Haha, staat erg in de weg ;-).. Die grote printer slokt de ruimte op en ik moet gaan verbouwen :-)..quote:Op woensdag 7 april 2010 15:57 schreef blackie007 het volgende:
Leuke deal Jeroentje,
Staat die in de weg? Of kan je het even uitzingen tot na mijn verhuizing?
Moet ik dan even nakijken voor je, ik kom erop terug.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:10 schreef RainofDeath het volgende:
Hoeveel afdrukken heeft hij er al opzitten? (kun je als het goed is opvragen via een configuratie of status pagina)
Het zijn er 171449 :-)quote:Op woensdag 7 april 2010 21:10 schreef RainofDeath het volgende:
Hoeveel afdrukken heeft hij er al opzitten? (kun je als het goed is opvragen via een configuratie of status pagina)
Euhm.. Hoe bedoel je een gele printer? Ik zie nergens in het aanbod dat er gerookt is bij de printer?quote:Op zondag 11 april 2010 09:27 schreef fotostarter het volgende:
Ik ben wel benieuwd na een foto van jezelf.
Heb geen zin om een gele printer in een rookvrijhuis te zetten
Wat een kutpost.quote:Op zondag 11 april 2010 13:54 schreef blackie007 het volgende:
[..]
Euhm.. Hoe bedoel je een gele printer? Ik zie nergens in het aanbod dat er gerookt is bij de printer?
Ik rook niet, niemand rookt hier ;-). Hij is dus niet geelquote:Op zondag 11 april 2010 09:27 schreef fotostarter het volgende:
Ik ben wel benieuwd na een foto van jezelf.
Heb geen zin om een gele printer in een rookvrijhuis te zetten
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:44 schreef jeroen_is_hier het volgende:
Voor de geïnteresseerde staat er nog een mooie printer te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |