maar het werk is nog niet af?quote:
EN? don't EN me.... nee hoor..quote:
Behoorlijkquote:
Dus jij kan nog wel steeds het vogelnestje aan de ringen?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, geen sterioden, dat bedoel ik niet.
Ik ben geen topsporter, maar sportte vroeger heel veel. Ook kampioenschappen (voor turnen e.d.) tis a life time ago..![]()
ik bedoel te zeggen mensen die goede vitamine preparaten nodig hebben, die nemen niet die bullshit van de Etos... dat is, wat ik al eerder zei, leuk voor de bejaarden, huisfrauen etc..
dat was ongeveer 17 jaar geleden..quote:Op donderdag 8 april 2010 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dus jij kan nog wel steeds het vogelnestje aan de ringen?
Mieke lord of the rings ?
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, geen sterioden, dat bedoel ik niet.
Ik ben geen topsporter, maar sportte vroeger heel veel. Ook kampioenschappen (voor turnen e.d.) tis a life time ago..![]()
ik bedoel te zeggen mensen die goede vitamine preparaten nodig hebben, die nemen niet die bullshit van de Etos... dat is, wat ik al eerder zei, leuk voor de bejaarden, huisfrauen etc..
Wist niet dat je dat nodig had om te werken bij de Jaminquote:Op donderdag 8 april 2010 15:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
EN? don't EN me.... nee hoor..![]()
je bedoelt die vitaminepreparaten of die injecties? Die preparaten krijg ik van mijn trainer. Dat werkt wel, waarom zou ik mijn geld uitgeven aan die shit van de Etos. En die injecties was toen vroeger werkgerelateerd. Kreeg je toen via de arts. Tis niet zo dat je daar naar de huisarts gaat en dat meteen meekrijgt. Zo fucked up is Amerika niet.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef Yoppie het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt op turnen gezeten?? (ja, ik lees wél terug)
ik ook![]()
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wist niet dat je dat nodig had om te werken bij de Jamin
net als de meisjes van Verkade moeten de jongens van Jamin er natuurlijk wel tip top en fris en fruitig bijlopenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wist niet dat je dat nodig had om te werken bij de Jamin
Ik ook een jaar of 8quote:Op donderdag 8 april 2010 16:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik lees ook wel terug, maar een paar blz.,
ja, ik heb er 8 jaar op turnen gezet. Eerst bij Odin en daarna FIT. Hoelang heb jij geturnd?
Die is toch zestig of zo?? Arm kind...quote:Op donderdag 8 april 2010 16:30 schreef mike_hunt het volgende:
Lees net dat Patricia Paay zwanger wil zijn.![]()
Moet ze wel steeds handstand doen na de sex zodat die lauwe pap er goed in kan sijpelen.
wat gaaf !!!! en ontroerend moet dat voor je zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Gerard van Maasakkers (winnaar van de gouden harp 2009) zong speciaal voor mij gisteren een voor mij bewerkte versie van Bennie, gisteren bij mijn afscheid als raadslid bij de PvdA Nuenen, ik heb ook zijn boek gekregen, ik was erg geraakt
Ik meende dat jij niet zelf met je ster daar lagquote:Op donderdag 8 april 2010 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja als ze de hele dag met hun ster in het bos hebben gelegen dan moet hun weerstand goed zijn.
just kiddin'
je bedoelt dat die ster gedoofd is ?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik meende dat jij niet zelf met je ster daar lag
Gerard en ik hebben een speciale bandquote:Op donderdag 8 april 2010 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat gaaf !!!! en ontroerend moet dat voor je zijn
da's vast nergens voor nodig, je zult zien dat de generale niet goed gaat, maar dat de echte voorstellingen wel op rolletjes gaan lopen !!!quote:Op donderdag 8 april 2010 17:35 schreef creno het volgende:
pfff, vanavond generale repetitie met publiek, begin nu wel zenuwachtig te worden.
Eten gaat nog net...
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bedoelt dat die ster gedoofd is ?
werk je niet meer met die leuke jongen met die abs?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Nou, met het vertrek van de laatste mede-fulltimer heb ik maar ff een overzicht gemaakt in excel welke parttimer nou wanneer werkt, want ik kan er onderhand geen wijs meer it. En als dan de telefoon gaat dan is het "Nee die heeft parttime, maar die is er mo... nee, overmo... nee dat was... he.. nou geen idee wanneer ze d'r weer is!"
Ja ik zit dus nu op eeen kamer met alleen maar vrouwen, die allemaal parttime werken
dat is het nou net, ik wil dat het altijd goed gaatquote:Op donderdag 8 april 2010 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's vast nergens voor nodig, je zult zien dat de generale niet goed gaat, maar dat de echte voorstellingen wel op rolletjes gaan lopen !!!
toi toi toi
Wat voor voorstelling speel je Creno?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:02 schreef creno het volgende:
[..]
dat is het nou net, ik wil dat het altijd goed gaat
Maar ja, ik ga er voor en zie wel waar het schip strand, lol, de krant heb ik in ieder geval al gehaald(qua naamsvermelding)
Nee al een half jaar niet meer.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
werk je niet meer met die leuke jongen met die abs?
ook het origineel is zeker het beluisteren waardquote:Op donderdag 8 april 2010 16:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Gerard van Maasakkers (winnaar van de gouden harp 2009) zong speciaal voor mij gisteren een voor mij bewerkte versie van Bennie, gisteren bij mijn afscheid als raadslid bij de PvdA Nuenen, ik heb ook zijn boek gekregen, ik was erg geraakt
Jij tilt toch al elke dag bier opquote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef Vlarp het volgende:
Vanavond krachttraining gedaan
*voelt al z'n spieren*
*voelt aan tietjes*quote:Op donderdag 8 april 2010 20:47 schreef Vlarp het volgende:
Vanavond krachttraining gedaan
*voelt al z'n spieren*
*pets*quote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*voelt aan tietjes*
Ohh my, have you been working out?
SPIERtietjes!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hij raakt je aan... da's toch liefquote:
Nou ja, ik word er eerder opgewonden van!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij raakt je aan... da's toch lief
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, ik word er eerder opgewonden van!
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef Vlarp het volgende:
O god,. al die tere kinderzieltjes hier zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |