De lantaarnpaal ?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb een speciaal abonnement bij de Eneco.
Mietje!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, misschien was al die wijn bij het eten gisteravond niet zo'n goed idee.
*brakjes is*
Is dat nieuws voor je, liefjen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:46 schreef KingOfMars het volgende:
Haha, JK is homo!
Nee. Maar ik dacht dat we het stil zouden houden.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is dat nieuws voor je, liefjen?
Ons roosterpakket slaat wachtwoorden in clear text in de db op.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:53 schreef Joene het volgende:
Oh ik was mn wachtwoord voor symantec endpoint protection manager vergeten
Zit er bij die kneusen tool een resetpassword.bat![]()
Kan dus elke randdebiel die in die directory kan komen het wachtwoord resetten
sowieso endpoint protection.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:53 schreef Joene het volgende:
Oh ik was mn wachtwoord voor symantec endpoint protection manager vergeten
Zit er bij die kneusen tool een resetpassword.bat![]()
Kan dus elke randdebiel die in die directory kan komen het wachtwoord resetten
Niks mis met endpointquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
sowieso endpoint protection.
EPO 4.5 for the win!
Een paar gram coke is in deze beter idd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Niks mis met endpointepo is veels te veel overkill man voor 200clients
Vond jij het ook zo lekker?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
Alsof je mij daarvoor nodig had met je nichtengedrag!
Ik denk dat ik dat eerdaags eens uit ga proberen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
Een paar gram coke is in deze beter idd.
Ik drink ook te weinig. Check en bedankt voor de tip schat, straks even zo'n geinig flesje scoren en die navullen de godganse dag!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:43 schreef Joene het volgende:
J. Ik heb tegenwoordig een KAN water op mn buroAls ik nou ook ooit nog thee ga drinken , ga ik aan Drik vragen waar ik me nog fatsoenlijk kan vertonen.
Zat jij niet kut in je vel de laatste tjid, qua emoties?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Vond jij het ook zo lekker?
[..]
Ik denk dat ik dat eerdaags eens uit ga proberen.
Me dunkt op een meeting van MultiplaEnthousiastenNederland.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:43 schreef Joene het volgende:
J. Ik heb tegenwoordig een KAN water op mn buroAls ik nou ook ooit nog thee ga drinken , ga ik aan Drik vragen waar ik me nog fatsoenlijk kan vertonen.
MEN, dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Me dunkt op een meeting van MultiplaEnthousiastenNederland.
HMmm ja succes ! 4 flesjes per dag J plus 100x pissen het voelt alsof je bier zuipt alleen wor je niet droknen !quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik drink ook te weinig. Check en bedankt voor de tip schat, straks even zo'n geinig flesje scoren en die navullen de godganse dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |