdag 7 april 2010 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit voicemail van T-Mobile? Ik moet het met een makkelijk wisbaar sms-je doen.
Dat kan best, maar daar ligt het niet aanquote:Op woensdag 7 april 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat D. niet zo technisch onderlegd is als wij zijn, Leandra.
Ik denk dat dat idd het probleem is.... plus dat wij kennelijk communicatief sowieso helder genoeg zijn om te voorkomen dat we spam krijgenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:39 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat D. niet zo technisch onderlegd is als wij zijn, Leandra.
Ja? Hier heeft iedereen die ik ken met Theemobiel amper of geen ontvangst hier in de buurt.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb Teemobiel en zowel in de "grote stad" in de Randstad als in mijn dorp op de Veluwe is het bereik uitstekend, vroeger zelfs beter dan Vodafone
Huh?quote:
Is dat hetzelfde als memory lane?quote:
Dáárvoor heul nietquote:Op woensdag 7 april 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huh?
Wat heb je met je instellingen gedaan?
Twee dorpen verderop is het ook minder hoor, maar daar ben ik niet zo vaak, en bij mij in het dorp is het super..... het kan dus idd nogal verschillen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja? Hier heeft iedereen die ik ken met Theemobiel amper of geen ontvangst hier in de buurt.![]()
Mijn broertje was zelfs speciaal overgestapt vanwege de iPhone, en kon er toen haast niets mee want geen ontvangst.
Duhquote:
Ondertussen de grens overgeweest??quote:Op woensdag 7 april 2010 16:45 schreef D. het volgende:
[..]
Duh
Ik vertrouwde T-M toen ze mij zeiden dat de voicemail permanent was uitgeschakeld en ik 'm opnieuw zou moeten activeren wilde ik in de toekomst weer vloicemail ontvangen
Nooit geweten dat die lane zo smal wasquote:Op woensdag 7 april 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:
Memory road is wat groter. Dus ook voor jou ruimte om mee te lopen!
Gaan we hierna door naar remembrance avenue.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |