Ja, maar diegene kon het dit jaar niet doen wegens tijdgebrekquote:
Die hebben het alleen maar aangevraagd, jou komt alle eer toequote:Op woensdag 7 april 2010 16:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedank de modjes van dit forum hiervoor.
Fixed.quote:
Oh, ok. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, maar diegene kon het dit jaar niet doen wegens tijdgebrek
Bedanktquote:[..]
Die hebben het alleen maar aangevraagd, jou komt alle eer toe
Andere vragen en puntentelling (wat ik zo gauw zag), en andere manier van stemmenquote:
Nou nee niet echt vol, ben paar weken geleden gebanned en sindsdien doet me inbox niet helemaal optimaal. Heb al een mailtje gestuurd.quote:
Is goed. Ik zou alleen je emailadres niet hier laten staan.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nou nee niet echt vol, ben paar weken geleden gebanned en sindsdien doet me inbox niet helemaal optimaal. Heb al een mailtje gestuurd.
Kun je anders een wachtwoord sturen naar me hotmailadres?; *knip*@hotmail.com
Dankje..quote:Op woensdag 7 april 2010 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is goed. Ik zou alleen je emailadres niet hier laten staan.
Heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef Tegan het volgende:
Misschien kun je ff mailen naar Fok of ze je PM kunnen maken?
Welnee, gewoon -overduidelijk- de slechtste kandidaten in de liveshow.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Komt natuurlijk door al die berichten over die groep...
Dat laatste.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil meedoen!![]()
Ik heb wel een vraagje![]()
Moet je de winnaar en verliezer van de finale nu al bepalen voor de echte finale, of kan je daar elke week weer op stemmen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |