Gister zo een wijf van Wakkerdier op de radio.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:09 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga zo een broodje kroket nemen denk ik. Of opeten, kan ook. Schijnt rete-verantwoord te zijn.
Hey je hebt toch wel is eerder met H geneukt zo volgens H.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat het handig is dat we de eerste keer gewoon clean neuken
Clean neukenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat het handig is dat we de eerste keer gewoon clean neuken
ik heb zin in een patatje stoofvleesch ofzo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:09 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga zo een broodje kroket nemen denk ik. Of opeten, kan ook. Schijnt rete-verantwoord te zijn.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Hey je hebt toch wel is eerder met H geneukt zo volgens H.
Je weet wat ik bedoelquote:
Nah dat gaat me weer tever.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:28 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb zin in een patatje stoofvleesch ofzo.
Ik vind dat lekkerquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:28 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb zin in een patatje stoofvleesch ofzo.
Allemaal vuyge leugens JK. Leugens. Net zoals die prutsers van de huizenmarkt. Ook allemaal leugens....quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gister zo een wijf van Wakkerdier op de radio.
Schijnbaar zit in een derde van de snacks die we eten paardenvlees.
Dat vlees wordt geïmporteerd uit Zuid-Amerika.
Ons paardenvlees van hier (hoi brechtje!) wordt geëxporteerd omdat het van zulke goede kwaliteit is. Daar worden paardenbiefstukken van gemaakt.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Hey je hebt toch wel is eerder met H geneukt zo volgens H.
tis even ver lopen als een broodje kroket ?quote:
Ah ja! Dit weekend zal ik hem op de bus doen! Ik moet er nog ff wat van af halen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:31 schreef Joene het volgende:
Ergens ooit in een Potst hier in het Oldbies topique toen zo met swappen van de diks de eerste keer zo ongeveer
Jij ook niet J.quote:
Daar ging mijn geile rokjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |