Ach dr mogen best wat kilo's af. Dus heb ik daar geen problemen mee hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:05 schreef Houzer het volgende:
[..]
Tja de enige drug die ik ken waar je juist honger van krijgt is hasj en weed, de rest ontneemt je de honger alleen maar.
Vreetkicks.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:05 schreef Houzer het volgende:
[..]
Tja de enige drug die ik ken waar je juist honger van krijgt is hasj en weed, de rest ontneemt je de honger alleen maar.
Ook gewoon centraal gezet door de ONZ modquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:07 schreef KingOfMars het volgende:
Er staat trouwens al een nieuw topic klaar he?.
[oldbies] met overwerkende jesters!
Onder Andere , Maar BABI ook.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook gewoon centraal gezet door de ONZ mod
Je was gewoon moequote:Op vrijdag 9 april 2010 11:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja, beetje verkeerde timing enzo.. Heb ik wel vaker.
Mijn collega is appeltaart halenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:09 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga zo een broodje kroket nemen denk ik. Of opeten, kan ook. Schijnt rete-verantwoord te zijn.
Dan ben ik altijd wel erg snel van slag idd!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Je was gewoon moe
En je dacht aan mijn jesters
Ik geef je groot gelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dan ben ik altijd wel erg snel van slag idd!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:15 schreef KingOfMars het volgende:
. NO SLEEP TILL BROOKLYN!
.
*radio hard zet*
Absoluut niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:16 schreef KingOfMars het volgende:
Zou het raar zijn om door de ruimte hier te gaan springen nu?
Snuiven dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach dr mogen best wat kilo's af. Dus heb ik daar geen problemen mee hoor
Dat deed ik van de week ook!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:16 schreef KingOfMars het volgende:
Zou het raar zijn om door de ruimte hier te gaan springen nu?
Als we gaan neuken kan ik een gram meenemen, dan mag je het van mijn pik afsnuiven?quote:
Ik denk dat het handig is dat we de eerste keer gewoon clean neukenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:26 schreef Houzer het volgende:
[..]
Als we gaan neuken kan ik een gram meenemen, dan mag je het van mijn pik afsnuiven?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:26 schreef Houzer het volgende:
[..]
Als we gaan neuken kan ik een gram meenemen, dan mag je het van mijn pik afsnuiven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |